iphone ontvangen en niet besteld discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jvp Nou jongens, mijn vriendin heeft de phone terug gestuurd, natuurlijk toen ik op mijn werk zat en haar niet kon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Er is wat mij betreft een hemelsbreed verschil tussen 'veel te eerlijk' en 'eerlijk in 99% van de gevallen'. Ik snap de verleiding, zou dat ook hebben, en daarom de complimenten voor je vriendin.
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog even de schoolbanken in jij dus Blijf erbij dat telecom bedrijven de grootste boeven zijn die er zijn, en pikken van de slechten en rijken vind ik ethisch verantwoord Zie me maar als een soort Robin Hood |
|
|||
|
|||
nog even een kleine update
tel is inmiddels terug maar daarna niks meer vernomen van T-mobile Vriendin gister maar eens gebeld 'jahoor mevr we hebben de telefoon ontvangen hoor' mijn vriendin ; 'ja en nu' medewerkster :'' hoe bedoelt u en nu?' nou de kosten die ik heb gemaakt en de maand abbonnementsgeld bijv. o nou daar kan ik niks van terug vinden. Daarna een nieuw nr gebeld en 20 minuten in de wacht te hebben gestaan. Daar wisten ze idd wel vanaf alleen konden ze niet zien wanneer het in orde gemaakt zou worden. Ook kreeg ze alleen abbonnements geld voor het bellen terug, niet voor de smsjes en internetbundel, dus ipv 70 euro maar 45 wat een lijers he Ze was natuurlijk helemaal over de zeik maarja, moest me erg inhouden om niet te zeggen zie je nou..... |
|
||||
|
||||
Ja ok maar aan de andere kant heeft ze dus ook gewoon gebruik gemaakt van de telefoon. Dan is het logisch dat je dan moet terug betalen toch?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 weken geleden besteld, maar nog niet geleverd; wordt hij nu duurder? | Silver-Apple | iPhone algemeen | 9 | 05-11-10 13:23 |
op MacBook ontvangen mail komt niet meer in Iphone binnen! | kao | iPhone algemeen | 0 | 24-03-10 13:33 |
hotmail ontvangen op iphone lukt niet meer | rmondie | iPhone algemeen | 18 | 08-02-10 12:24 |
Email ontvangen op Iphone via HCCnet werkt niet | Baileys | iPhone algemeen | 11 | 06-12-09 15:56 |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 15:54 |
|
|