3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb hier een Iphone 3GS 16gb met 3.0 erop. Tijdens het updaten voor tethering is het bestand grijs en kan het bestand dus niet selecteren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb hier een Iphone 3GS 16gb met 3.0 erop.
Tijdens het updaten voor tethering is het bestand grijs en kan het bestand dus niet selecteren. Wat doe ik fout? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Check even die andere thread over Thetering. Het bestandje met je iPhone downloaden en installeren, daarna de iPhone afsluiten en opstarten. Werkt prima bij mij. Ik heb dezelfde configuratie als jij. USB en Bluetooth thetering werkt in één keer. Groet, - Wilfred - |
|
|||
|
|||
Ik heb dat scriptje in de terminal gedraaid toen kun ik het bestandje wel aanklikken in Itunes bij het updaten. En het werkt!
Nu blijkt mijn VisualVoicemail niet te werken. Is hier een oplossing voor of kan ik alles terug draaien zodat Tethering eraf is en dat VisualVoicemail weer werkt? |
|
|||
|
|||
Jongens een vraagje,
Ik heb het bestandje op mijn iphone geinstalleerd en als ik de tethering functie aan wil zetten krijg ik een melding dat ik met T-Mobile contact moet opnemen. Wat moet ik hiermee doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een werkende oplossing voor alle mensen met T-mobile! In het begin ook veel problemen gehad met de instellingen van T-mobile. Maar nu heb ik MMS, Visual Voicemail EN Tethering eindelijk werkend. Ik heb veel verschillende mobileconfig bestanden geprobeerd. Maar deze die hieronder staat bleek voor mij 100% te werken.
Ik heb alles getest op me eigen iphone 3G, en alles werkt. Mobileconfig |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als men de moeite neemt om eerdere pagina's door te lezen, er staan op pagina 41 en verder een aantal files en hoe die te installeren op windows en macs. Het is ontwikkeld voor firmware 3.1 zodat het straks bij een firmware upgrade nog steeds zal werken aangezien config files waarschijnlijk dan niet meer werken. En ja deze ipcc files werken ook op fw 3.0.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nadat ik FW 3.1 beta2 op mijn iPhone heb gezet was ik tethering kwijt (logisch). Ik kan hem er nu niet meer opzetten via een mobileconfig omdat apple dit heeft geblokkeerd (ook logisch). Maar nu krijg ik hem er ook niet meer opgezet via een IPCC, wat ik eerder wel heb gedaan. Ik heb iTunes geupdate en de regel gedraaid in de terminal, maar ik kan nog steeds geen IPCC kiezen als ik alt-update doe. Iemand een idee wat ik fout doe?
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams) Laatst gewijzigd door klaverentwee; 27-07-09 om 13:09. |
|
|||
|
|||
Prachtig het werkt!
Ik baal nu nog erger dat ik hier in vught bijna geen 3G verbinding heb -_- Overigens wil ik nog even melden dat je niet meer via itunes die updates kan installeren in ieder geval ik niet met de nieuwste update van itunes. Bedankt mensen! Laatst gewijzigd door Zspirit; 01-08-09 om 23:39. |
|
|||
|
|||
Open in ITunes met 'Option + Zoek naar update', maar kan het uitgepakte bestandje (het TMobile_nl.ipcc) niet selecteren. Doe ik toch iets fout?
Bovenstaande doet er niet meer toe. Heb inmiddels via een andere site e.e.a. binnen weten te halen... Ook ik krijg de melding dat ik T-Mobile moet contacten wanneer ik in Instellingen > Algemeen > Netwerk > Stel internet-tethering in aanklik. Gewoon bellen met hen en dan werkt het? Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-08-09 om 12:32. |
|
|||
|
|||
LOL nee, gebruik deze: T-Mobile tethering nu wel met MMS en Visual Voicemail Blog.em met Jochem
|
|
|||
|
|||
LOL, ik zal wel een van die dummies zijn
Ik heb die dus al gedownload. Het regelt zich dan vervolgens vanzelf? Zoeken in de laptop bij beschikbare netwerken en hij doet het? Je hoeft het hele Instellingen verhaal voor tethering bij T-Mobile niet te volgen? |
|
||||
|
||||
Je kan ook even naar Unlockit - APN Changer for your iPhone gaan, juiste provider selecteren en de aanwijzigen op je scherm volgen, iPhone even opnieuw starten en klaar is kees
|
|
|||
|
|||
Vraagje, heb net heel dit forum item gelezen.
Ik heb een 3g met 3.0 met jailbreak. abo: Vodafone Is het nog steeds van toepassing dat ik itunes downgrade naar iTunes 8.2 b7. om dit bestand (vodafone_nl.ipcc) met alt + update in te laden of zijn er inmiddels andere manieren om dit te doen? Zou top zijn als iemand mij een licht in de duisternis laat zien. als ik deze link volg This page was created with fo noisrev lagelli naWYSIWYG Web Builder! kom ik als ik op internet-tethering klik op m'n iphone de melding: "om tethering voor deze account in te schakelen, neemt u contact op met Carrier" Alvast bedankt voor de reactie(s) Gr, alweer een iphone newby |
|
||||
|
||||
Je kan ook de volgende opdracht op de prompt uitvoeren om in de laatste iTunes versie toch nog IPCC te lunnen laden.
"c:\Program Files (x86)\iTunes\iTunes.exe /setPrefInt carrier-testing 1" (zonder de aanhalingstekens ) Je kan dan vervolgens weer IPCC laden Er van uitgaande dat iTines in de "Program Files (x86)" staat.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Cool super bedankt, ga ik zo ff mee verder!
Ik laat het nog weten. Top!! Citaat:
Dank je Chrisl... Dit werk, nog een vraagje hoe kom ik nu met ssh of telnet in mn iphone? Ik gebruikte Iphone Tunnel suite op pdanet. Heb open ssh installed staan en werkt in sbsettings. root/alpine op local Ip werkt niet op ssh en telnet, suggesties? Ty! Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-08-09 om 17:45. |
|
|||
|
|||
Bij mij staat nergens de optie tethering aanzetten
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|