3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sparticle Nee, nog niet. Maar om te voorkomen dat je dat een topic met werkende files hebt en alsnog, net als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
natuurlijk maar daarom ook een link geplaatst naar het topic zodat iedereen kan kijken en als ze al komen kunnen downloaden |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan iemand misschien een nieuwe tmobile.mobileconfig maken?
Want deze zorgt er voor dat je niet meer kan mmsen. (en dat mms verdwijnt uit de menus enzo) |
|
|||
|
|||
de laatste versie die gepost werd zorgt er bij mij voor dat ik inderdaad tethering kan gebruiken. mms werkt dan weer niet (en die werkte daarvoor wel gewoon)
ook het bestand waarbij aangegeven werd dat ik het naar mn telefoon moest mailen werkt wat betreft tethering maar niet met mms ik denk dat we inderdaad een duidelijk lijstje nodig hebben met bestanden waarbij staat welke wat wel en niet doen |
|
|||
|
|||
maar wat je naar jezelf moest mailen zorgt ervoor dat alles van mms verdwijnt. Had jij dat niet? Bij mij is het camera icoon in de sms app weg. en uit de contextual menus is mms ook verdwenen.
|
|
|||
|
|||
nee bij mij bleef alles gewoon staan het werkt alleen nog steeds niet
|
|
|||
|
|||
nou herstart je iphone dan maar eens. bij is alles weg hoor!
|
|
|||
|
|||
inderdaad
nu dat ik een reboot heb gedaan is alles weg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lang verhaal kort - het werkt niet maar is wel zichtbaar. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu nog een mobile config bestand die zorgt dat alles het doet! iemand?? EDIT: @Sparticle: probeer maar home-sleepknop 10 seconden. Wedden dat alles van mms weg is dadelijk? |
|
|||
|
|||
ik heb nu wel sterk de neiging om gewoon een restore te doen en te wachten tot woensdag
|
|
|||
|
|||
woensdag heb je nog steeds geen tethering hoor. dus wachten tot woensdag heeft geen nut.
|
|
|||
|
|||
dat snap ik, maar al dat gekloot met je telefoon met bestanden en profielen kan ook niet al te goed voor je telefoon zijn
|
|
|||
|
|||
mms doet t toch niet. dus dan kan je beter het nu laten zoals het is. en dan heb je wel tethering die helemaal goed werkt. en voicemail ook.
Dat doe ik tenminste. laten zoals het is en dan later kijken of we mms aan de praat kunnen krijgen... kan ik nu vast lekker tetheren! |
|
|||
|
|||
hmm het ligt me niet lekker dat de MMS functie gewoon compleet verdwenen is
|
|
|||
|
|||
mee eens. vind ik ook niet relaxt. maar de rest doet t nu goed dus laat t even rusten totdat er meer ontwikkelingen zijn met ipcc of mobile config bestandjes.
|
|
|||
|
|||
T kan toch geen rocket science zijn? Al weet ik t ook niet
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook zo'n t-mobile config geprobeerd via mail. Tethering stond er netjes tussen maar ik probeerde een MMSje te verzenden, dit ging mis een error....
iPhone herstart, mmsje wou nog steeds niet verzenden.... Profiel verwijderd, MMS verzende wel , maar kreeg niks binnen (Had naar me zelf gestuurd) iPhone herstart , tethering staat er nog wel bij en plots klap kreeg ik een MMS binnen van mezelf.. Iemand anders mij een MMS laten sturen en hij doet het gewoon... (Heb het vanaf een Mac (mail.app) verstuurd) de MMS functie is dus niet verdwenen hier! (Ook niet na herstart!) |
|
|||
|
|||
@MethosNL:
welk bestand heb je gebruikt dan? Zou je misschien dat bestand nog eens willen posten voor de zekerheid? dan weten we hier zeker dat we t over hetzelfde bestand hebben! EDIT: heb je je iPhone gewoon herstart of ook met home én sleep 10 seconden? Laatst gewijzigd door sic139; 13-06-09 om 23:12. |
|
|||
|
|||
Citaat:
hang je iphone maar aan je computer en maak maar verbinding via tethering oh dan is de tethering verdwenen uit je iphone ....... lortom er is nog geen goede versie waar alles werkt vandaar topic One More Thing :: Bekijk onderwerp - Het juiste ipcc bestand gezocht help iedereen !!!!!! en je ziet de reacties ...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar lijkt me dat het wel blijft werken. Heb zelf geen i abbo maar een relax abbo dus ik zou er gewoon gebruik van mogen maken van t-mobile Met andere telefoons mag het namelijk ook Nee je hebt gelijk, het werkt inderdaad niet....Profiel opnieuw geinstalleerd en het werkt dan wel echter dan is MMS stuk..... Citaat:
Deze versie.. Ik heb de iPhone helemaal uitgezet en daarna weer aangezet, met behulp van de sleep knop een paar sec in , slide naar uit...Poosje wachten en weer aan Laatst gewijzigd door MethosNL; 13-06-09 om 23:37. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|