3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Welk van de 2 bestanden? het Vodafone_prive bestand...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
* Jammer dat ik hier thuis geen hele goede 3G dekking heb, heb dus de snelheid nog niet kunnen testen, maar het is me duidelijk dat het goed werkt). Voordeel van USB (zeker met laptop onderweg) is natuurlijk dat je iPhone meteen oplaad en sowieso minder snel leeg is dan via bluetooth. De iTunes versie en ipcc bestand voor Tmobile die ik gebruikt heb, heb ik even online gezet op een wat snellere server en in een zipje voor de eenvoud. http://tinyurl.com/tetheringforiphone Stap 1 iTunes installeren Stap 2 connect je iPhone Stap 3 Houd Shift ingedrukt en klik op Check for update Stap 4 Open het ipcc bestand En dan zou het moeten werken. |
|
|||
|
|||
De prive mobileconfig (voor tethering). Windows systeem trouwens...
Wellicht kan jij hem mailen en werkt het dan wel? Zie emailadres in prive bericht. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Na het installeren van je 'profile' krijg ik bij mobiel datanetwerk instellingen: APN: live.vodafone.com gebruikersnaam: vodafone wachtwoord: tmobile En daaronder hetzelfde maar dan met Visual Voicemail erboven geschreven (huh?) Daarnaast heb ik geen optie/schakelaar voor internet tethering.
|
||||
|
||||
Het wachtwoord "tmobile" is niet goed, kun je hem aanpassen in "vodafone"?
|
||||
|
||||
Citaat:
Toch heb ik na het installeren van jouw profile ineens die optie Visual Voicemail (die niet werkt uiteraard) en een ander wachtwoord? Zou het kunnen gebeuren doordat ik een 2G heb? |
|
||||
|
||||
Klopt, er staat nergens het woord "tmobile" in. Ik vermoed dat het te maken heeft met de "PayloadUUID" die hij dan laadt, waarschijnlijk is dit het bestand voor tmobile. Maar, werkt het nu na het aanpassen van het wachtwoord?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En met het wachtwoord tmobile werkt EDGE/GPRS gewoon ook |
|
|||
|
|||
Bedankt Bluevoice voor het mailen, ik krijg hem nu in elk geval geinstalleerd. Paar hele gekke dingen:
1) hetzelfde als galip91, overal wachtwoord tmobile (ook ik zie opeens visueal voicemail), maar tethering werkt wel (via Wi-Fi of inderdaad EDGE/GPRS) 2) 3G werkt niet, want ook daar staat tmobile als wachtwoord 3) op het moment dat ik de wachtwoorden verander in vodafone herkent Windows de iPhone niet meer als LAN verbinding. 4) als ik de wachtwoorden weer terugzet naar tmobile werkt het helaas niet meer, ik moet dan opnieuw het profiel installeren voordat het weer werkt. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is. |
|
||||
|
||||
Duidelijk, maar ik zou eigenlijk niet weten hoe het anders aangepast moet worden. Misschien kan iemand even helpen om het juiste UUID bestand te linken naar het profiel.
|
|
|||
|
|||
Na lang proberen werkt het... ik zit nu heerlijk op mijn laptop via Tethering via 3G netwerk
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand nog het originele ipcc bestand?
Of een andere manier om de originele instellingen te herstellen? Ik kan nu namelijk niet MMSen en visual voicemail doet het ook niet. Heb liever voicemail dan tethering. Alleen krijg de originele instellingen niet terug. |
|
|||
|
|||
Ik heb de laatste versie van Itunes, en kan bij shift+update ipcc bestand niet selecteren, kan iemand mij helpen , of werkt tethering bij telfort uberhaupt niet, want je kunt (lees ik kan) geen mms versturen over hun netwerk, alleen webbmms.
Dank |
|
|||
|
|||
laatste versie itunes kan geen ipcc bestanden meer selecteren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dit is echt super! En zo snel ook!
Bij mij werkt MMS inderdaad ook niet na de carrierupdate, maar voicemail wel gewoon. |
|
|||
|
|||
hallo allemaal,
als je problemen hebt dat er dingen weg zijn heb ik ook gehad oplossing: restore doen os 3.0 eropnieuw opzetten dan vraagt hij backup terugzetten dit doen en alles is weer oke met je gegegevens wel is dan alles voor thethering weg Laatst gewijzigd door iScorpio; 13-06-09 om 13:05. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
Iemand die al MMS via T-Mobile aan de praat heeft gekregen??
|
|
||||
|
||||
Ik snap alleen nog niet precies hoe tethering via Bluetooth gaat op een Mac. Ik kan verbinding maken met de iPhone, vervolgens kleurt deze blauw en geeft aan in tethering modus te zitten. Maar als ik Safari op de mac open, dan is er geen netwerkverbinding. Is er iemand die weet hoe dit precies werkt?
Via de kabel gaat het uiteraard goed. Niemand? Ok, het is me inmiddels gelukt. Het komt op het volgende neer: 1. Via Bluetooth op je Mac de iPhone aan de Mac koppelen 2. Vervolgens op de iPhone de optie Internet-teathering aanzetten 3. Ik heb alle oude Bluetooth profielen op mijn mac verwijderd 4. Onder Bluetooth op de Mac een nieuw profiel aangemaakt telephone number: *99# user: tmobile pass: tmobile 4. Op de Mac de iPhone kiezen en vervolgens op "connect" drukken Laatst gewijzigd door iScorpio; 13-06-09 om 13:42. Reden: Samengevoerd |
|
|||
|
|||
heb ook 3.0 draaien maar hij vind het bestand niet in itunes(werk zelf met windows gewoon)
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|