3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Telefoon als 3G-modem bij Proximus en Mobistar Operators hebben geen bezwaar tegen 'tethering' 18 juni 2009 | Pieterjan Van Leemputten In tegenstelling tot bijna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
goed nieuws dus voor de Belgen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
neh, dit heeft uit te staan met het feit dat je het profiel weer weggegooid hebt om MMS weer werkende te krijgen. De eerstvolgende keer daarna dat je weer tethering probeert dan knalt de verbinding eruit en verdwijnt de tethering optie.
Laatst gewijzigd door flappah; 19-06-09 om 22:15. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor iedereen waarbij het niet lukt: dit is een goede oplossing! |
|
||||
|
||||
owkey, ik heb het oorsprongekelijke ipcc van apple.com gedownload, maar hoe verander ik mijn payload map in een .ipcc bestand?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dank je! Je bent geweldig!
Even voor iedereen die nog problemen heeft: 1. Ga in Firefox (niet in safari) de volgende link: http://appldnld.apple.com.edgesuite....Mobile_nl.ipcc 2. sla het op de door jou gewenste locatie op 3. sluit je iphone aan en open itunes 4. Houd ALT (Mac, shift voor windows geloof ik) ingedrukt en klik op zoek naar update 5. selecteer het ipcc wat je net gedownload hebt 6. En klaar ben je! (VV en MMS werken weer, Tethering NIET meer. gebuik hiervoor de manier met de config files beschreven in andere topics) |
|
|||
|
|||
Het lukt me niet om met m'n MacBook Pro m'n 1e generatie iPhone te voorzien van een Telfort of KPN .ipcc bestand. Een AT&T lukt wel, grappig genoeg.
Ik krijg een foutmelding: The iPhone could not be updated. An unknown error occurred (0xE*000051) Weet iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Ik had er Iphone 3.0GM op.
Toen heb ik via de iphoneclub.nl me Vodafone settings gedownload (met die site die werd getipt) Nu kan ik niet meer internetten via UMTS en ook MMS/tethering werkt niet meer. Ik heb inmiddels Geupdate naar de final 3.0 maar ook nu werkt het nog niet. Ik heb ook de "vodafone" settings van dit topic al op me iphone gezet maar mijn iphone blijft de verkeerde settings maar onthouden. Iemand enig idee ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
live.vodafone ipv web.vodafone zelf invullen. Benm.at vult een verkeerde link in.
|
|
|||
|
|||
ik heb tmobile.. probeer tethering weer te verwijderen... hoe moet het? ik snap het niet
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iemand al gelukt om tethering op 1g met voda aan de praat te krijgen?
|
|
|||
|
|||
Hallo,
In mijn iPhone staat geen Tethering onder settings-general-network. Ik gebruik mijn iPhone in China, heb hem legaal gekocht in de apple store in Hong Kong. Iemand enig idee of ik van tethering gebruik kan maken hier? In die tutorial die in dit topic is geplaatst staat geen CHINA instellingen. Bij voorbaat dank! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb na het herstellen van m'n iPhone 3G nog gewoon tethering zonder dat ik de .ipcc opnieuw moest uploaden naar m'n iPhone. Ik heb gecontroleerd of ie het ook nog doet en ja hoor.
Ik had alleen de vorige keer met tetheren dat m'n visual voicemail weg viel. Vanmiddag met de vriendin maar eens even kijken of dat ook daadwerkelijk gefixt is. Ik zou toch denken van wel... |
|
||||
|
||||
Ik krijg als ik mijn usb aansluit op mijn macbook de volgende meldening:
A new network interface has been detected. The "Ethernet-adapter (en2)" network interface has not been set up. To set up this interface, open Network Preferences. Ik heb echt geen idee wat ik daar dan moet instellen. Iemand hier die dit ook heeft gehad en mij kan helpen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat leek mij zo onlogische maar het werkt wel xD. Dankjewel
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand de tethering configuratie voor KPN?
|
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|