3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) allen hartelijk dank, maar ik krijg geen enkel bestandje werkend. Ik blijf de melding houden dat ik contact met mobistar moet opnemen. Is er niemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
allen hartelijk dank, maar ik krijg geen enkel bestandje werkend. Ik blijf de melding houden dat ik contact met mobistar moet opnemen. Is er niemand die een werkend bestandje heeft voor mobistar belgië. Ben hier al veel uren mee bezig en wordt langzamerhand moedeloos. Bedankt voor alle hulp
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat heeft dit programma eigelijk voor een voordeel ten opzichte van PDAnet?
|
|
|||
|
|||
Voor PDAnet heb je een jailbreak nodig.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat bestandje gedownload, ge-unzipped, naar mezelf gemailt, opgehaald met mn iphone, geinstalleerd. Als ik in het profiel in mn iphone kijk staat hij er ook in.
Maar ik kan nog steeds niet mms'en! Wat doe ik nou in vredesnaam nog verkeerd?! Help! |
|
||||
|
||||
Herstart je iphone eens.
|
|
|||
|
|||
Gedaan. Werkt niet.
|
|
||||
|
||||
Ik heb alles nu ook werkend op T-Mobile via de link in deze post. Surf er via Safari op je iPhone naar toe en klik op het bovenste linkje. Het profiel zal worden geïnstalleerd.
Tethering werkt, tijdens tethering een MMS versturen ook, evenals bellen en visual voicemail (ook tijdens tetheren ;-)) Rubenskoo: thnx!
|
|||
|
|||
Ik krijg het TMobile_nl.ipcc bestandje niet geopend dmv de update truc in iTunes. Het bestand is vaag en dus niet te openen.
|
|
|||
|
|||
helaas, alle bestandjes nog eens geprobeerd, niets werkt met mobistar België. Krijg continue de melding dat ik met mobistar contact moet opnemen. Iemand uit België die een werkend bestandje heeft? Op deze manier vraag ik me wel eens af waarom ik in godsnaam een iphone heb gekocht. Wat een gedoe altijd om iets werkend te krijgen
|
|
||||
|
||||
Vul eens deze gegevens manueel in.
En herstrat je iphone eens. In het verleden waren er ook massa's problemen om mms te versturen met swirlymms en mobistar. MMSC: mmsc.mobistar.be Proxy: 212.65.63.143:8080 APN: mms.be user: mobistar pass: mobistar |
|
|||
|
|||
Bedankt, maar deze setting stonden voor mms er al in. Het gaat om tethering. wat moet dan bij mobiele data worden ingevuld. merci
|
|
|||
|
|||
Via safari naar de link gegaan, bovenste geprobeerd, geinstalleerd, iphone uit en weer aan. Werkt niet. Onderste link geprobeerd, geinstalleerd, iphone uit en aan, werkt niet.
Pff wordt er een beetje moedeloos van. Waarom werkt het bij iedereen (bijna iedereen) en niet bij mij?! |
|
|||
|
|||
beste vlinderbloem, ik zit met hetzelfde en wordt er ook moedeloos van. Ben al zeker 10 uren ermee bezig sinds gisteren en niets maar ook niets werkt. Binnenkort een nieuwe gsm van het werk en ik denk toch dat het een blackberry wordt. Wat een geklooi met zo een iphone zeg. Typisch Apple, ziet er mooi uit maar werken ho maar.
|
|
|||
|
|||
Nee bij mij wil het ook maar niet werken.. Ik krijg op mijn iPhone een optie om tethering aan te zetten. Vervolgens sluit ik hem aan en krijg ik een profiel op mijn mac in Netwerk. Toch wil hij geen verbinding maken! Iemand enig idee hoe dat komt?
|
|
||||
|
||||
@vlinderbloem: kun je stap voor stap uitleggen wat je doet? Dus bijvoorbeeld: profiel geïnstalleerd, daarna ga ik naar Algemeen --> Netwerk en dan zie ik niet staan "Internet Tethering"
|
||||
|
||||
Citaat:
voor je netwerk misschien dit? mworld.be mobistar mobistar of web.pro.be mobistar mobistar of mms.be mobistar mobistar of APN: iphone.mobistar name: mobistar password: mobistar Probeer ook eens zonder username en pasword. Laatst gewijzigd door Bomans; 19-06-09 om 11:57. |
|
|||
|
|||
Bluevoice weet je wat het is, dat tethering hoef ik niet eens zo nodig! Ik wil kunnen mmsen!
Maar oke, als ik naar algemeen, netwerk ga staat daar een optie internet-tethering, daar kan ik in, die kan ik aan en uit zetten. Ga even testen of dat ook nog iets doet... |
|
|||
|
|||
Voor de mensen waar het niet werkt is het heel erg verstandig om aan te geven wat er dan precies niet werkt want daarmee kan niemand je helpen (breng je auto eens naar de garage en vertel die lui maar dat hij het niet doet..eerste vraag: wat doet er niet?).
Hebben jullie wel een tethering instelling in de Instellingen staan, krijg je geen verbinding met het tetheren, kun je niet mms'en tijdens het tetheren, etc? |
|
|||
|
|||
Citaat:
1) Profiel T-mobile op iPhone 3G 16 GB zwart (simlock) geinstalleerd 2) Optie tethering verschijnt. Aangezet. 3) Vervolgens aangesloten op mac. (nieuwste Leopard versie, evenals de iTunesversie) 4) Er verschijnt een popup op Mac (nieuw profiel in netwerk) 5) Vervolgens kan ik geen verbinding maken met het internet. |
|
|||
|
|||
Goed volgens mij werkt de tethering, heb iphone via usb aan mn computer gehangen. Itunes start natuurlijk automatisch op. Iphone wordt gesynchroniseerd.
Op mn iphone heb ik nu bovenin een blauwe flashende balk en daarin staat Internet-tethering. Dus dat werkt? (waarschijnlijk klink ik nu heel dom maar wat kan ik daar nou eigenlijk mee?? ) |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|