iPhone 3Gs 32GB doormiddel van Lost&Stolen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben mijn iphone ook verloren, Ik dit gelezen en ik wou ook early renewal doen de kosten zijn indd 70 euro voor je CONTRACT ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben mijn iphone ook verloren,
Ik dit gelezen en ik wou ook early renewal doen de kosten zijn indd 70 euro voor je CONTRACT los moet je dan nog 100 euro betalen voor het toestel.. dan krijg je de 3gs 16 gig voor de 3g 8 gig moet je 30 euro boven op die 70 euro betalen.. iemand een idee hoe ik de 3gs kan krijgen zonder die 100 euro te moeten betalen voor het toestel los? Misschien in de t-mobile shop zelf want via de klantenservice lukt het niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lost and stolen niet meer gratis!!!! | onny0808 | Odido (T-Mobile) | 2 | 18-10-09 08:05 |
Lost and Stolen ook bij andere winkel? | marcelca | Odido (T-Mobile) | 2 | 07-08-09 10:31 |
Lost & Stolen | Tim14ww | Archief | 3 | 18-07-09 00:03 |
lost & stolen procedure niet meer voor iphone? | Dokter Doolittle | Chat en geruchten | 30 | 08-05-09 15:43 |
|
|