3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong Lezen en/of zoeken aub. De 1g ondersteunt geen Tethering en/of MMS. Voordat je begint te blaten met ''eerst zoeken'' (wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
In cydia lukt dit ook al met pdanet danwel iphonemodem en cycorder. Ik wil het graag ingebakken hebben. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is er al een manier bekend waarmee je Tethering en MMS werkend kunt krijgen op een 3G via T-Mobile?
Ok, na wat beter te hebben gelezen staat mijn antwoord in deze post: https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post301636 Eerste link werkt voor mij. Zowel tethering als MMS werken nu tegelijkertijd! Laatst gewijzigd door deddiekoel; 22-06-09 om 18:54. |
|
|||
|
|||
Bij deze een opsomming van mijn bevindingen, mogelijk dat mensen hier wat aan hebben: (t-mobile met iphone 3g os 3.0 final)
- Vrij snel na het uitkomen van een .ipcc bestand, via itunes op de mac deze (via terminal: defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE) en dan in Itunes ALT+click op restore of check for updates. Tethering werkte, maar MMS en VVM niet meer. - Diverse orginale T-mobile ipcc's proberen terug te zetten, maar dit heeft geen effect. (helaas geen backup gemaakt...) - Diverse .mobileconfig files geprobeerd, ook geen resulaat. - Restore gedaan van Iphone via itunes, maar deze zet de usersettings dus ook terug, dus weer terug bij af. - Restore gedaan en als nieuwe iphone ingesteld en MMS en VVM werkt weer, maar geen tethering. - Kwam er dus op neer om alles van 0 af aan opnieuw in te stellen, maar dan zijn je SMS-jes, e.d. ook allemaal weg. - Uiteindelijk via een jailbreak een full en individual backup gemaakt via iBaReS, iphone terug naar standaard, weer een jailbreak erover en handmatig de databases teruggezet via OpenSSH (SMS, Contacts, enz) en de applicaties via Itunes weer teruggezet. - Nu eindelijk met behulp van de .mobileconfig alles werkend met een type-mask op 48 (MMS werkt bij mij niet wanneer deze op 49 staat, blijft dus hangen bij zo'n 90%, de rest werkt wel) Advies is dus om niet met .IPCC bestanden aan de slag te gaan, maar wel met die .mobileconfig's. Laatst gewijzigd door peppie0102; 23-06-09 om 04:25. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Op Vista laptop met iTunes werkt tethering direct.
Op XP laplop zonder iTunes werkt tethering niet: iPhone staat niet in netwerk lijstje. Vraag: moet ik hier iTunes ook op installeren of hoe krijg het aan de praat? |
|
|||
|
|||
lolz alles geistaleerd staat er dat ik contact moet opnemen et t-Mobile
|
|
|||
|
|||
Tethering werkte bij mij perfect. Alleen visual voicemail niet meer. Net ff belangrijker voor mij, maar heb het liefst beide. Bekend probleem? Al iemand een oplossing?
|
|
||||
|
||||
Voor degene waarbij de optie Mobiel datanetwerk niet in de algemene instellingen is te vinden (Instellingen/Algemeen/netwerk/Mobiel datanetwerk). Even je iPhone in de Vliegtuigmodus zetten (instellingen), even wachten en weer uit de Vliegtuigmodus halen en de knop "Mobiel datanetwerk" is weer aanwezig.
Ten minste bij mij wel. Succes.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, tnx, ik zie het. Is het alleen mogelijk via jailbreak? Heb iPhone aangeschaft met T-mobile abo. Wil liefst zo weinig mogelijk aanpassen. Daarom vond ik die site met mobileconfigs zo handig. Probleem dat peppie omschrijft heb ik allemaal ook mogen meemaken.
|
|
|||
|
|||
Nieuwe 3Gs 32gig en tethering
Ik heb een 32gig 3GS uit Italie, echter vind ik geen tethering op dit apparaat. ik dacht dat het er toch standaard op zat. Moet ik nu ook tethering activeren met mobileconfigs?
Mijn Iphone is nog erg nieuw en ik durf niet zomaar alles te instaleren |
|
|||
|
|||
Als je Vodafone hebt gewoon even deze 2 ipcc files op je iphone installen en alles werkt perfect.
(is uit een van de pagina's hier in dit topic. respect voor de orginele poster) Trouwens sinds de nieuwe Update voor BT op MacbookPro's werkt tethering via BT top |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als ik op alt "update zoeken" klik, dan zegt Itunes dat ik al in het bezit ben van de nieuwste software 3.0. Iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
je moet Itunes 8,2B7 hebben (das een bete die kan je nog wel vinden) en dan druk je op "option" op je mac en druk dan pas op update.
dan selecteer je die file |
|
||||
|
||||
Alt-update is voor Mac-gebruikers, Shift-update voor Windows.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Mensen, vergeet even alles wat hier in het topic staat over tethering aanzetten etc. Ik heb afgelopen week op Tweakers.net iets gevonden wat 100% werkt met behoud van MMS en Visual Voicemail. Open de volgende link op je iPhone in Safari: http://caspermansveld.nitrocom.nl/nl_tmob.mobileconfig. Start daarna de iPhone opnieuw op en et voila, het werkt. Getest door meerdere mensen op Tweakers en ik zelf en een collega. Geen onzin. Met dank aan Casper M van Tweakers.net forum.
|
|
|||
|
|||
Ga het meteen proberen, ik vond het ook erg vervelend dat m'n visualvoicemail niet meer werkte..
|
|
|||
|
|||
yahoo... VVM werkt idd weer en thetering werkt ook! nu mms nog ff checken.. en yep ook die doet het nu
TOP bedankt voor de link! Nu nog ff wachten op de 3Gs, want die is overal weer uitverkocht. Laatst gewijzigd door Los Robbos; 26-06-09 om 15:22. Reden: aanvulling |
|
|||
|
|||
Citaat:
De 3GS is inderdaad uitverkocht maar binnenkort wel weer beschikbaar. Ga hem denk ik zelf in Belgie halen sim-lock vrij. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|