3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Downburstx Ik heb exact de zelfde foutmelding melding (T-mobile, iPhone3G) Helaas kwam ik erachter dat een leeg apn niet mogelijk is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de moeite Sleepy.
Waarom moet er een screenshot gemaakt worden van je huidige instellingen en later worden terug gezet? De nieuwe t-mobile mobilconfig heb ik nu met succes geinstalleerd en ik krijg nu ook 'internet-tethering' in mijn netwerk instellingen te zien. Maar wanneer ik erop druk krijg ik te zien dat ik T-mobilem moet contacten. EDIT: Nu doet het tether menu het wel (zonder iets te doen). Laatst gewijzigd door Downburstx; 14-06-09 om 21:17. |
|
|||
|
|||
Via deze weg "mobileconfig files" kan je (voor zover ik weet) geen mms instellingen mee geven. Dus die maakt die helaas leeg. en moet je dus later weer invullen.
|
|
|||
|
|||
Tethering werkt via bluetooth! Bedankt Sleepy. Ik draai op Snow Leopard 10.6 en daar werkt het dus ook op. Nog even testen of 10.5 Leopard ook wil werken. USB tethering krijg ik niet aan de praat. Ik kan nergens m'n iPhone kiezen in de lijst met netwerk voorzieningen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb Tethering en VV nu aan de praat, maar mms niet... Maar misschien dat ik die instellingen dus verkeerd heb, weet namelijk niet of het voor het geklooi met ipcc wel werkte.
APN mms Gebr tmobilemms ww tmobilemms Hebben jullie dat ook? Al ben ik hier heel blij mee, want VV gebruik ik heel veel, en tethering is super handig, maar mms is niet zo´n pre. |
|
|||
|
|||
Citaat:
@vlijmen: Heb je dit via de configfiles gedaan of via ipcc? Als je het via de config files heb gedaan moet je bij instellingen > algemeen > netwerk > mobiele datanetwerk gewoon even de goede instellingen invullen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar weet nu dus niet zeker of de door mij ingegeven instellingen goed zijn. Kan iemand die ook Tmobile heeft dit bevestigen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
APN: mms gebruiker: tmobilemms wachtwoord: tmobilemms mmsc: t-mobilemms proxy:010.010.010.011:8080 max grote: LEEG LATEN mms UA prof URL: LEEG LATEN Succes |
|
|||
|
|||
Vodafone IPCC en de verdwijnende tethering optie. (koosg)
Volgens mij zit het probleem in "echte" simlock vrije iphone en netwerk ge-unlockte zoals die van mij. Die is met een abonnement van van T-mobile gekocht en telefonisch door het netwerk van T-mobile unlocked. En werkt dus sinds dag 1 met een Vodafone sim. Per toeval kwam ik er achter dat de tethering optie niet verdwijnt wanneer ik de T-mobile ipcc laad en daarna handmatig de APN aanpas. |
|
||||
|
||||
Citaat:
MMS niet, en de optie 'Mobiel datanetwerk' is ook niet meer beschikbaar. Zal wel aan de gebruikte ipcc liggen, denk ik. En, net als de vorige keer krijg ik een uitgepakte, naar mijn iPhone gemailde ipcc (die van Sleepy) niet aan de praat op mijn iPhone?! Wellicht is het niet ingepakte bestand naar mijn mailadres te sturen, zodat ik ook MMS aan de gang krijg?
|
|||
|
|||
Ook daarmee lukt het niet om te mmsen... helaas..
|
|
||||
|
||||
ik heb me toestel hersteld naar 3.0 daarna het config bestand via mail geinstalleerd en daarna Tethering aangezet. Toen dat profieltje wat je geinstalleerd heb weer verwijdert en alles werkt tot nu to en na een paar keer herstarten nog steeds inc. mms versturen en ontvangen en voicemail alleen tethering via bluetooth niet geprobeerd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Welke mms instellingen heb jij onder Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk staan? Eventueel bij alle drie de kopjes? Zou je misschien een screenshot hier willen plaatsen? |
|
|||
|
|||
Ik heb die optie niet onder mobiel netwerk, heb ook nog niets aan de originele 3.0 veranderd
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb getest door naar me eigen een mms te sturen en via hi.nl kan je ook gratis mms sturen. Ik heb gebruik zelf een t-mobile sim en heb een t-mobile simlock toestel Laatst gewijzigd door haagsegoof; 15-06-09 om 01:11. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Provider instellingen (.ipcc) updaten zonder iTunes 8.2 te hoeven downgraden
Met andere woorden provider instellingen (.ipcc bestanden) naar je iPhone uploaden in iTunes 8.2:
Via Appletips.nl komt de volgende tip binnen: Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|