3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door macmichel Kan iemand mij vertelle hoe ik tettering aan de praat kan krijgen??? ik heb het een en ander geprobeert maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
IMG 0169.PNG Citaat:
Begrijpelijk.. Laatst gewijzigd door iMario; 18-06-09 om 11:34. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is er al zon .mobileconfig bestandje voor KPN?
|
|
|||
|
|||
Is er ook een bestand die ik op jouw manier kan mailen en installeren???
|
|||
|
|||
Iemand die het kan confirmen dat je op install kan klikken ?
Buiten T-Zero dan |
|
|||
|
|||
iemand zo'n mobileconfig voor vodafone? die van dat benm.at gedoe werkt iig niet.
|
|
|||
|
|||
Heb iPhone 3g 16gb 3.0 staat er op. rar bestand uitgepakt en zie de ipcc op mijn desktop staan. Druk op alt (macbook pro) en update onder itunes met mijn phone aangesloten. Ik zie dan het bestand wel, maar het is niet te selecteren.
Meerdere deze ervaring? |
|
|||
|
|||
NJja pech.. heb em geinstllaeerd.. eens kijken wat er gebeurd..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mobileconfig bestand is alleen voor tmobile momenteel ik hoop dat gonny en jp ook voor andere providers het vinden
Heb je mms aan staan in je instellingen? Laatst gewijzigd door iMario; 17-06-09 om 22:26. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
|||
|
|||
Getest.. en idd werkt prima Helemaal top! Thanks T-Zero!
Edit: mms weet ik niet, die heb ik toch uitgezet en visual voicemail.. nja.. dat zie ik dan wel weer |
|
|||
|
|||
Visual voicemail werkt zowiezo... ik heb gistern nog een voicemail binnen gekregen..
|
|
|||
|
|||
Tethering doet het voicemail ga ik nu testen mms doet het niet balkje loopt tot iets voor het einde maar dan krijg ik een error t-mobile btw
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hem alleen nog niet zelf geprobeerd. |
|
|||
|
|||
Hey T-zero tethering werkt wel maar mms en vv niet?
|
|
|||
|
|||
Heb Iphone mobile config files op me iPhone gebruikt voor vodafone. Werkt super!
Laatst gewijzigd door lakes; 17-06-09 om 22:41. Reden: kleinigheidje |
|
|||
|
|||
Het is save om op instal te klikken.
Tethering werkt en mms bij mij ook. Mms zou het vandaag toch sowieso al doen hadden ze al aangekondigd. Alleen visual voicemail niet. Moet je dat nog ergens aanzetten?, volgens mij niet. |
|
|||
|
|||
Heb je het dan over deze site? Iphone mobile config files van smartsoft er staat namelijk dat je handmatig instellingen terug moet zetten maar hoe dan?
|
|
||||
|
||||
Ik in eerste instantie de oude mannier gebruikt, waardoor MMS en VV niet meer werken. Hoe kan ik dit ongedaan maken om daarna T-zero zijn manier toe te passen?
Hartelijk dank! |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|