3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Desp Cool super bedankt, ga ik zo ff mee verder! Ik laat het nog weten. Top!! Dank je Chrisl... Dit werk, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik met t-mobile contact zal opnemen :-( als iemand de mobileconfig heeft, waar alles (mms, tethering en visual voice mail) werkt zal het erg mooi zijn deze even ergens bereikbaar te maken ! |
|
|||
|
|||
Kan iemand ff de t-mobile config sturen? Want bij mij doet de benM config het niet meer voor t-mobile(blijft op lokaal hangen). Alvast bedankt!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb ooit deze site gevonden waarmee je de config direct op je iPhone kan installeren. Openen met Mobile Safari op je iPhone en bovenste optie kiezen: T-Mobile NL mobileconfig
Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat ik het niet heb gebruikt omdat ik (nog) geen behoefte heb aan tethering... |
|
|||
|
|||
Ik heb meerdere profielen uitgeprobeerd maar ik blijf het probleem houden dat bij mijn lan-verbinding "Apple Mobile Device Ethernet" aan blijft geven " netwerkadres verkrijgen. Op de iPhone zie je dat internet tethering actief is. Ik gebruik overigens T-Mobile. Iemand een idee hoe dat kan??
|
|
|||
|
|||
Het lijkt erop dat ik van t-mobile geen ipadres verkrijg, of eigenlijk van de iPhone...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En het profiel kan je gewoon verwijderen als je je telefoon zou moeten opsturen dus geen gezeik met T-mobile. Als MMS en Tethering samen werkt; doet visual voicemail het dan ook? (ik heb het laten uitzetten omdat het in eerste instantie niet werkte met tethering en mensen wel berichten inspraken maar ik deze niet kon afluisteren) |
|
|||
|
|||
tethering staat aan(geeft iPhone ook aan) en er komt automatisch een lan verbinding in xp. Vervolgens probeert die lanverbinding een ipadres te krijgen wat uiteindelijk niet lukt. Iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
ik gebruik zelf pdanet en werkt uitstekend
|
|
|||
|
|||
Misschien staat ie er al tussen, maar voor vodafone ben ik deze tegen gekomen op het internet:
iPhone OS 3.0: internet tethering met Vodafone • Helvensteijn.com Let op, onderaan de instelling voor de zakelijke vodafone gebruikers. Heb het zelf getest, werkt prima. PS, voicemail aanpassing staat hier ook in, voor mij nieuw. |
|
||||
|
||||
De website van smartersoft voor tethering config files is gehacked, voorlopig geen config files. Is zo'n (vodafone) config file niet op je pc op te slaan voor (her) gebruik? Iemand een voor leken begrijpelijke uitleg hoe dat te doen?
Edit: btw, die gast(en) hebben al veel sites gehacked. google-search Laatst gewijzigd door Admiraal; 01-09-09 om 01:30. |
|
|||
|
|||
Misschien is ie nu weer vrij, met m'n iphone naar de site werkt nog steeds......
En nee, geen ervaring met het fysiek opslaan van het bestand voor later gebruik. Succes |
|
||||
|
||||
Ik kom ook alweer op de site...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
tethering terug inschakelen
een vraagje ik las bij versie 3.1 dat tethering via pc niet meer kan.
met welke versie kan je dit nog wel 3.04? heeft dit iets te maken met itunes versie? bertje |
|
||||
|
||||
T/m firmware 3.01 werkt tethering nog. Met 3.1 voorlopig eerst even niet meer.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|