ip3g pro-assit verzekering overzetten naar ip4 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey ik heb mijn iphone 3g verzekerd bij pro-assist gewoon in de winkel gedaan toen bij t-mobile Nu ik de iphone 4 heb wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ip3g pro-assit verzekering overzetten naar ip4
Hey ik heb mijn iphone 3g verzekerd bij pro-assist gewoon in de winkel gedaan toen bij t-mobile
Nu ik de iphone 4 heb wil ik dat natuurlijk overzetten op mijn iphone 4 Maar als ik op die site kom van proassist vind ik een telefoonnummer maar als ik daar heen bel is die niet in gebruik Zijn hier mensen die wel het goede nummer hebben ? Zijn hier mensen die weten of de verzekering van de ip4 duurder is ? Zijn hier mensen die dat al hebben gedaan en hoe ging dan via de telefoon of anders ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Pro assist
Mijn verzekering van de 3 gs is omgezet naar de iPhone 4 van mijn man. Gewoon in de t-mobile winkel. dit was geen enkel probleem.
De verzekering is voor hetzelfde bedrag. |
|
||||
|
||||
Dit is het nummer dat ik een maand of twee terug nog heb geraadpleegd: +31(0)344-636363
|
|||
|
|||
Je kan ook naar de T-M Shop gaan, weet je zeker dat het goed komt.
|
|
|||
|
|||
Hi,
zit eraan te denken om mijn iphone 4 te gaan verzekeren. op de site van t-mobile staat iets over een "Gegarandeerd-garantiepakket" (alle schade inclusief water) en een "Gegarandeerd Plus -garantiepakket" bij de laatste ben je ookk tegen diefstal verzekerd. Heeft iemand een van deze verzekeringen afgesloten? Hoeveel kosten deze pakketten? (kan ik nergens op de t-mobile site vinden) Ik weet ook niet of deze pakketten identiek zijn an de "pro assist" verzekeringen hier op het forum bedankt curica |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is pro-assist daar zit ik dus ook bij en eigenlijk iedereen die ik ken met een iphone ook Ik heb zelf hier zeer prettige ervaringen mee Ik heb tot 3 keer toe een vervangent toestel gekregen Geen vragen geen gezeur ze halen hem op je krijgt een vervangent toestel En na 3 weken bellen ze dat de reparatie klaar is en volgens mij is dat altijd een nieuw toestel anyway back on topic ik heb gebeld maar dat was me veelste veel gezeur ik ben gewoon al klant bij hun nog op mijn 3g nu moet ik serieus een brief sturen met alle gegeven telefoon en mijn adres enz. zoals verwacht maar nu vragen ze ook gewoon ff een kopie van mijn bankrekening en moet een kopie van het aankoopsbewijs erbij sturen sorry hoor das toch dikke bullshit ik ga wel naar de winkel dat was makkelijker zei ze |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Domdom: iPhone 4 en 3 | wittemuis | iPhone algemeen | 4 | 29-05-11 23:35 |
Pro-assist verzekering vraag. | Bengtiphone | iPhone algemeen | 4 | 11-09-10 18:48 |
iPhone: iPhone naar verzekering. (Wel Gejailbreaked) | Beserk | Jailbreak | 6 | 18-05-10 20:15 |
Telefoonnummers overzetten naar MacBook Pro | Minthe | iPhone algemeen | 1 | 19-10-09 14:41 |
|
|