3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Jazeker wel, beide uitgepakt. Op het MS-bestandje reageert mijn iPhone stoïcijns door uiteindelijk mij de keuze te geven het te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoja, dit bestand email je naar jezelf en je opent de email op je iPhone. Dan kun je klikken op de attachement in de email, en dan de instructies op het scherm volgen. Werkt vooralsnog bij iedereen, dus moet bij jou ook werken als je 3.0 hebt.
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het ook uitstekend(2 uur geleden ofzo nog gedaan) dus je doet waarschijnlijk toch iets fout......
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er ook nog bluetooth drivers voor de iphone om tethering werkend te krijgen met bluetooth. Met USB lukt het me wel om tethering te gebruiken.
|
|
|||
|
|||
??? ik heb het op Windows niet getest, maar op de Mac werkt het native. M.i. zou het met bluetooth sticks / drivers moeten werken die een PAN kunnen aanmaken of een Netwerk connectie kunnen opzetten!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kijk is het toch gelukt!
Nou nog veel tethering plezier he! |
|
|||
|
|||
Heb het ook gedaan maar toch voorlopig maar weer terug gezet naar de originele versie.
Kreeg er alleen maar rare problemen van, bluetooth kon niks meer vinden, IPA's kregen verkeerde icoontjes... T-MO.... is ook irritant om naar te kijken. Geen MMS. Daarnaast verliep dat Tethering voor geen malle moer. Nee ik wacht wel even op een wat betere oplossing e.v.t. met Jailbreak. |
|
|||
|
|||
kan omgekeerde tethering eigenlijk ook?
ik bedoel, mijn laptop is verbonden met internet via kabel mijn iphone hangt via aan laptop kan ik dan op de een of andere manier met iphone op internet geraken? |
|
|||
|
|||
Vodafone_Netherlands.bundle wordt niet herkend
Het lukt me niet om het ipcc bestand van Vodafone te localiseren en te installeren. Ik heb het volgende gedaan:
Ik kan dan het (uitgepakte) bestand genaamd "Vodafone_Netherlands.bundle" niet selecteren. Ook zie ik geen optie om "alle bestandformaten" te selecteren o.i.d. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe? |
|
||||
|
||||
Vodafone bestanden
Het is me gelukt. Ik heb 2 bestanden voor vodafone aangemaakt, 1 voor privé klanten (APN = live.vodafone.com) en 1 voor zakelijke klanten (APN = office.vodafone.nl)
De installatie gaat als volgt: 1. Zorg dat je onder Algemeen --> Netwerk --> Mobiel datanetwerk de juiste instellingen hebt ingetypt en dat je nu sowiezo kunt internetten: Privé klanten: APN: live.vodafone.com gebruikersnaam: vodafone wachtwoord: vodafone Zakelijke klanten: APN: office.vodafone.nl gebruikersnaam: vodafone wachtwoord: vodafone 2. Vervolgens download je 1 van de bijgevoegde bestanden op je Mac / PC (afhankelijk of je een privé of zakelijke klant bent) en je pakt het zip bestand uit 3. Je mailt het uitgepakte bestand naar jezelf 4. Je opent de mail op je iPhone, je opent de bijlage en je kiest voor installeren 5. Klaar, onder Netwerk kun je nu Internet-tethering aanzetten Veel plezier!
|
|||
|
|||
Ik kan het t-mobile zip.bestand op de vorige pagina niet downloaden? Krijg een foutmelding dat bestand niet bestaat...
Kan iemand t even opnieuw attachen s.v.p.? |
|
|||
|
|||
Vodafone_Netherlands.bundle niet meer nodig..
Citaat:
Bedankt!! |
|
||||
|
||||
You're welcome!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij werkt hij helaas niet, ik krijg de melding: Ongeldig profiel: profielstructuur niet herkend iemand suggesties? |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de service n.a.v. mn PM!!! Inmiddels heb ik het werkend, raar hoor: de tmobile.mobileconfig die ik had uitgepakt was 1,3 Kb en die jij me gemaild hebt 1,8 Kb.
Laatst gewijzigd door 1-2tje; 12-06-09 om 23:54. |
|
|||
|
|||
Helaas, ik krijg de melding: Ongeldig profiel: Profielstructuur niet herkend.
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|