3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pdreissen <offtopic>Ben ik nu echt de enige die het geen ruk uitmaakt of MMS wel of niet gaat werken, ik bedoel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Op zich heb je gelijk, maar het leuke aan mms is dat het super-instant is. Mijn vriendin heeft bijvoorbeeld geen mogelijkheid tot e-mail op haar telefoon, vandaar dat zo'n mms'je gewoon lekker makkelijk en snel is! Duur is het zeker, maar daar laat ik me niet door kisten. Gewoon beperkt en speciaal houden, dan schiet het de pan ook niet uit. Overigens kun je (voor zover ik weet) zoveel tekst als je wilt kwijt in een mms, dus uitgaande van twee sms'jes die in totaal vijftig cent kosten, ben je goedkoper uit met een mms op dat moment en kun je er een leuk plaatje bij doen.
Laatst gewijzigd door one111one1one11; 12-06-09 om 15:38. Reden: Taalpurist |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb geprobeerd om tethering te installeren zoals het is aangegeven. Ik heb Shift en update gedrukt. Ik heb het volgende gekregen: DE pc vraagt naar het bestandstype ispw hoewel het bestand ipcc is. Wat doe ik verkeerd? bedankt |
|
|||
|
|||
@ ivan
je hebt nog niet de oude versie van iTunes geinstalleerd |
|
|||
|
|||
of je moet even selecteren dat je naar een IPPC bestand zoekt (in het scherm waar je het bestand aanklinkt)
|
|
|||
|
|||
Waarom zo lastig met beta versies en ipcc bestanden. Er is al een simpelere manier geopperd door het naar jezelf emailen van een bestandje waarin de gegevens staan.
1) Download het zip bestandje aan deze post 2) Uitpakken 3) Stuur je zelf een email met het mobileconfig bestandje in de zip eraan ge-attached 4) Open deze email op je iPhone 5) Click de attachement aan in deze email 6) Volg de instructies op het scherm 7) Geniet van Tethering. LETOP: Ik heb MMS niet getest, aangezien ik dit niet gebruik en ook niet ga gebruiken, vind ik dit van ondergeschikt belang. EDIT: Zip vanaf de mac ingevoegd!
"Microsoft Products are Generally Bug Free" -- Bill Gates Laatst gewijzigd door pdreissen; 12-06-09 om 17:51. |
|
||||
|
||||
Als ik jouw bestandje download met Safari 4 krijg ik het volgende te zien: Decompression failed! Enig idee wat er mis gaat?
|
|||
|
|||
Heb ik inderdaad ook, werkt wel in Firefox.
EDIT: Krijg het niet werkend op mn mac, kan iemand hem misschien ff naar mij mailen?? Dank. |
|
||||
|
||||
Neuh, het werkt hier ook niet!
|
|
|||
|
|||
Geen id, had deze vanaf een windows bak ingepakt. Heb er een 2e zip bijgeplaatst in de originele post vanaf de mac ingepakt. Check eens of dit wel werkt.!
|
|
|||
|
|||
Ja, deze werkt wel, perfect!
|
|
||||
|
||||
Cool, het tweede bestand werkt. Ik ben nu via tethering aan het posten.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg als ik de slider omzet geen blauwe balk, tethering werkt ook niet, wordt er alleen wel in itunes uitgegooid (mac). Iemand een suggestie?
|
|
|||
|
|||
Geweldig, thetering werkt hier bij mij nu ook! Super fijn dat het ook via bluetooth kan, wel zo makkelijk! Lang leven de techniek.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
P.S. Misschien wel handig om voor alle telecomproviders een bestandje te uploaden. |
|
|||
|
|||
Als je even het mobileconfig bestandje in een texteditor opent kom je er zelf wel uit denk ik. Je zult even wat gegevens moeten aanpassen, ik ken de instellingen van vodafone niet!
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ipcc bestandje van vodafone naar de iPhone gemaild, zowel in ipcc als in zip als in rar, geen van de drie krijg ik geopend op de iPhone... (Windows hier trouwens)
Laatst gewijzigd door jos123; 12-06-09 om 22:05. |
|
||||
|
||||
Citaat:
"Ongeldig profiel Profielstructuur niet herkend." Enig idee?
|
|||
|
|||
Citaat:
1) Download het zip bestandje aan deze post 2) Uitpakken |
|
||||
|
||||
Jazeker wel, beide uitgepakt. Op het MS-bestandje reageert mijn iPhone stoïcijns door uiteindelijk mij de keuze te geven het te kopiëren (leve 3.0!), bij het MAC-bestandje krijg ik de genoemde foutmelding.
|
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|