Huidige levertijden T-Mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iLugnut Volgens mij was het om en nabij de 300 euro voor 1 jaar. Altijd lastig: net ff wat meer betalen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Altijd lastig: net ff wat meer betalen en volgend jaar al weer een nieuwe kunnen kiezen of minder betalen en er 2 jaar aan vast zitten. Het hangt bij mij ook wel af wat ik voor m'n 3G kan krijgen op MP....
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed de prijzen voor iphone 4 verlenging blijft hetzelfde ook al benje een nieuwe klant. iphone 4 16gb 2jr 399,- 1jr 229,- Laatst gewijzigd door tjauwmin; 07-03-11 om 13:22. Reden: typo |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nadat mijn iPhone 3g na bijna drie jaar is overleden heb ik dinsdag 1 maart telefonisch de iPhone 4 besteld. Volgens de mevrouw aan de telefoon zou de telefoon er best eens zaterdag al kunnen zijn. Niet dus, vandaag maar eens even gebeld met t-mobile. Er werd me nu medegedeeld dat de wachttijd ''onder voorbehoud'' 1 week bedraagt. Hopelijk schiet het allemaal een beetje op want ben nu telefoonloos.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zojuist mail binnen gekregen met het verzoek een afspraak te maken. Dinsdag 1 maart besteld en woensdag 9 maart wordt hij afgeleverd. Al die verhalen hierboven waarin het gaat over levertijden van enkele weken zullen dus wel tot het verleden behoren.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 4 32g binnen 2 dagen in huis.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook net de iphone 4 16 GB besteld,aangezien mijn abbo (T-mobile) verlengt moet worden.
Moet ik pvd 4 weken wachten!!! Een levertijd van 4 weken voor de i4 16 GB zegt ie gewoon..... |
|
||||
|
||||
Toch maar even terug gegaan en mijn aanbetaling terug gevraagd (50 euro).
Daarna naar de overburen gegaan (belcompany) en daar mijn abbo verlengd. En ja hoor,daar hadden ze de iphone 4 gewoon op voorraad. Hij ligt inmiddels voor me,gejailbreakt en wel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis case, levertijden | sjalih | iPhone accessoires en onderdelen | 139 | 01-10-10 18:31 |
ipod touch 4G levertijden | pimjai | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-09-10 18:41 |
Levertijden! | Superswiegie | Odido (T-Mobile) | 49 | 31-07-10 14:15 |
T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen | nowayjose | Odido (T-Mobile) | 4 | 27-11-08 14:50 |
Contractovername huidige aanbieder naar T-Mobile | demasterbaas | Koopinformatie Nederland | 1 | 28-09-08 01:58 |
|
|