3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wel een manier gevonden om het allebei te doen, is misschien onhandig, maar het werkt wel(niet tegelijkertijd). Als je wilt tetheren installeer je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb wel een manier gevonden om het allebei te doen, is misschien onhandig, maar het werkt wel(niet tegelijkertijd). Als je wilt tetheren installeer je het profiel via de help.benm.at website en kun je gelijk aan de slag. Als je klaar bent met tetheren verwijder je dat profiel gewoon weer, en heb je weer VV en MMS ;-)
Dat is normaalgesproken mogelijk lijkt mij. Misschien ligt het aan de instellingen van de andere PC's? Laatst gewijzigd door iMario; 18-06-09 om 11:31. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb het werkend op een MacBook pro en daarnaast een Toshiba tablet. Beiden werken goed.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel een work around, maar niet een slechte. als je weer wilt tetheren, dan moet je weer naar die site toe? Als ik tether dan heb ik iig geen MMS nodig (wanneer wel eigenlijk...ik zeg e-mail). Morgen maar eens uitproberen wanneer ook ik eindelijk 3.0 heb |
|
|||
|
|||
Zal men in België ook kunnen tetheren? Namelijk bij Proximus? Ik zou dit graag kunnen maar weet niet hoe
|
|
||||
|
||||
Je moet dan inderdaad weer naar die website toe om het profiel te installeren, maar da's niet zo'n probleem zolang die website beschikbaar is denk ik zo
|
|
|||
|
|||
dan kun je beter jezelf een mail sturen met het bestand en die in je mail laten staan. Dan heb je geen afhankelijkheid naar die site en kan je het ook offline gebruiken (offline tetheren hehehe)
|
|
|||
|
|||
ik heb hier ook 3.0 draaien en tethering werkt ook perfect en snel, maar is dit nu te zien door t-mobile? en is het voorlopig gewoon gratis? wil er gebruik van gaan maken morgen kan ik eindelijk op me werk af en toe de laptop gebruiken, maar ben bang dat ik ineens weer een extreme telefoonrekening krijg
Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-06-09 om 21:07. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
3.0GM naar 3.0 thethering ?
Ik heb 3.0GM draaien en thethering met mijn Macbook Air werkt super.
Als ik nu naar de officiele 3.0 ga blijft dat dan zo of is het dan weer over en uit ? (tmobile) |
|
||||
|
||||
Ga er maar vanuit dat je de officiele firmware al draait
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
oke, dus het is beter af te wachten wat t-mobile er mee wilt gaan doen en niet zomaar lekker gaan lopen tetheren
|
|
|||
|
|||
shit he! het lukt nog steeds niet, gelukkig gebruik ik vooral mijn eigen PC maar is toch raar... bedankt in ieder geval!
|
|
|||
|
|||
Als je het een enkel keertje gebruikt dan zal je er niet echt veel last mee krijgen denk ik.
|
|
||||
|
||||
Ik heb even gezocht in dit topic maar kon het niet vinden.
Ik heb een first gen, gaat dit strax ook werken inclusief MMS of moet ik het strax nog steeds met PDAnet en swirlyMMS doen?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kan je zeggen dat mms niet ondersteund gaat worden op een first gen omdat er een andere ........ in zit (kan niet op de naam komen, wie de naam weet waardoor het op een 1e gen niet werkt mag me aanvullen)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar tethering dan???? Of ben ik weer aangewezen op PDAnet? |
|
||||
|
||||
Citaat:
En ten tweede wordt je er blij van om met een lage snelheid van je gprs een grote pagina te laden op je laptop/comp/mac voor de mensen met een eerste generatie iphone?? |
|
||||
|
||||
Ach, internep is internep, langzaam of niet... Het gaat hierbij dan vooral om op m'n werk. En daar heb ik een pc staan die ook kan interneppen, maar geen flash, geen geluid, weinig eigenlijk wel.... Dus dan is het handig om toch een beetje echt internep te hebben. Plus dat MSN het misschien doet, met PDAnet doet dit het namelijk niet. Ik geloof dat ik dan moet dokken, en daar heb ik weinig zin an.....
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|