iPhone 3Gs 32GB doormiddel van Lost&Stolen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door janguit lost en stolen is zeker niet mogelijk als je een simonly abonnement heb bij t-mobile? Zo als ESO al vermeld, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
LET WEL OP: Denk wel goed na of je het doet. Je zit wel aan een vrij lang kontrakt vast, je moet 2 jaar bijtekenen. Je kan in de tijd van je lost and stolen kontrakt maar 1x gebruik maken van lost and stolen! Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
hmm... misschien is het dan beter om toch nog 1,5 maand te wachten dan kan ik eventueel in de volgende 2 jaar er een keer gebruik van maken..
|
|
||||
|
||||
Als je nog 1 1/2 maand moet zou ik wachten. Het zou nu zonde zijn als je nog zo kort moet. Volgend jaar zou je er dan inderdaad beter gebruik van kunnen maken.
|
|
|||
|
|||
iig bedankt voor jullie reacties!
|
|
|||
|
|||
Denk toch dat ik het ga doen dat lost and stolen. Is dat echt mogelijk als je je abo pas vanaf maart hebt? Dat ik dan zo lang vast zit aan het abo is niet erg want verzeker het toestel toch!
|
|
|||
|
|||
Als je een nieuwe 3GS wilt en hebt nog een contract lopen bij Tmobile dan zou ik de 3G al dan niet Simlockvrij verkopen en in Belgie een nieuwe 3GS kopen. T-mobile kaart erin en klaar.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb ook een vraag over lost&stolen Ik heb 4 maanden geleden mij abbo verlengt bij t-mobile maar hij is pas een maand geleden ingegaan als ik nu dus lost&stolen zou toepassen zou dit dus betekenen dat ik nog 4 jaar aan t-mobile vastzit? is er een andere optie evt om een 3GS te bemachtigen? op simvrij in een ander land kopen na aangezien mij abbo net een maand loopt mvg |
|
|||
|
|||
Dit heb ik ook gedaan trouwens.. maar die van mij was wel echt lost & stolen.. een half jaar geleden
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Een andere optie is er niet om de 3GS voor weinig geld te krijgen. Lost and stolen is het enige mogelijke om voor weinig geld aan de 3GS te komen. Nadeel is dan wel dat je 2 jaar bij moet tekenen, en in de tijd van je lost and stolen contract geen gebruik mag maken van lost and stolen mocht er volgend jaar weer een nieuwe iPhone uit komen. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info
Ik heb besloten om voor de lost en Stolen te gaan Ik wou vandaag de 3GS 32GB wit gaan halen maar dit ging helaas nog niet, i.v.m onderhoud konden ze bij t-mobile geen lost&Stolen uitschrijven. Morgen kan ik hem op gaan halen en ben ik trotse eigenaar van de 3GS |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met je 3GS, je zal er denk ik veel plezier van gaan hebben
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of je voor lost and stolen bij een t-mobile shop moet zijn of kan dit ook bij de belcompany?
|
|
||||
|
||||
Enkel bij T-Mobile zelf
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu een Flex abbonement, als ik Lost & Stolen doe, veranderd mn flex abbo dan meteen in een Iphone abbo?
|
|
|||
|
|||
Yep bij mij wel. Ik kwam met niks en ging met I-300 naar buiten werkend abbo en wel
|
|
|||
|
|||
Dus je loopt gewoon de winkel binnen en dan?
|
|
|||
|
|||
Dan zeg je dat je je toestel kwijt bent en dat je gebruik wil maken van lost and stolen.
hoelang loopt je flex nog? hou er wel rekening mee dat daar dan nog 2 jaar bovenop komt. weet ook niet hoe het zit met flex naar een iphone abo want ik had die al namelijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja, logisch. Je oude simkaart word geblokkeerd.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lost and stolen niet meer gratis!!!! | onny0808 | Odido (T-Mobile) | 2 | 18-10-09 08:05 |
Lost and Stolen ook bij andere winkel? | marcelca | Odido (T-Mobile) | 2 | 07-08-09 10:31 |
Lost & Stolen | Tim14ww | Archief | 3 | 18-07-09 00:03 |
lost & stolen procedure niet meer voor iphone? | Dokter Doolittle | Chat en geruchten | 30 | 08-05-09 15:43 |
|
|