iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile, iPhone weer stuk (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/35304-t-mobile-iphone-weer-stuk.html)

jovandesande 06-09-09 00:28

bij alle 5x terugsturen was er een klacht die je ook op de diverse forums las... 1x zelfs toetsel teruggehad met precies hetzelfde probleem als waarvoor ik hem opstuurde (aan/uit knop afgebroken) en 1x heb ik een toestel teruggekregen waar Windows Mobile nog geen eens op geïnstalleerd was, totaal leeg toestel dus.... bewijzen kan je niet maar ik heb totaal geen vertrouwen in die bende daar... T-Mobile (nog) wel maar dat reparatiebedrijf van ze.....

pposthoorn 06-09-09 00:37

@jovandesande: Dat zou ik dus niet 1x pikken :P . Dan zou ik dus mooi hoop stennis gaan maken in de winkel, dan maar zo.

iNtalex 06-09-09 14:07

Mijn iPhone is stukgegaan net meer dan 1 jaar geleden. T-Mobile verteld mij dus ondanks het feit dat de Europese richtlijnen uitgaan van 2 jaar garantie zegt T-Mobile dat ik de reparatie zelf moet betalen. Heeft iemand anders hier al ervaringen mee? Kan T-Mobile dit maken?

splatz 07-09-09 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNtalex (Bericht 348032)
Mijn iPhone is stukgegaan net meer dan 1 jaar geleden. T-Mobile verteld mij dus ondanks het feit dat de Europese richtlijnen uitgaan van 2 jaar garantie zegt T-Mobile dat ik de reparatie zelf moet betalen. Heeft iemand anders hier al ervaringen mee? Kan T-Mobile dit maken?

Nee dit kunnen ze niet maken. Je hebt recht op garantie zo lang jij mag verwachten het product meegaat. Van de iPhone mag je zeker verwachten dat deze 3 jaar meegaat. Daarnaast geldt ook nog de minimale garantieperiode van 2 jaar uit de Europese richtlijnen. Kijk eens op consuwijzer.nl . Ik raad je aan een nette brief te sturen waarin je uitlegt wat er defect is en dat je minimaal 2 jaar garantie hebt (evt. verwijzing naar het wetboek en consumentenautoriteit.nl).

wouter1981 08-09-09 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNtalex (Bericht 348032)
Mijn iPhone is stukgegaan net meer dan 1 jaar geleden. T-Mobile verteld mij dus ondanks het feit dat de Europese richtlijnen uitgaan van 2 jaar garantie zegt T-Mobile dat ik de reparatie zelf moet betalen. Heeft iemand anders hier al ervaringen mee? Kan T-Mobile dit maken?

T-Mobile geeft sinds kort 2 jaar garantie op de iPhone. Is me verteld in de T-Shop. Het staat ook op het T-Mobile Forum.

pposthoorn 12-09-09 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 348559)
T-Mobile geeft sinds kort 2 jaar garantie op de iPhone. Is me verteld in de T-Shop. Het staat ook op het T-Mobile Forum.

Ik kan dat nergens terugvinden...


Vandaag gebeld met T-Mobile, reparaties. Had m'n toestel maandag opgestuurd. Mevrouw aan de telefoon zei dat mijn toestel gerepareerd en verzonden is, hij moet begin komende week bij mij aankomen. Heb nog een x extra gevraagd, gerepareerd of vervangend toestel? Nee meneer uw eigen toestel is gerepareerd. (muteknopje was afgebroeken).
Ik ben benieuwd.

Scoes 12-09-09 17:20

Garantie op de iphone geldt gewoon voor 2 jaren.
Ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet over een refurbished toestel.
99% van de klanten die een refurbish terugkrijgen zie ik pas terug bij de lancering van de volgende iphone...

splatz 12-09-09 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scoes (Bericht 350447)
Garantie op de iphone geldt gewoon voor 2 jaren.
Ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet over een refurbished toestel.
99% van de klanten die een refurbish terugkrijgen zie ik pas terug bij de lancering van de volgende iphone...

Ik ben het met je eens dat mensen onnodig lopen te "schreeuwen" over het mogelijk ontvangen van een refurbished toestel. Toch komt dit natuurlijk ook deels door T-mobile/Apple. Zij moeten ervoor zorgen dat de refurbished toestellen goed getest zijn en gelijkwaardig zijn aan een nieuw exemplaar.

Ik heb trouwens gisteren eindelijk, na 6 en een halve week, de schriftelijke reactie ontvangen. Hierin staat dat T-mobile haar excuses aanbiedt en dat ik mijn iPhone alsnog kan omruilen voor een 3G S (waarschijnlijk wel tegen een belachelijke prijs maar dat moeten we nog zien). Ook krijg ik in ieder geval 1 maand gratis bellen (netjes gebaar).

Ik heb vandaag gevraagd of ze ook nog op mijn klacht inhoudelijk in kunnen gaan. Omruilingen doen ze niet op zaterdag werd mij verteld???

@Scoes: Is het gebruikelijk dat een klacht pas na 6 en een halve week wordt beantwoord?

pposthoorn 12-09-09 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door splatz (Bericht 350475)
@Scoes: Is het gebruikelijk dat een klacht pas na 6 en een halve week wordt beantwoord?

Duurt in mijn ervaring meestal minimaal 4 werken. Alles binnen 2 maanden moet nog enigszins kunnen. Al is het natuurlijk geen service ;)

splatz 14-09-09 17:12

Vandaag gebeld. Eindelijk een keer een welwillende vlotte medewerker aan de telefoon gehad. Mag mijn iPhone 3G omruilen voor een 3G S. Dit kon wel alleen via opsturen waar ik geen trek in heb omdat ik dan weer mijn toestel kwijt ben. Nu heb ik gevraagd of het ook via de winkel kan, dit moest hij navragen dus ik word teruggebeld voor het einde van de week. Het gaat wel om een teruggestuurd toestel waar ik 2 jaar garantie op krijg waarvan de eerste 3 en de laatste 12 via t-mobile lopen. Mocht er dus iets mis zijn aan het toestel kan dit gelijk via een omruiling aan de deur verholpen worden.

Het schijnt dat mijn klacht helemaal geëscaleerd was, werd ook gelijk doorverbonden met het hoofdkantoor.

pposthoorn 14-09-09 17:28

Net pakketje van Solid Vision opgehaald bij de buren. Mijn iPhone is omgewisseld voor een 5K model (refurbished dus). Ben benieuwd, op het eerste oog is het gewoon een hele mooie nieuwe iphone.

bababakkus 18-09-09 14:25

bij mij zijn de volume en mute knoppen allebei afgebroken, heb het toestel nu een jaar. Ik ben van plan naar de T/mobile shop terug te gaan maar vraag me 2 dingen af. mijn toestel is jailbroken, moet ik hem weer herstellen voordat ik hem terugbreng? zullen zij om deze reden het toestel niet repareren? ook heb ik geen tweede telefoon, krijg ik van tmobile een leentoestel? kan namelijk niet een paar weken zonder telefoon lopen!

Grt bastiaan

splatz 19-09-09 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bababakkus (Bericht 353503)
bij mij zijn de volume en mute knoppen allebei afgebroken, heb het toestel nu een jaar. Ik ben van plan naar de T/mobile shop terug te gaan maar vraag me 2 dingen af. mijn toestel is jailbroken, moet ik hem weer herstellen voordat ik hem terugbreng? zullen zij om deze reden het toestel niet repareren? ook heb ik geen tweede telefoon, krijg ik van tmobile een leentoestel? kan namelijk niet een paar weken zonder telefoon lopen!

Grt bastiaan

Vraag 1: JA! Voordat je je iPhone terugbrengt herstellen, ze zullen anders je telefoon niet vervangen en je garantie verloopt.
Vraag 2: Volgensmij kan je een leentoestel krijgen maar dat weet ik niet zeker.

bababakkus 21-09-09 18:43

Heb net mijn iphone laten ophalen door Pro assist, waar ik mijn iphone heb verzekerd. Uitstekende service moet ik zeggen. Ze kwamen mijn iphone ophalen bij mijn huis, gaven me een leentoestel en verzekeren dat mijn iphone weer netjes terug gebracht word zodra deze gerepareerd is ! Klasse!

wouter1981 25-09-09 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door splatz (Bericht 353858)
Vraag 2: Volgensmij kan je een leentoestel krijgen maar dat weet ik niet zeker.

Je kunt tegen betaling van 50 euro borg een (heel) simpel toestel mee krijgen.

splatz 01-10-09 18:58

Ik ben jullie even een update verschuldigd...(helaas niet geweldig nieuws)

Ik heb dus vorige week zaterdag (dus niet afgelopen) mijn iPhone aangetekend verzonden naar de afdeling After-Sales van T-mobile. Ik heb bevestigd gekregen dat deze goed is ontvangen. Afgelopen zaterdag kreeg ik te horen dat de opdracht klaar lag om te verzenden en dat ik begin deze week gebeld zou worden voor de afleverafspraak. Vandaag zelf gebeld, kreeg te horen dat de opdracht zeker niet klaarlag, zaterdag niet zal worden gehaald en een klachtenbrief kon sturen (wat 8 weken op zich liet wachten vorige keer). Gevraagd of ik After-Sales aan de lijn kon krijgen, zij wilden mij niet te woord staan omdat zij niets meer kunnen vertellen. Het enige wat zij mij konden vertellen is dat ze de afgesproken maximum termijn van 2 weken zoiezo niet zullen halen, de vergoeding niet kunnen terugvinden en ze niet kunnen zeggen hoe lang dit nog gaat duren.

Natuurlijk hier niet mee akkoord gegaan, halfuur gepoogd nog iets voor elkaar te krijgen maar tevergeefs... Er is een e-mail gestuurd naar de medewerker die dit alles met mij afgesproken heeft en een terugbelverzoek naar de afdeling After-Sales.

Jongens, jongens, wat is het daar toch slecht geregeld. Had ik nu mijn iPhone 3G maar gehouden...

Mootjuh 01-10-09 20:49

Het is dus maar te hopen dat je nooit met een kapotte iphone komt te zitten zie ik wel.. sjemig wat een ellende allemaal..

pposthoorn 01-10-09 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh (Bericht 359480)
Het is dus maar te hopen dat je nooit met een kapotte iphone komt te zitten zie ik wel.. sjemig wat een ellende allemaal..

Dat komt omdat de meesten enkel iets laten horen bij slechte ervaringen, als je goede ervaringen hebt schreeuw je dat vaak niet op fora.

Ik heb een tijdje terug mijn iphone opgestuurd ivm afgebroken muteknope, maandag verzonden, maandag erna (7 dagen dus) nieuwe iphone in de bus. Nu een paar weken in gebruik en werkt prima!

Het kan dus wel gewoon ;)

wouter1981 02-10-09 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn (Bericht 359569)
Dat komt omdat de meesten enkel iets laten horen bij slechte ervaringen, als je goede ervaringen hebt schreeuw je dat vaak niet op fora.

Ik heb een tijdje terug mijn iphone opgestuurd ivm afgebroken muteknope, maandag verzonden, maandag erna (7 dagen dus) nieuwe iphone in de bus. Nu een paar weken in gebruik en werkt prima!

Het kan dus wel gewoon ;)

Deze ervaring deel ik. Mijn laatste (4e) 'reparatie' duurde ook een week. Erg snel vind ik. Heb het geregeld via de T-Shop

bababakkus 02-10-09 12:56

Update :

Heb een week geleden mijn iphone op laten halen door pro assist. ( Muteknop en volume knoppen waren afgebroken) Binnen een week kreeg ik een telefoontje dat mijn toestel weer klaar was en wanneer ze langs konden komen. Nu een half uur geleden zijn ze langs geweest, kreeg ik een nieuwe iphone en de hartelijke groeten. Wat een top service !!!! ik doe ze de hartelijke groeten terug!

Grt bastiaan

splatz 02-10-09 13:42

Update: Net teruggebeld door de medewerker waarmee ik de afspraak heb gemaakt. Voorraad lichtgebruikte toestellen inderdaad leeg. Er komen als het goed is dinsdag toestellen binnen. Mocht dit niet het geval zijn mag ik een nieuwe 3G S uit de winkel ophalen.
Ik heb gelukkig een klantvriendelijke medewerker getroffen....eindelijk

ds07 02-10-09 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bababakkus (Bericht 359745)
Update :

Heb een week geleden mijn iphone op laten halen door pro assist. ( Muteknop en volume knoppen waren afgebroken) Binnen een week kreeg ik een telefoontje dat mijn toestel weer klaar was en wanneer ze langs konden komen. Nu een half uur geleden zijn ze langs geweest, kreeg ik een nieuwe iphone en de hartelijke groeten. Wat een top service !!!! ik doe ze de hartelijke groeten terug!

Grt bastiaan

heb precies hetzelfde, door pro-assist laten ophalen deze week, ik hoop dat ik hem volgend week weer terug krijg.

trouwens, kreeg je refurbished (5k model) of nieuwe iphone?

splatz 07-10-09 16:50

Update: Net weer teruggebeld, geen nieuwe teruggestuurde toestellen binnengekomen ;) Mag dus een gloednieuwe ophalen, helaas natuurlijk uitverkocht. Vrijdag en volgende week vrijdag komen er nieuwe voorraden binnen bij de shop, de 18 wachtenden (alle modellen) uit september zijn voor mij dus hoop dat ik hem vrijdag mag ophalen.

splatz 07-10-09 16:56

Dat systeem van T-mobile is wel mysterieus... Staat opeens in dat ik vrijdag gebeld had of ik een 32GB tegen bijbetaling wilde i.p.v. een gratis 16GB.

splatz 11-10-09 17:32

Kan hem maandag ophalen...:D Was genoeg voorraad in Alkmaar.

Scoes 12-10-09 20:40

Het gaat ook in 99% van de gevallen gewoon de eerste keer goed.
Splatz is een beetje een geval appart, getuige de lengte en inhoud van dit topic.

splatz 12-10-09 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scoes (Bericht 365502)
Het gaat ook in 99% van de gevallen gewoon de eerste keer goed.
Splatz is een beetje een geval appart.

Dat geloof ik ook hoor.

In mijn geval vind ik alleen de manier waarop het opgelost wordt gewoon slecht (dus na 3x opsturen). Verder vind ik dat er op een brief veel eerder gereageerd moet worden (8 weken:confused:). Uiteraard wel heel erg netjes om mij nog een aanbod te geven maar er wordt verder totaal niet ingegaan op de brief.

@Scoes: Even over het systeem, er komen wel mysterieuze dingen in te staan. Zo zou ik hebben gebeld of ik een 3G S 32GB tegen bijbetaling kon krijgen, wat ik dus niet heb gedaan en ook niet wil.

Ik vind het trouwens wel echt heel goed dat jij hier op dit forum klanten help in je eigen tijd, heb respect voor je alleen vind ik alsnog wel dat T-mobile het gewoon niet zo goed geregeld heeft allemaal.

Scoes 12-10-09 21:14

Het is ook niet gebruikelijk dat er 8 weken overheen gaat voordat een geschreven klacht afgehandeld wordt. Normaal staat hier voor particulieren volgens mij 15 werkdagen voor, maar vergeet niet, je bent niet de enige die een brief stuurt.

En dat over die "mysterieuze dingen", wij loggen 2 type's interacties. Automatische, of inbound/outbound. Die laatste worden aangemaakt als een klant met de klantenservice spreek, en wordt door de medewerker met de hand getikt. Kan dit dus ook niet verklaren..

Ik probeer alleen maar oppervlakkig uit te leggen hoe het in er (kennelijk) in grote bedrijven aan toe gaat, en als je mij voor je eerste post in dit topic had aangesproken was dit probleem na de derde post opgelost geweest. Je hebt alleen niet helemaal de juiste weg bewandeld, en die probeer ik een beetje over te brengen.

Veel plezier met je 3GS, het is toch wel een witte he?! :)

splatz 12-10-09 21:32

@Scoes

Helaas geen witte (zat nog wel te twijfelen maar toch voor zwart gegaan;)).
Over de weg, ik had misschien/waarschijnlijk eerder een brief moeten sturen maar daar was ook 8 weken (misschien korter) overheen gegaan. Kwam er bij de shop namelijk niet meer uit (na 2 maanden omruiling, weer SV of ander toestel).

Ik ga morgen de iPhone ophalen en ik hoop dat dit topic dan eindelijk gesloten kan worden. Pff 16 pagina's:).

Ik geloof dat t-mobile haar klanten goed wil helpen, er zijn ook klantvriendelijke medewerkers die je echt willen helpen en gewoon goed hun werk doen (zoals jij en een medewerker van after-sales waarmee ik de laatste afspraken heb gemaakt), maar helaas zijn er natuurlijk ook medewerkers die niet zo welwillend zijn en die helaas in de meerderheid zijn bij de klantenservice/after-sales.
Conclusie: je moet de goede medewerker treffen.

SPehlivan 18-10-09 09:30

Mijn iPhone 3GS 32GB Zwart heb ik ook afgelopen maandag via de t-mobile shop opgestuurd naar garantie, omdat het scherm van mijn iPhone al vanaf het aanschaf (26 juni 2009) al scheef zat, aan de rechter kant voelde ik gewoon de zilveren zeikant prikken en het scherm was er onder. En de 2e was omdat ik gekraak hoorde telkens van de behuizing als ik hem oppakte, leek net dat hij weer goed zat na t kraken maar mijn iphone voelde dus niet stefig aan.

Ben gisteren langs geweest bij de t-mobile shop en de status was dus: wacht op onderdelen. maar vraag me af want zover ik het weet kunnen ze het niet repareren toch? dus alleen een nieuwe of een 5k model (of hoe dat ook genoemd wordt) opsturen?

Anne! 19-10-09 21:43

Ik kan geen eenduidig antwoord vinden hier op het forum of elders. Hoelang heb je garantie op een iPhone? Want ik lees regelmatig 1 jaar, maar ik dacht dat er tegenwoordig europese regelgeving is die heeft bepaald dat iedere telefoon 2 jaar garantie moet hebben. Iemand die weet hoe het precies zit??

Als het goed is gaat morgen eindelijk de bestelling van mijn iPhone doorgevoerd worden. Ik ben nog aan het twijfelen of ik een verzekering er bij af sluit.... Maar het ook wel belangrijk om te weten hoelang de garantie duurt (en als het 1 jaar is of je dit dan zou kunnen verlengen?).

SPehlivan 19-10-09 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anne! (Bericht 370608)
Ik kan geen eenduidig antwoord vinden hier op het forum of elders. Hoelang heb je garantie op een iPhone? Want ik lees regelmatig 1 jaar, maar ik dacht dat er tegenwoordig europese regelgeving is die heeft bepaald dat iedere telefoon 2 jaar garantie moet hebben. Iemand die weet hoe het precies zit??

Als het goed is gaat morgen eindelijk de bestelling van mijn iPhone doorgevoerd worden. Ik ben nog aan het twijfelen of ik een verzekering er bij af sluit.... Maar het ook wel belangrijk om te weten hoelang de garantie duurt (en als het 1 jaar is of je dit dan zou kunnen verlengen?).

Ik zou het wel doen als ik jou was, want garantie is voor fabricagefouten, en verzekering is voor eigen fouten. Als je je iPhone laat vallen ben je gedekt, en ook voor fabrieksfouten. das mooi meegenomen

Anne! 19-10-09 22:07

ja dat weet ik. Ik neig ook wel naar een verzekering hoor. Blijft een duur ding. maar ja kost daarentegen wel 8 euro per maand extra...Tja, ik denk er nog even over.

Maar weet je toevallig ook hoelang de garantie duurt? Op site van Apple staat 1 jaar. Terwijl ik toch echt dat het tegenwoordig verplicht was om 2 jaar te geven (zeker als je abonnement ook 2 jaar duurt)... Misschien heb ik het gedroomd?

SPehlivan 19-10-09 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anne! (Bericht 370639)
ja dat weet ik. Ik neig ook wel naar een verzekering hoor. Blijft een duur ding. maar ja kost daarentegen wel 8 euro per maand extra...Tja, ik denk er nog even over.

Maar weet je toevallig ook hoelang de garantie duurt? Op site van Apple staat 1 jaar. Terwijl ik toch echt dat het tegenwoordig verplicht was om 2 jaar te geven (zeker als je abonnement ook 2 jaar duurt)... Misschien heb ik het gedroomd?

Ik weet het niet precies met die garantie maar ben de verzekering moet je rekenen: 8 euro p.m x 12 (mndn)=96 euro, Mocht je iPhone vallen en scherm gaat kapot (op het minst) ben je wel meer kwijt en bij verzekering betaal je alleen 30 euro eigen risico en krijg je een nieuwe! of wordt gerepareerd

Tenminste mijn iPhone is nog steeds bij reperatie, en status was; wacht op onderdelen dus neem aan dat ie wordt gemaakt maar ik had ook gehoord van de medewerker in de winkel dat het heel moeilijk was om een iPhone te maken en dat ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwe kreeg ben benieuwd!

Dannybevers 19-10-09 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 369342)
Mijn iPhone 3GS 32GB Zwart heb ik ook afgelopen maandag via de t-mobile shop opgestuurd naar garantie, omdat het scherm van mijn iPhone al vanaf het aanschaf (26 juni 2009) al scheef zat, aan de rechter kant voelde ik gewoon de zilveren zeikant prikken en het scherm was er onder. En de 2e was omdat ik gekraak hoorde telkens van de behuizing als ik hem oppakte, leek net dat hij weer goed zat na t kraken maar mijn iphone voelde dus niet stefig aan.

Ben gisteren langs geweest bij de t-mobile shop en de status was dus: wacht op onderdelen. maar vraag me af want zover ik het weet kunnen ze het niet repareren toch? dus alleen een nieuwe of een 5k model (of hoe dat ook genoemd wordt) opsturen?

Dit is bij mij ook het geval ik voel ook die scherpe chrome rand. Is het wel te doen zonder kosten om hem op te sturen dit is tevens dan wel de 2de keer dat ik hem opstuur heb al eens een nieuwe gehad.

Laat even weten als je meer erover weet :cool:

SPehlivan 19-10-09 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dannybevers (Bericht 370655)
Dit is bij mij ook het geval ik voel ook die scherpe chrome rand. Is het wel te doen zonder kosten om hem op te sturen dit is tevens dan wel de 2de keer dat ik hem opstuur heb al eens een nieuwe gehad.

Laat even weten als je meer erover weet :cool:

Ja is goed, maar wil hem zsm terug :D, hoelang duurde het bij jou ?
En heb je voor die chrome rand een nieuwe iPhone gekregen?:o

Anne! 20-10-09 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 370647)
Ik weet het niet precies met die garantie maar ben de verzekering moet je rekenen: 8 euro p.m x 12 (mndn)=96 euro, Mocht je iPhone vallen en scherm gaat kapot (op het minst) ben je wel meer kwijt en bij verzekering betaal je alleen 30 euro eigen risico en krijg je een nieuwe! of wordt gerepareerd

Tenminste mijn iPhone is nog steeds bij reperatie, en status was; wacht op onderdelen dus neem aan dat ie wordt gemaakt maar ik had ook gehoord van de medewerker in de winkel dat het heel moeilijk was om een iPhone te maken en dat ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwe kreeg ben benieuwd!


Kun je hem maar voor 1 jaar verzekeren dan?? Je zit toch 2 jaar aan abonnement vast, dus als ik hem wil verzekeren wil ik dat denk ik ook wel voor de volle 2 jaar...

Iphone3Gs 20-10-09 15:00

@Splatz
Nou pff waren de 16 oagina's hem wel zeg, fijn dat je nu de 3Gs op kan/kon halen.
heel veel bel en speel plezier dan maar toegewenst he.

splatz 20-10-09 16:44

Ja, bedankt.

Vorige week dinsdag opgehaald, begonnen eerst nog weer moeilijk te doen over een borg...:confused:

Maar ik ben nu in het bezit van een mooie iPhone 3G S en kan weer genieten, wat een verschil zeg met mijn oude sony ericsson.

SPehlivan 20-10-09 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anne! (Bericht 370932)
Kun je hem maar voor 1 jaar verzekeren dan?? Je zit toch 2 jaar aan abonnement vast, dus als ik hem wil verzekeren wil ik dat denk ik ook wel voor de volle 2 jaar...

Je kan t zoveel als je wilt verzekeren en je kunt t iedere maand opzeggen alleen je kunt t dan niet meer aansluiten


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.