iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile, iPhone weer stuk (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/35304-t-mobile-iphone-weer-stuk.html)

splatz 25-06-09 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nupa (Bericht 310289)
Mijn iPhone 3g 16 gig is zojuist kapotgevallen.. Er zitten veel uitstekende scherpe barsten in het scherm..

Als ik nu pro-assist bel, krijg ik dan een 3gs? Weet iemand dit? Of zijn er nog 3g toestellen over?

Ik heb namelijk recht op een toestel met dezelfde specificaties..

Sorry, ik denk het niet. Ze hebben nog hele voorraden waar ze vanaf moeten liggen denk ik. Maar je kunt het altijd proberen

john1979 25-06-09 13:54

Ik denk het ook niet. Het zal waarschijnlijk gewoon een 3G 16GB worden ;)

Nupa 25-06-09 13:57

Hoe komen jullie erbij dat er nog grote voorraden zijn? Toestel wordt toch ook al even niet meer door tmobile geleverd..

john1979 25-06-09 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nupa (Bericht 310300)
Hoe komen jullie erbij dat er nog grote voorraden zijn? Toestel wordt toch ook al even niet meer door tmobile geleverd..

Jullie? heb dat volgens mij nergens geschreven ;)

Je iPhone gaat naar Solid Vision voor garantie en zal daar dan worden vervangen. Solid Vision zal nog wel het een en ander hebben liggen voor vervaning denk ik.

splatz 25-06-09 14:02

Dat wordt her en der gezegd. T-mobile levert idd geen iphone 3g's meer. Je hebt wel meer kans omdat je een 16gb hebt.
De reparatie (Solid Vision/Pro assist) gaat buiten t-mobile om, het lijkt mij logisch dat ze nog behoorlijk wat toestellen over hebben aangezien ik nu in deze maand al 2 toestellen heb ingeleverd. Deze kunnen ze natuurlijk heel makkelijk omtoveren in een refurbished en die aan jouw geven. Dat is natuurlijk veel goedkoper dan jouw een 3g s geven.

Ik hoop het wel voor je hoor;) maar ik denk dat het niet gaat lukken.

john1979 25-06-09 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door splatz (Bericht 310305)
Dat wordt her en der gezegd. T-mobile levert idd geen iphone 3g's meer. Je hebt wel meer kans omdat je een 16gb hebt.
De reparatie (Solid Vision/Pro assist) gaat buiten t-mobile om, het lijkt mij logisch dat ze nog behoorlijk wat toestellen over hebben aangezien ik nu in deze maand al 2 toestellen heb ingeleverd. Deze kunnen ze natuurlijk heel makkelijk omtoveren in een refurbished en die aan jouw geven. Dat is natuurlijk veel goedkoper dan jouw een 3g s geven.

Ik hoop het wel voor je hoor;) maar ik denk dat het niet gaat lukken.

Inderdaad splatz, dat denk ik ook.

splatz 26-06-09 08:32

Net gebeld. Ze hebben die prijslijst nog steeds niet, ben nu pissig geworden maar ze konden hem niet opvragen etc.:mad: Bel zo nog wel een keer.

john1979 26-06-09 08:43

Pffff hahaha sorry maar moet nu echt even lachen :D Waarom maak je anders geen gebruik van Lost and Stolen en ga je straks voor de Shop staan om een 3GS mee te nemen via Lost and Stolen. Is niet DE oplossing, weet ik. Maar dan heb je sneller een 3GS dan via de manier die we ''van het kasje naar de muur'' noemen of, ''Iemand aan het lijntje houden'' ;)

splatz 26-06-09 08:48

Ja ik baal hier enorm van maar ik ga niet lost en stolen toepassen. Via deze route kan ik volgend jaar nl. alweer verlengen voor de nieuwe iPhone. Hij zei bel volgende week maar terug, ja doei.... Ik ga zo weer bellen maarja als die prijs idd niet bij die afdeling beschikbaar is.

john1979 26-06-09 08:57

Ze blijven tot nu toe nog steeds in gebreken. Volgende week weer terug bellen, ze blijven wel aan de gang he ;) Ze zullen wel gek worden van de 3GS die over een helf uur uit komt. Ik zou gewoon blijven aandringen, het word nu echt toch wel eens tijd dat je op een nette manier geholpen gaat worden en dat er een oplossing gaat komen. Ze blijven aan de gang met ''bel maar terug'' ;)

PS. Over de Lost and Stolen regeling heb je wel gelijk. Anders zit je er toch weer +/- 3 jaar aan vast. (ga er van uit dat je straks nog 1 jaar moet).

splatz 26-06-09 10:35

Ok net weer gebeld. Ik mag nu naar de t-mobile shop lopen om hem om te ruilen:)

john1979 26-06-09 10:43

Kijk dat is goed nieuws :D Voor een 3G of 3GS? Super man, ook jij straks weer een goed werkende iPhone ;)

splatz 26-06-09 12:18

Werd voor een 3g s naar de shop gestuurd maar daar wisten ze van niets:confused:. Heb hem uiteindelijk kunnen reserveren voor het geval dat het wel kon. Ze gingen het voor mij uitzoeken en ik word maandag teruggebeld:mad:. Zit nu weer met t-mobile aan de telefoon.

john1979 26-06-09 12:24

Pfffff het zit je ook niet mee ook he. Mooi dat je een 3GS heb kunnen regelen. Nu die 3GS de shop nog even uit halen ;)

Misschien kan T-Mobile de shop even bellen (kan hoor ;)) om te zeggen dat het ok is en ze hem aan je mee kunnen geven. Ben benieuwd!

splatz 26-06-09 12:30

Net after-sales gebeld, de manager is er niet, hij weet de prijzen ook niet. Hij belt mij zodra hij de prijzen weet. Hij zorgt er ook voor dat ik die 50 euro borg terugkrijg. Hij zou het regelen met de shop ofzo. De shop belt mij ook maandag dus naja dan zie ik het dan wel weer. Pffff,:mad:

john1979 26-06-09 12:42

Pfffffff wat een club zeg! Volgens mij weten ze zelf niet eens meer waar ze mee bezig zijn. Word dus wéér wachten :eek::confused:

DaveD30 27-06-09 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door splatz (Bericht 311436)
Net after-sales gebeld, de manager is er niet, hij weet de prijzen ook niet. Hij belt mij zodra hij de prijzen weet. Hij zorgt er ook voor dat ik die 50 euro borg terugkrijg. Hij zou het regelen met de shop ofzo. De shop belt mij ook maandag dus naja dan zie ik het dan wel weer. Pffff,:mad:

En?? Al meer nieuws?

alvani 27-06-09 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door splatz (Bericht 311425)
Werd voor een 3g s naar de shop gestuurd maar daar wisten ze van niets:confused:. Heb hem uiteindelijk kunnen reserveren voor het geval dat het wel kon. Ze gingen het voor mij uitzoeken en ik word maandag teruggebeld:mad:. Zit nu weer met t-mobile aan de telefoon.

Ik vind het heel lullig voor je, maar dit verbaast me helemaal niets. Mijn ervaring met (de klantenservice van) T-Mobile is helaas ook niet positief. Iedere medewerker belooft iets anders en als puntje bij paaltje komt weet niemand meer wat en zeggen ze doodleuk: "dat kan mijn collega wel gezegd hebben, maar het klopt niet wat hij/zij gezegd heeft en het kan dus niet." Vooral als ze dingen beloven vanuit de klantenservice die zogenaamd in de winkel geleverd kunnen worden, weet de winkel vervolgens nergens van. Het wordt gewoon niet gecommuniceerd.
Jouw verhaal klinkt me als (valse) muziek in de oren.:(
Ik hoop dat het alsnog goedkomt en wens je veel succes! ;)

john1979 27-06-09 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvani (Bericht 312390)
Ik vind het heel lullig voor je, maar dit verbaast me helemaal niets. Mijn ervaring met (de klantenservice van) T-Mobile is helaas ook niet positief. Iedere medewerker belooft iets anders en als puntje bij paaltje komt weet niemand meer wat en zeggen ze doodleuk: "dat kan mijn collega wel gezegd hebben, maar het klopt niet wat hij/zij gezegd heeft en het kan dus niet." Vooral als ze dingen beloven vanuit de klantenservice die zogenaamd in de winkel geleverd kunnen worden, weet de winkel vervolgens nergens van. Het wordt gewoon niet gecommuniceerd.
Jouw verhaal klinkt me als (valse) muziek in de oren.:(
Ik hoop dat het alsnog goedkomt en wens je veel succes! ;)

Dit valt gewoon onder het kopje:

´´Iemand van het kasje naar de muur sturen´´

en:

´´Iemand aan het lijntje houden´´ :D

Daar zijn ze bij T-Mobile helaas heel erg goed in.

Toch hoop ik dat het goed komt voor splatz. Hij heeft wat mijn betreft echt een 3GS verdiend.

splatz 29-06-09 11:09

Werd net gebeld door t-mobile. Kan mijn iPhone 3G omruilen voor een 3G S tegen 365 euro. Ga dit natuurlijk niet doen. Kan nu wel een gratis iPhone 3G ophalen in de winkel.
Denk dat ik dat maar ga doen. Toch snap ik niet dat de prijs 365 euro hoger ligt als ze de abbonementsprijzen 60 euro omlaag halen. Weet nu niet wat ik ga doen, denk dat toch maar die 3g ga halen. Wel jammer.

Is er misschien nog een andere manier om de inkoopprijzen te weten te komen?

splatz 29-06-09 13:01

Zit te twijfelen of ik nu nog een keer de klantenservice ga bellen of toch maar de 3g ophalen.

Ik geloof er echt helemaal niets van dat de inkoopprijs 365 euro duurder is.:mad:

Als je kijkt naar hun eigen prijzen en naar andere landen is de 3G S alleen maar goedkoper.

alvani 29-06-09 13:21

Misschien gaan ze wel uit van de inkoopprijs van de 3G zoals die op dit moment is/zou zijn geweest? (na een jaar op de markt te zijn geweest)
Ik vind het heel vervelend voor je, al die moeite! Ik zou maar gewoon een splinternieuwe 3G gaan halen, als ik jou was.
Je zou dan ook nog kunnen proberen om die voor een goede prijs te verkopen en dan een simlockvrije 3GS tegen een kleinere bijbetaling dan € 365,- aan te schaffen (in België).

john1979 29-06-09 13:26

Pfff dat is wel een prijs zeg :eek: Tja wat nu te doen?

Ik zou denk ik zo snel mogelijk die 3G gaan halen voor ze weer veranderen van gedachten ;) De enige mogelijkheid om nog aan een 3GS te komen zonder veel bij te betalen is Lost and Stolen, maar dat was geen optie als ik het goed begreep.

De 3G zal denk ik steeds meer aangeboden gaan worden op marktplaats .e.d, de prijzen zullen daar door denk ik ook steeds lager worden waardoor je steeds meer bij moet gaan betalen voor een 3GS

Ik zou gewoon die 3G halen als ik jou was.

splatz 29-06-09 13:44

Ik ga nu maar die 3g halen en stuur nog wel een klachtenmail naar t-mobile.
Baal hier wel van.

splatz 29-06-09 16:22

*****, net naar de t-mobile shop geweest:mad:. Kan hem niet omruilen zonder doos.
Ben echt ongelooflijk pissig geworden en ze hebben me zowat de winkel uitgeschopt.;)
Ik ga nu ff apple bellen of ze die inkoopprijzen kunnen bevestigen. Daarna ff t-mobile klantenservice bellen.

Ben woedend:mad:

john1979 29-06-09 17:32

Ow nee he, komt er aan dit verhaal nog een eind? :eek: niet te filmen dit!

Hou ons op de hoogte hoe het af gaat lopen.....dit kan toch niet mensen!!:mad:

splatz 29-06-09 17:32

Net t-mobile gebeld. Kan hem nu opeens weer wel omruilen zonder doos.

Daarna nog gevraagd hoe ze aan die 385 euro kwamen. Ging hij navragen maar was de enige prijs die mogelijk was blabla. Toen erg boos geworden aangezien het toestel niet 385 euro duurder kan zijn. Dit klopt niet als je kijkt naar de abbo's en ook niet als je kijkt naar andere landen die het toestel pre-paid verkopen. Nee meneer alleen deze prijs was mogelijk bla bla bla. Toen echt ontzettend pissig geworden en ruzie gehad met deze medewerker. Hij wilde mij ook niet meer doorverbinden met after-sales. Na heel veel ruzie maken toch wel maar het was te druk:confused: (Heb nog wel in de wacht gehangen).

Dus ik ga zo direct nog wel een keer bellen, kan in ieder geval morgen wel een nieuwe iphone 3g ophalen. Hopelijk komt er nog wat uit met die 3g s maar ik denk dat al zouden ze gesjoemeld hebben met rekenen dat ze dat dan niet zullen toegeven, maarja ik zie het wel.

splatz 29-06-09 19:24

Net gebeld. Ze weten de inkoopprijs nog niet en weten die pas vrijdag:mad:. Deze medewerker wist ook niet hoe ze aan die 385 euro kwamen. Ik vind dit echt heel vreemd aangezien ik vanmorgen werd teruggebeld dat ze hem nu eindelijk wel wisten.
Ik bel morgen nog wel een keer, heb nu echt het gevoel dat ze mij aan het lijntje houden. Maarja of nu het oude model of misschien vrijdag de nieuwe gratis. Maar aan de andere kant wil ik het nu wel een keer afgehandeld hebben.

hiseagles 29-06-09 22:57

Hemel... wat een gedoe. Zag op de bestelstatus van T-mobile dat mijn Iphone 3G S 32GB zwart bij de koerier ligt. Na het lezen van bovenstaande kreeg ik het behoorlijk warm... wil ik wel klant worden bij T-mobile? De Iphone is prachtig, maar wat een pest-je-klanten-weg-service zeg!

Aan de andere kant Splatz.... op zich is het netjes dat je een nieuwe 3G kunt krijgen voor niks. Wel na een boel gedoe, maar meer dan dit zouden ze niet hoeven te doen. (maar dan niet zeuren over doosjes... die hebben ze genoeg in de winkels... (medewerkers dan)) Natuurlijk is het nog mooier als je een 3G S kunt krijgen, maar ja... bij T-Mobile zijn ze ook niet gek. Die willen en moeten geld verdienen.

TOch; sterkte ermee!

hiseagles 29-06-09 22:58

Offtopic : dat was leuk.... dat was mijn 1e bericht op dit prachtige forum!:p:D:cool:

splatz 29-06-09 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hiseagles (Bericht 314677)
Hemel... wat een gedoe. Zag op de bestelstatus van T-mobile dat mijn Iphone 3G S 32GB zwart bij de koerier ligt. Na het lezen van bovenstaande kreeg ik het behoorlijk warm... wil ik wel klant worden bij T-mobile? De Iphone is prachtig, maar wat een pest-je-klanten-weg-service zeg!

Aan de andere kant Splatz.... op zich is het netjes dat je een nieuwe 3G kunt krijgen voor niks. Wel na een boel gedoe, maar meer dan dit zouden ze niet hoeven te doen. (maar dan niet zeuren over doosjes... die hebben ze genoeg in de winkels... (medewerkers dan)) Natuurlijk is het nog mooier als je een 3G S kunt krijgen, maar ja... bij T-Mobile zijn ze ook niet gek. Die willen en moeten geld verdienen.

TOch; sterkte ermee!

Ik hoop voor jouw dat je niets te maken krijgt met dit gedoe.
Ik ben eigenlijk van mening dat het vanzelfsprekend zou moeten zijn dat als er een product defect is dat dit dan binnen 1 maand fatsoenlijk opgelost zou moeten zijn (vervangend toestel hoort daar ook bij). Het maakt mij niets uit of ze mij nu een refurbished of nieuw opsturen, als deze maar weinig/geen gebruikssporen bevat en normaal functioneert (goed getest is). Als ik meerdere keren een refurbished toestel ontvang dat niet goed functioneert vind ik dat dit niet meer binnen een redelijke tijd gebeurt en vind ik dat ik het recht heb op een werkend (dus nieuw) toestel (refurbished is dan dus geen optie meer aangezien dit 3x niet werkt). Als ik mijn toestel meerdere keren voor reparatie heb aangeboden en dit gewoon niet werkt zullen ze een redelijke oplossing moeten vinden. Als ze dan zeggen je hebt de 3G gekocht dus je krijgt een 3G, Prima, maar zorg dan wel dat ik die dan in een redelijke tijd krijg en licht je medewerkers goed in zodat ik niet 2 weken hoef te bellen voordat ik een medewerker aan de telefoon krijg die mij een nieuwe iphone kan geven. Als ik gewoon 2 weken alleen maar leugens en onzin heb gehoord heb ik het gewoon helemaal gehad met dit bedrijf. Als dan een verdwaalde medewerker mij de toezegging geeft dat ik hem kan omruilen tegen het nieuwe model iPhone tegen het verschil van de inkoopprijzen ga ik dat doen ook. Moeten ze het maar beter regelen m.b.t. garantie, reparatie, klantenservice etc. Het feit dat ze mij daarna voorliegen dat het verschil 385 euro bedraag vind ik behoorlijk kwalijk. Geef mij dan niet de toezegging maar als je hem eenmaal geeft ga dan niet liegen over de prijzen want je kan mij veel vertellen maar het verschil bedraag niet 385 euro.

Ik ga gewoon morgen doorzeuren totdat ze mij de 3g s gaan geven. Ze mogen wel is wat gaan regelen voor mij. Ik vraag me af of er ooit nog een verlenging van een t-mobile abbo aan zal komen.

Nog ff een to the point reactie op je bericht:
Ik vind het eigenlijk niet meer netjes dat ze mij nu pas een nieuwe 3g geven (ze hadden dat al veel eerder moeten doen). Ik vind het netjes als ze een reparatie aanvraag gewoon binen 1 maand (liefst eerder) goed oplossen.

john1979 30-06-09 00:38

Citaat:

Nog ff een to the point reactie op je bericht:
Ik vind het eigenlijk niet meer netjes dat ze mij nu pas een nieuwe 3g geven (ze hadden dat al veel eerder moeten doen). Ik vind het netjes als ze een reparatie aanvraag gewoon binen 1 maand (liefst eerder) goed oplossen.
Dit heeft niets met netjes te maken, het is zelfs vanzelf sprekend. Sterker nog, ze zijn je verplicht een goed werkend/nieuw toestel te geven ;)

Na al dit gezeur, leugens, onzin, miscommunicatie, loze beloftes en broodjes aap verhalen vind ik het zelfs op zijn plaats deze ze splatz tegemoet komen met een iPhone 3GS.......Én een excuus met een bosje bloemen ;-)

splatz 30-06-09 12:36

Net gebeld. Medewerker ging het navragen. 385 euro that's it. Medewerker wilde mij niet doorverbinden (denk dat ik op een zwarte lijst ben gezet). Half uur ruzie gemaakt. Hij kon mij absoluut niet doorverbinden. Na nog meer ruzie op eens wel. Toen ruzie gehad met deze medewerkeer en die hield het ook bij 385 euro. Toen ontzettend woedend geworden en mag nu ook contract ontbinden.
Ben echt bijzonder onvriendelijk geholpen. Naja dan maar mijn 3g ophalen. Ga nog wel ff de klachtenlijn bellen.

Zit te twijfelen of ik mijn contract ga ontbinden. Mag dan ook nooit meer contract van t-mobile aangaan..

Blackherrie 30-06-09 12:49

als ik jouw berichten zo lees, dan zou je er toch niet lang over na hoeven te denken ? Dan ontbind je toch direct je contact.:confused: Hoef je geen ruzie meer te maken. Iedereen happy.

En dan is deze soap ook weer afgesloten.

splatz 30-06-09 13:06

Ja klopt maar ik mag dan ook nooit meer een t-mobile contract afsluiten. Niet dat dat nu zo'n probleem is maar ik wil toch wel graag de iphone houden.

splatz 30-06-09 13:11

Ok, klacht achtergelaten. Wordt binnen een kwartier teruggebeld.

splatz 30-06-09 13:48

Net teruggebeld. Ene **** die ik net ook aan de telefoon had wil niets voor mij doen. Heb ik een week geleden ook aan de telefoon gehad wilde toen ook niets voor mij doen, ook geen nieuwe iphone 3g. Heb gevraagd of ik de medewerker die mij de toezegging heeft gegeven voor het omruilen voor een 3gs tegen het verschil van inkoopprijzen weer aan de telefoon kan krijgen. Terugbelverzoek voor hem achtergelaten en ik word als het goed is vandaag teruggebeld door hem. Ben benieuwd of er nog wat uitkomt.

Ze weten eigenlijk allemaal niet waar die 385 euro vandaan komt en mogen ook niets vrijgeven qua inkoopprijzen etc. Ze kunnen dus ook geen toelichting geven op die 385 blablabla

Scoes 30-06-09 13:59

Splatz, kun jij mij 1x kort door de bocht vertellen wat het probleem is, en wat je voor elkaar probeert te krijgen? Misschien kan ik je helpen..?

splatz 30-06-09 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scoes (Bericht 315083)
Splatz, kun jij mij 1x kort door de bocht vertellen wat het probleem is, en wat je voor elkaar probeert te krijgen? Misschien kan ik je helpen..?

OK Samenvatting tot nu toe:
iPhone stuk, ik ga terug naar t-mobile shop alkmaar. Medewerker vond het onzin om het toestel voor de 4e of 5e keer op te sturen dus heeft ze after-sales gebeld. Kreeg 3 opties: nieuw willekeurig toestel behalve de iphone meenemen uit de shop, wachtlijst voor omruiling, opnieuw ter reparatie aanbieden. Omruiling duurde minimaal 2 maanden en wil hem niet omruilen voor een ander toestel.
Zelf contact opgenomen met after-sales. Kreeg te horen dat ik geen nieuw toestel kan krijgen etc. Na veel doordrammen gingen ze het navragen bij de manager of iets dergelijks en zou ik de volgende dag terug worden gebeld. Dit is ca. 6 keer gebeurd en ik ben 6 keer niet teruggebeld.
Na 2 weken heb ik eindelijk de mogelijkheid gekregen om een nieuw toestel mee te krijgen uit de shop. Ook kon ik een 3G S krijgen tegen het verschil van de inkoopprijzen. Deze zou een paar dagen later bekend zijn. Na veel uitstel over wanneer die prijs bekend is gister de prijs van 385 euro te horen gekregen. Dit zou het verschil van de inkoopprijzen zijn. Hierna naar de shop geweest om een 3G te halen aangezien ik niet akkoord ga met 385 euro. Bij de shop weggestuurd omdat ik het doosje niet meer had. Later de klantenservice gebeld een daar was het weer geen probleem. Toen nog doorgevraagd over die 385 euro, geen enkele medewerker weet hoe ze aan die prijs komen maar ze willen er geen verandering in brengen. Ze willen ook niets zeggen hoe ze aan die prijs komen.

Dit is zegmaar de versie met alle onduidelijkheden en afspraken etc. die ze niet meer in het systeem kunnen vinden achterwege gelaten. We zijn inmiddels zowat 4 weken verder. Voor echt het hele verhaal raad ik je aan het topic even door te lezen.

Ik ben nu een beetje aan het doorhameren op die 3g s omdat ik 3 weken alleen maar leugens, terugbel acties etc. heb moeten aanhoren en ik vind dat t-mobile nu wel is wat voor mij mag gaan doen.

john1979 30-06-09 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door splatz (Bericht 315150)
OK Samenvatting tot nu toe:
iPhone stuk, ik ga terug naar t-mobile shop alkmaar. Medewerker vond het onzin om het toestel voor de 4e of 5e keer op te sturen dus heeft ze after-sales gebeld. Kreeg 3 opties: nieuw willekeurig toestel behalve de iphone meenemen uit de shop, wachtlijst voor omruiling, opnieuw ter reparatie aanbieden. Omruiling duurde minimaal 2 maanden en wil hem niet omruilen voor een ander toestel.
Zelf contact opgenomen met after-sales. Kreeg te horen dat ik geen nieuw toestel kan krijgen etc. Na veel doordrammen gingen ze het navragen bij de manager of iets dergelijks en zou ik de volgende dag terug worden gebeld. Dit is ca. 6 keer gebeurd en ik ben 6 keer niet teruggebeld.
Na 2 weken heb ik eindelijk de mogelijkheid gekregen om een nieuw toestel mee te krijgen uit de shop. Ook kon ik een 3G S krijgen tegen het verschil van de inkoopprijzen. Deze zou een paar dagen later bekend zijn. Na veel uitstel over wanneer die prijs bekend is gister de prijs van 385 euro te horen gekregen. Dit zou het verschil van de inkoopprijzen zijn. Hierna naar de shop geweest om een 3G te halen aangezien ik niet akkoord ga met 385 euro. Bij de shop weggestuurd omdat ik het doosje niet meer had. Later de klantenservice gebeld een daar was het weer geen probleem. Toen nog doorgevraagd over die 385 euro, geen enkele medewerker weet hoe ze aan die prijs komen maar ze willen er geen verandering in brengen. Ze willen ook niets zeggen hoe ze aan die prijs komen.

Dit is zegmaar de versie met alle onduidelijkheden en afspraken etc. die ze niet meer in het systeem kunnen vinden achterwege gelaten. We zijn inmiddels zowat 4 weken verder. Voor echt het hele verhaal raad ik je aan het topic even door te lezen.

Ik ben nu een beetje aan het doorhameren op die 3g s omdat ik 3 weken alleen maar leugens, terugbel acties etc. heb moeten aanhoren en ik vind dat t-mobile nu wel is wat voor mij mag gaan doen.

Was dit ook al niet de 2 of 3 iPhone die stuk was splatz, misschien belangrijk.

Offtopic:
Scoes doet goed werk hier op het forum, erg veel waardering voor. ;)

Ontopic:

Hoop ook echt dat Scoes wat voor je kan betekenen.:(

Ik volg deze topic al van het begin, moet zeggen dat ik deze verhalen nog niet heel vaak heb gelezen. Vind dat T-Mobile nu ook wel het punt heeft bereikt dat T-Mobile je een beetje tegemoed zou moeten gaat komen....is wel op zijn plaatst denk ik, want dit kan gewoon niet wat er hier gebeurt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:13.