Nog steeds niet teruggebeld. Wacht in spanning af. Om 5 uur ga ik bellen.
|
Ben erg benieuwd, laat het ons weten!
|
Wordt morgen echt teruggebeld:mad:. Ze konden verder helemaal niets voor mij doen omdat deze collega alles had uitgezocht ofzo.
Grom |
Hey!
Ik heb ook iets soortgelijks als hierboven. Bij mijn eerste 16G wit deed na een week het touchscreen niets meer. Na een discussie met T-mobile, eerst in shop, later aan telefoon bij klantenservice: (wel/niet binnen 8 dagen, uiteindelijk bleek het te gaan om 8 WERKdagen ipv gewone dagen. Let hier dus op bij T-Mobile! Niet elke medewerker bij de shop en klantenservice weet dat het gaat om 8 WERKdagen ipv 8 gewone dagen) .... nu sinds 4 dagen mijn tweede 16G wit. Helaas kreeg ik gisteren ook de melding "Herstel Vereist, u kunt niet bellen of gebeld worden met de iPhone". Vele malen getracht te herstellen, DFU, etc, via Mac, via PC... helemaal niets! Alleen scherm iPhone met iTunes logo en USB-stekker, en in iTunes de foutmelding 1013...meer niets, doet niets.... Vanmiddag T-Mobile gebeld, eerst klantenservice, later doorgezet naar Aftersale, en enige antwoord was dat het toestel ter repatatie gezonden kan worden, maakt niet uit dat het 2e toestel na 4 dagen defect is. Na discussie uiteindelijk toch de toezegging dat ik een nieuwe kan krijgen, alleen..... er is geen toestel meer beschikbaar in de omruil-voorraad, alleen nog in de verkoop-voorraad, en blijkbaar zijn deze voorradegn compleet gescheiden van elkaar. Ik kan wel op de wachtlijst komen, zodat zodra de omruil-voorraad weer is aangevuld, ik mijn defecte toestel kan omruilen. Duurt max. 2 weken. Ongelofelijk slechte service van T-Mobile; ik heb sinds 3 weken een iPhone abonnement, sindsdien 1,5 week toestel kunnen gebruiken, en nu weer max. 2 weken wachten... Ik krijg wel 50% korting op abonnement komende 2 maanden. Weten jullie of ik nu echt een nieuwe krijg of een refurbish? En klopt het dat de omruil-voorraad zolang leeg kan zijn? Wel opvallend dat omruil-voorraad leeg is, maar verkoop-voorraad niet. Als T-mobile zou ik dan toch eigenlijk willen dat dit andersom is! |
Omruilen moet je gewoon ff doorvragen, kom je erachter dat het refurbish is. Voorraad was bij mij ook leeg, zou na 2 weken een refurbish moeten krijgen. Gewoon heel boos worden. Volgensmij kan je dan nog wel een nieuwe krijgen. Anders gewoon naar Solid Vision opsturen (via t-shop) aangezien je daar (waarschijnlijk) nu wel nieuwe krijgt.
|
Citaat:
Toen ik die ''smoesjes'' zat was vertelde ik ze dat ik inmiddels had overlegd met mijn advocaat en deze vertelde dat ik in mijn recht stond. Heb ze toen verteld dat als ze het niet binnen 48 uur oplossen in de hele boel overdraag aan mijn advocaat. Binnen 1 uur had ik op 2 nummers een medewerker van T-Mobile aan de lijn, 1 op mijn eigen nummer en 1 op het nummer van mijn zusje dat ik ook had doorgegeven (alle twee van after-sales, interne miscommunicatie?) ;) Het kon toen op eens wel allemaal binnen 3 tellen worden opgelost :D Ik vertel je dit niet om te stoken of olie op het vuur te gooien, slechts om je te vertellen hoe ik te werk ben gegaan toen ik het zat was. Pik het de volgende keer niet meer als ze weer hun afspraak niet nakomen maar sta op je strepen. Citaat:
|
Citaat:
Wat ik dan wel raar vind is dat ik net aan een medewerker mijn verhaal moest uitleggen. |
Citaat:
Ze weten het wel, het is ze wel bekend, maar blijven het toch afschuiven op een ander....tot je het op geeft en ze van je af zijn. Gewoon vast bijten en niet meer los laten tot het ''probleem'' is opgelost en je tevreden bent. Je staat in je recht....kom nou zeg :p Wat mijn wel opgevallen is: Als jij een boze toon aanslaat ze je minder goed en of snel helpen. Blijf netjes, vriendelijk en beleeft maar zet wel je punt. Eventueel een klein beetje (vriendelijk maar toch duidelijk) dreigen met een advocaat wil wel eens helpen ;) Voor de rest......echt super balen dat het zo moet gaan. Het zou veel makkelijker en netter kunnen gaan als ze gewoon hun werk deden en niet iedere keer met deze goedkope smoesjes aankomen. PS. ze hebben ook wel hun goeie punten hoor :D alleen jammer dit dit een van hun slechtste punten is. |
Citaat:
|
Hahahahaha!! ja dat snap ik ;) Ach....wie weet buigen ze wel en dan heb je toch ff mooi een 3G S te pakken :D
Ik hoop voor je dat het als nog netjes opgelost gaat worden en je morgen inderdaad echt terug gebeld gaat worden. |
Citaat:
Lees mijn postings nog maar eens door, daar heb ik het hele verhaal gepost dat mijn is verteld door een medewerster van Solid Vision wat betreft de iPhone 16GB en nieuw of gerefurbished iPhone's . Mijn postings geven geen garantie op nieuw, het is mij alleen zo verteld, en ik heb inderdaad echt nieuw gehad. |
Ze hebben nog niet teruggebeld. Wacht in spanning af. Vandaag geen smoesjes meer:p.
Wat me wel opvalt dat ik elke keer hetzelfde muziekje krijg:D (jammer dat het een zenuwachtig irritant lied is) |
Zal mij benieuwen of ze nog terug gaan bellen, ben er bang voor. Wacht niet te lang met zelf bellen, straks is die ''collega'' weer naar huis toe.
Nu een oplossing eisen, en toezeggingen! Het liefst nu meteen de boel regelen en in orde maken. Laat het ons weten ;) Ze mogen je wel een beetje tegemoed komen na deze problemen en een aantal keer hun afspraak niet te zijn nagekomen......een mooie 3G S? ;) |
Heb ze nu aan de lijn, zelf gebeld.
***, Stelletje aso's, zit ik midden in mijn verhaal hangen ze op |
Al weer te pakken gekregen? Hingen ze op of werd de verbinding verbroken?
|
Ging ze om kwart voor 5 zelf maar bellen. Toen ik midden in mijn verhaal zat werd de verbinding verbroken. Heb 41 minuten aan de telefoon gezeten. Deze medewerker snapte er echt helemaal niets van. Hij wist mij te vertellen dat Solid Vision alleen maar nieuwe toestellen weggeeft en ook nooit refurbished heeft weggegeven. Heb echt ruzie gehad met deze medewerker. Hij kon niets terugvinden van deze 3 opties en wist mij te vertellen dat het echt niet mogelijk is een nieuwe iphone of ander toestel te geven. Hij wilde graag namen horen van de medewerkers die ik gesproken had. Die had ik natuurlijk niet meer. Ga morgen ff terug naar de shop om te vragen of zei nog weet wie dat was.
Heb op het eind nog gevraagd of hij mij kon doorverbinden met de afdeling klachten. Helaas kon dat niet. |
;)Wat een leugenaar zeg!! Solid Vision stuurd nooit gerefurbished terug?
Solid Vision heeft hier helemaal niets over te vertellen, dit bepaald Apple. En Apple stuurde 9 van de 10 keer een gerefurbished toestel terug en maar een enkele keer een nieuwe. Het verhaal klopt dus wel......maar dan omgekeerd :p;) (Even de situatie die er nu is voor de 16GB weggelaten) Tja en daar sta je dan........ Mijn advies: Klim in je pen en schijf een aangetekende brief naar T-Mobile waar in staat dat je ze in gebreke stelt en per direct je contact wenst te ontbinden. Ook even neer zetten dat jij er alles aan heb gedaan dat binnen jou vermogen licht om het probleem op te lossen en je ook T-Mobile verschillende keren de kans heb gegeven het probleem op te lossen. Hun horen jou een deugdelijk product te leveren en dat is ze tot op heden nog steeds niet gelukt. Er worden opties geroepen en dingen belooft en gewoon niet nagekomen of ontkent. Citaat:
Laat je niet in een hoek drukken door ze, ze zijn nu echt fout bezig. Heeft deze man je nog opties aangeboden, of kon je het gewoon uitzoeken en bekijken met je telefoon? Word er bijna zelf pissig om :D:D |
Citaat:
Wat ik erg raar vind is dat hij niet op imei kon zoeken. Terwijl andere medewerkers volgensmij daarop de gegevens vinden. Ze zaten daar trouwens maar met zijn 3'en bij aftersales. Ik was echt ongelooflijk boos. Ik ga nu nog een keer bellen. |
Citaat:
Tja, weer opsturen naar Solid Vision.....Ik zou eerst eens vragen waarom er over nieuw en gerefurbished gelogen word. Het is zo'n beetje algemeen bekend dat apple in 9 van de 10 gevallen een gerefurbished toestel terug stuurt, google er maar eens op ;) Of er op IMEI nummer gegevens word gevonden weet ik niet. Bij mij word er altijd naar mijn telefoonnummer gevraagd en dan krijgt men mijn hele privé bups te zien in het systeem. Als jou 3 opties worden gedaan en men weet nu van niets meer is dat inderdaad niet helemaal eerlijk. TIP: Schijf altijd namen op Maak niet te veel afspraken door de telefoon als het niet lekker loopt. Een mondelinge uitspraak is wel bindend maar bewijs het maar eens. Het liefst problemen per aangetekende brief oplossen als er een echt probleem is, dan heb je het zwart op wit en sta je een stuk sterker. Makkelijk voor mij om dit nu te schijven natuurlijk ;) maar wel waar. Ben benieuwd wat ze zo tegen je zeggen.....ben bang dat het het zelfde verhaal word als net ;) |
Zit nu aan de telefoon. Deze medewerker kan wel al mijn gegevens zien etc. Gaat nu andere afdeling after sales bellen. Wist zelf niet meer wat ze nu moest doen.
|
Hahaha en aftersales mij maar zeggen (toen met mijn probleem) dat aftersales de afdeling was die toezeggingen mocht doen en dingen door kon zetten/in orde kon maken......maar ja....
Ben benieuwd of je er nu toch uit gaat komen. Probeer rustig en netjes te blijven....dan krijg je meer bij ze voor elkaar dan als je boos word....dan gaan ze echt met de hakken in het zand. |
Ze kunnen helemaal niets voor mij doen. Ze gaat nu nog een keer navragen. Weet inmiddels wel de naam van de medewerker die deze toezegging heeft gedaan: *naam*. Helaas is deze medewerker nu op vakantie to 29 juni....grom. Ze kunnen echt helemaal niets voor mij doen. Wordt nu na heel veel vragen weer doorverbonden met ater-sales.
|
Citaat:
|
Tja leuk voor deze mevrouw dat ze op vakantie is maar daar heb jij natuurlijk niets mee te maken. Jij heb met T-Mobile te maken, zij doet jou een voorstel NAMENS T-Mobile.
Een andere collega kan alles zo na lezen en het overnemen om het op te lossen. Als het niet in het systeem staat heeft ze gelogen over de opties, anders staat het wel in het systeem. Privacy: Tja..... naam en toenaam kan je beter niet doen. Laten we het op een medewerkster van T-Mobile houden. Zo lang jij de naam maar weet ;) Aanpassing op aanpassing van Splatz: Ze kunnen wel degelijk wat doen, ze willen het alleen niet. De afdeling Aftersales kan alles in orde maken, zelfs als deze andere medewerkster van Aftersales op vakantie is. Er zitten er nog meer hoor. Als iedereen een eigen persoonlijke medewer(st)er toegewezen krijgt van T-Mobile zal het daar een drukke boel worden ;-) |
Sorry:P.
Wordt donderdag teruggebeld. After-Sales had het te druk. Er wordt een e-mail gestuurd naar een ene ****.Heb haar er ook even bij laten noteren dat ik anders mijn advocaat deze kwestie voorleg:p Heb het echt helemaal gehad met t-mobile. @Xinchou, pas even je reactie aan; daar staat de naam nog in. |
Hahahaha!!! te druk?!?!?!?!?!?! Tja dat is nu een schoolvoorbeeld van afwimpelen ;) Als ik dat tegen mijn klaten zeg kan ik meteen me jas pakken van me werkgever :D en geloof me....ik heb het ook erg druk van ma t/m vr. maar kom al mijn afspraken met klanten netjes na die ik die week maak, en sta andere klanten altijd netjes te woord, ook als ik het erg druk heb. ;) Een klant is een klant, druk of niet, en die hoor je te helpen! daar word je voor betaald.
Ik had het wel geweten ;) had er echt klaar mee geweest. Ik wacht in spanning af tot a.s. donderdag :D |
Ben er ook echt klaar mee. Maar de medewerker die ik net heb gesproken sprak echt de waarheid en zei heeft mij tenminste wel aardig geholpen. Ze zitten daar nu nog maar met zijn 2'en (ze beginnen met 9 en ze houden er aan het eind van de dag nog maar 2 over, allemaal overstresst denk). Deze klantenservice medewerker had mij in de wacht gezet voor after-sales maar na 10 minuten zij zei dat het te druk was.
Ik ga zoiezo een klacht indienen (heb je tip opgevolgd met advocaat etc:D). Nog iets wat deze "****" (alleen voornaam mag toch wel); degene die ik vandaag als eerste aan de telefoon had gelogen heeft; ik vroeg hem of hij mij kon doorverbinden met de afdeling klachten. Dat moest ik via t-mobile.nl doen, net gekeken staat daar bel de klantenservice.:mad: |
|
Citaat:
|
Namen zijn altijd een gevoelig punt op internet. Ik gebruik altijd termen als: man, vrouw, medewerk(st)er, persoon, enz. ;)
Tja overspannen e.d. ....Het klink misschien wat bot maar ook daar mee heb jij niet te maken. Jij heb met T-Mobile te maken en niet met de medewerk(st)ers. Ik moet ook wel eens een dubbele dienst draaien omdat een collega is uitgevallen, om wat voor reden dan ook, maar ook dan willen mijn klanten waar ze recht op hebben. Als klant heb je niets te maken met ''problemen'' binnen een firma. Als jij een week ziek of overspannen geweest bent van je werk en je betaald je rekening aan T-Mobile even niet omdat je dit nu even niet goed uit komt heeft T-Mobile daar ook niets mee te maken. Dan krijg je ook van ze te horen ''wij hebben een overeenkomst met u dus betalen!'' ;) Het is voor mij natuurlijk makkelijk praten zo achter me pc, snap ik wel hoor ;) maar ik heb meer van deze zaakjes gehad en ben daar in wat harder geworden. Ook leer je je woordje wel klaar te hebben als ze met deze smoesjes komen. Blijf zakelijk want dat zijn ze naar jou toe ook als het zo uit komt. Interne problemen lossen ze zelf maar op, daar heb jij niets mee te maken. Jij en T-Mobile hebben een zakelijk probleem en DAT hoort opgelost te worden. Hoe T-Mobile dat gaat doen is hun probleem maar tot nu toe hebben ze het probleem nog niet opgelost (jou dus een deugdelijk product leveren). |
Misschien nog een optie, mocht deze al niet eerder genoemd zijn:
Naast het bekende nummer van de klantenservice (0800-7111) is er ook 070-3055737. Dit is het nummer van afd. Complaints in Den Haag. Misschien een directere weg naar iemand die echt wat kan betekenen. Alhoewel, de ervaring leert mij dat niet elke medewerker van afd. Complaints echt alle mogelijkheden kent. Zo werd mij destijds verteld door afd. Complaints dat ik mijn eerste toestel niet meer kon omruilen omdat ik niet meer binnen de 8 dagen was. Edoch, de medewerkster van afd. Reparatie vertelde mij vervolgens dat het gaat om 8 WERKdagen ipv 8 kalenderdagen. Resultaat; ik werd toen netjes teruggebeld door de medewerkster van afd. Reparatie met de mededeling dat afd. Complaints ernaast zat en ik toch een nieuwe kreeg. Ook is de betreffende medewerkster van afd. Complaints door 2 medewerkers van T-Mobile even op de juiste regels gewezen. Maar even andere vraag; als het toestel moet worden ingezonden ter reparatie, kan je een vervangend toestel krijgen. Maar T-Mobile geeft wel aan de dit vervangende toestel helaas geen iPhone kan zijn.... ONBEGRIJPELIJK!! Is dit ook bij jullie bekend? |
Bedankt voor de tip, ik wacht even donderdag af. Wil dat niet lukken bel ik die afdeling op.
Eigenlijk raar, om iets voor elkaar te krijgen moet je bellen naar de afdeling complaints (=klachten) |
Citaat:
Vind het ook raar dat ze met zo'n brak oud toestel aan komen, geef dan een toestel waar je op z'n minst mee kan mailen, internetten e.d. Ik heb voor mijn werk een toestel nodig om te kunnen mailen....probeer dat maar eens met een oude Nokia uit het jaar 1800 ;) Maar goed ik kon kiezen, de oude Nokia of niets....:mad::confused: Had hem gelukkig maar een paar dagen nodig, daarna had ik vakantie en kon ik thuis mijn mail afhandelen, maar afzien was het zeker ;-) |
Heb net ff solid vision aan de telefoon gehad. Ff nagevraagd of het waar was dat ze alleen maar nieuwe iphones terugsturen (natuurlijk niet). Aardige medewerker vertelde mij dat er ook refurbished iphones worden teruggegeven (jaja dat wisten we al). Nu kan ik in ieder geval die "Medewerker" morgen zeggen dat ik bij SV heb nagevraagd en dat er wel degelijk refurbished toestellen worden teruggegeven.
|
Interessant! Ik sprak vanochtend met medewerker van T-Mobile en hij gaf aan dat het over het algemeen nieuwe toestellen zijn... Toen ik doorvroeg zei hij dat het in ieder geval zeker toestellen zijn die naar behoren werken... tja..... da's toch een verschil.
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je het over de 16GB (die er uit gaat) en de 8GB (die blijft) gehad? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vroeg of ze mij een refurbished hadden gegeven, zij vertede mij dat dat goed mogelijk was maar dat ze dat niet kon zien. Verder had ze niets gezegd over hoe als ik hem nu opstuur (had ik ook niets over gevraagd)
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:48. |