3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) excuus excuus ik heb neit zitten opletten het is het volgende bestand: tmobile.mobileconfig deze moet je naar jezelf mailen en de rest wijzigd zich vanzelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
excuus excuus ik heb neit zitten opletten het is het volgende bestand:
tmobile.mobileconfig deze moet je naar jezelf mailen en de rest wijzigd zich vanzelf Let op deze werkt dus alleen met t-mobile niet met een andere provider! Laatst gewijzigd door iMario; 18-06-09 om 11:32. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
en heeft er ook iemand een vodafone zakelijke ippc bestand?
of kan iemand vertellen hoe ik de ippc edit op mijn mac want zakelijk is het office.vodafone.com ipv live.vodafone.com zodra je met een zakelijke abbo via live.vodafone.com gaat internetten zit het niet in je internet pakket en gaat de teller lopen
|
|||
|
|||
Citaat:
hey Zero werken dan tethering mms en visual voicemail alledrie? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en ook geen extra kosten? T-Zero?
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertelle hoe ik tettering aan de praat kan krijgen??? ik heb het een en ander geprobeert maar tot op heden niks.
|
|||
|
|||
Over kosten en shit ga ik niet... dus daar kan ik ook geen uitspraken doen. Ik weet wel dat tethering prachtig werkt mms(dat is 0.50 cent per bericht bij t-mobile maar dat weet iedereen) ook!..
Over tethering tja... durf ik geen uitspraken te doen... mijn advies: ga het niet dagelijks gebruiken alleen af en toe als je even dingen op je laptop moet doen en je zit zonder internet... |
|
|||
|
|||
Die xml file die moet je gewoon saven als .mobileconfig neem ik aan? Iig als ik dat doe krijg ik wel de optie om vanuit een mailtje dat te 'installeren'..
|
|
|||
|
|||
Nou bij mij heeft zich tijdens het downen van de nwe update 3.0 een onbekende fout voorgedaan En hij doet nu helemaal niks meer. Kan ook met i-tunes nix beginnen. Ben ik lkkr mee verwacht morgen een heel belangrijk telefoontje balen zeg iemand misschien een tip voor me aub.
|
|
|||
|
|||
@ macmmichel
de volgende methode werkt: 1. download dit volgende mobileconfig bestand: tmobile.mobileconfig 2. mail deze naar jezelf 3. zorg dat je in de mail aplicatie dat mailadres hebt staan 4. download het bestand op je iphone vanuit de mail aplicatie 5. alles ja en oke.. 6. tethering werkt nb: dit is getest op een iphone 3g! |
|
|||
|
|||
Ik heb denk ik hetzelfde El_Diablo. Als ik met cmd op 'Zoek naar Updates' druk, komt er de Finder (In jouw geval Exporer dan, hoe het ook heten mag.) en dan kan ik niet op TMobile_nl.ipcc drukken.
Vreeeemd. Iemand ervaringen mee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
verder: Die xml file die moet je gewoon saven als .mobileconfig neem ik aan? Iig als ik dat doe krijg ik wel de optie om vanuit een mailtje dat te 'installeren'..? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|