iPhone plotseling zonder ontvangst discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door debeone Ook hier, gisteren update uitgevoerd en geen T-Mobile dataverbinding meer. Wel vol 3G, wel bellen en smsen. Met een 3GS, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik moet wel zeggen dat toevallig mijn T-mobile abbo vandaag is ingegaan. Hiervoor zat ik op KPN zonder internet dus ik had 3.1.3 met jailbreak en ik had via bossprefs DATA en EDGE uitgezet. Ik heb me iphone geuprgade naar OS4, dus geen clean install. Misschien dat ergens op de achtergrond toch nog de settings van bossprefs zijn meegekomen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem.. Wel 3G in beeld, maar maakt geen contact...
Enne voor de mensen die het hebben over het aanpassen van de apn instellingen, dat kan bij t-mobile dus niet! Die optie is weggelaten! |
|
|||
|
|||
ik heb contact gehad met tmobile, die zeggen dat je het toestel een aantal keren moet rebooten/resetten en dan zou het probleem opgelost moeten zijn..
ik ben als sinds 13.00uur aan het rebooten, hard resetten, en netwerkinstellingen aan het resetten.. nog steeds doet hij het niet.. |
|
|||
|
|||
Ik heb bij mij het probleem (gedeeltelijk) gevonden. Ik heb de telefoon hersteld en vervolgens geconfigureerd als een nieuwe iPhone. Daarmee krijg ik gewoon internet op m'n 3GS. Als ik dan vervolgens weer een backup terugzet van vanochtend of gisteravond dan is de verbinding weer weg. Het heeft er dus mee te maken dat er in de backup settings opgeslagen zijn welke niet juist werken met iOS4.
Ik heb nu m'n 3GS gewoon als nieuw toestel aangemeld in iTunes en vervolgens alles weer laten synchroniseren. Op zich niet zo netjes, maar nu kan ik in ieder geval weer vooruit |
|
|||
|
|||
Hoorde net van mijn vriendin dat haar telefoon nu weer wel een dataverbinding heeft. Ze kan dr krantje weer lezen gelukkig! Ze had hem 1 keer opnieuw opgestart een uurtje daarvoor.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb vandaag de klantenservice gebeld en die hebben mij keurig te woord gestaan. Ze gaven mij het advies (bedankt Lars) om de netwerkinstellingen te resetten. En inderdaad, dat was de oplossing, dus gewoon onder instellingen zoeken en dan herstellen, dat werkte voor mij |
|
|||
|
|||
Heb via itunes IOS4 opnieuw geinstalleerd, toen werkte alles perfect
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook heb ik een restore gedaan. Verder heb ik reset all settings gedaan en de telefoon als nieuwe tel aangemeld bij Itunes. Niets helpt!! :S. Heeft iemand nog meer suggesties?? |
|
|||
|
|||
Hier ook sinds gisteren problemen (toen nog 3.1.x firmware) en sinds gisterenavond met iOS4. Heb netwerkinstellingen gereset en daarna alle instellingen. Helaas helpt niet. Het bekende booten helpt ook niet. 3G uitzetten en weer aan helpt ook niet.
Als ik de twittertimeline bekijk zijn er meer mensen met problemen....fijn |
|
|||
|
|||
Voor mij was de oplossing een factory reset via itunes en niet de backup terugzetten. Zodra de backup word teruggezet verlies ik de 3G verbinding weer.
|
|
|||
|
|||
inderdaad helpt dat (eerder deze middag geprobeerd), thanks!
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een factory reset gedaan, en heb de backup van 10 minuten voor de update naar iOS4 terug gezet! 3G verbinding werkt prima, en bijna tot niets kwijt!
|
|
|||
|
|||
Heb het eindelijk voor elkaar!!
Oplossing: Surf met je iphone via Wi-Fi naar www.unlockit.co.nz -Druk op Continue -> Custom APN -Selecteer je Carrier(Provider)(in mijn geval NL-T-Mobile) -Druk op Create Profile -Dan springt er een nieuw venster tevoorschijn met "APN Carrier Settings" -Druk op Installeer -Dan krijg je een pop-up en druk je op Installeer Nu -Druk op Gereed en je bent klaar!! Nu werkt mijn 3g data verbinding weer zoals het moet. :-D Vr. Gr. Thomas B Laatst gewijzigd door thomasbrendeke; 23-06-10 om 19:52. |
|
|||
|
|||
Bron ANP
T-Mobile krijgt ongelijk in zaak umts-mast in de Blaak maandag 21 juni 2010 | 10:26 | Laatst bijgewerkt op: maandag 21 juni 2010 | 11:00 Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten ANP ANP BREDA - De bestuursrechter in Breda heeft T-Mobile in het ongelijk gesteld in een rechtszaak die het bedrijf had aangespannen over een umts-zendmast in de Tilburgse wijk de Blaak. De aanbieder van mobiele telefonie had een vergunning voor de oprichting van zo'n zendmast, maar die werd vorig jaar juni door de gemeente ingetrokken. Volgens T-Mobile deugt dit intrekkingsbesluit niet, maar de rechter is het daar niet mee eens. De umts-mast is al jaren onderwerp van discussie. In 2004 verleende de gemeente nog toestemming voor de oprichting van zo'n zendmast, maar trok die vergunning in na protesten uit de buurt. |
|
|||
|
|||
Heb zojuist een oplossing gevonden voor de internetverbinding die niet meer aanwezig is na de update met de iphone 3G(s) naar iOs 4.0.
Via je iphone moet je gaan naar unlockit.co.nz Kies dan "continue" Dan kies je custom APN dan onderaan bij Carrier T-Mobile selecteren en dan op create drukken! Dan komen er de APN instellingen te staan die je normaal niet kunt wijzigen.. Dan geeft ie aan dat het een gecontroleerd aanbieder is installeren rebooten en dan is je 3G internet verbionding weer terug! Hoop dat jullie er iets mee kunnen .. |
|
|||
|
|||
Gprs en 3G/Hsdpa ligt er nu al dik 2 uur er helemaal uit hier op 8071NH
Zal wel een update zijn Laatst gewijzigd door Blids; 25-06-10 om 02:21. |
|
|||
|
|||
In Lelystad totaal geen bereik meer. "geen service" dit sinds een ruim uur terug
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Plotseling sms geluid zonder sms te ontvangen. | Pascal717 | iPhone algemeen | 13 | 04-03-11 10:25 |
iPhone: plotseling problemen iphone 4 met 4.1 en jailbreak | kroezeder | Jailbreak | 0 | 14-12-10 10:57 |
Betere ontvangst zonder 3G | Deorum | iPhone algemeen | 11 | 11-10-10 13:24 |
Gehele iPhone plotseling gewist! | markvangils | iPhone algemeen | 2 | 09-07-09 13:06 |
iPhone plotseling niet meer geactiveerd | Jroen_w | iPhone algemeen | 11 | 04-06-09 11:45 |
|
|