3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch Iemand die al MMS via T-Mobile aan de praat heeft gekregen?? Paar pagina's terug staat de oplossing. MMS instellingen die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heeft iemand al dat mobileconfig bestand voor Telfort?
|
|
|||
|
|||
Wellicht in het verkeerde forum, maar Iphone1.0 (2G) heeft geen tethering thread. Ik heb het .mobileconfig bestand geinstalleerd en zou tethering moeten hebben, ik zie echter niets in het menu.
Is het gedisabled voor iphones die ouder zijn dan de 3G? Zoja, kan ik hiervoor ergens een key in dat bestand aanpassen? Ik zie zo meteen niets wat daarop betrekking lijkt te hebben. |
|
|||
|
|||
nou ik weet niet hoor maar naar mezelf mailen werkt gewoon echt niet bij mij, vaag!? nu maar itunes downgraden..
update: oh hehe, nu paktie mn iphone niet meer, bah..lol Laatst gewijzigd door tlwn; 13-06-09 om 17:36. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien dat iemand nog het originele bestand heeft van t mobile. Of is de enige optie de iPhone te restoren? (als dat al een optie is). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben benieuwd of dit config bestand wel werkt bij mij. Bij ander bestand verdween tethering uit het menu zodra ik de iphone op de macbook aansloot. |
|
|||
|
|||
Kun je ook een mobileconfig voor telfort maken, als dat mogelijk is ??
AUB, Leo Citaat:
AUB, Leo Laatst gewijzigd door iMario; 18-06-09 om 11:25. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
|||
|
|||
Tethering werkt perfect. bedankt voor alle goede posts.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
MMS nog niet geprobeerd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tethering doet t nu wel (deed t al) alleen is nu t cameratje weg uit de sms app. Dus ik kan niet meer mmsen. Heeft iemand de originele t mobile config? die t-mobile config van hieboven zorgt ervoor dat idd tethering werkt over bluetooth en usb maar mmsen is einde verhaal. Ik heb zelfs geen camera meer in mijn sms app en als ik een foto selecteer kan ik ook niet meer de optie kiezen mmsen. Dus kan iemand misschien dat bestandje aanpassen? of de originele mobile config van t-mobile posten? Overigens heb ik het profiel al verwijderd uit m'n instelling maar zonder resultaat. tethering doet t nog steeds en mms is nog steeds verdwenen.... Laatst gewijzigd door iMario; 18-06-09 om 11:25. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hier wil ik graag alle werkende bestanden plaatsen want je ziet door de bomen het bos niet meer zou je dat wilen doen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, nog niet. Maar om te voorkomen dat je dat een topic met werkende files hebt en alsnog, net als in dit topic, moet gaan lopen spitten, zou je een link in de startpost kunnen zetten naar iedere post met een werkende ipcc
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|