Huidige levertijden T-Mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kon mijn abbo vanaf gisteren verlengen, wou natuurlijk een iPhone 4 want mn 3G was echt aan t doodgaan. Ben de belcompany ingelopen & ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kon mijn abbo vanaf gisteren verlengen, wou natuurlijk een iPhone 4 want mn 3G was echt aan t doodgaan.
Ben de belcompany ingelopen & kon m zo meenemen! Heb daarna dat ik thuis kwam wel m'n sim nog verknipt waarna ik weer terug kon om een micro sim te halen. Maar ik heb m iig. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dinsdag 18 Januari abonomment telefonisch besteld. Early Renewal gebruikt want was klaar met me iPhone3G. Krijg hem volgende week binnen
|
|
||||
|
||||
Ja ik heb hem ook via early renewal. Vorige week vrijdag gekregen. Ik was zo dom geweest mijn 3gs te ruilen voor een samsung galaxy s . Ben zo blij dat ik nu weer een iPhone heb!
Heb er wel een tijd op moeten wachten, vanaf 8 december! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Haha ik had men eigen sim die in mijn 3G zat ook verknipt was wel balen, moest ik ook terug om eem microsim te kopen.. |
|
|||
|
|||
Iemand bekend met het bestellen bij studentmobiel?
|
|
|||
|
|||
Vrijdag middag tmobile-shop Zwolle binnengelopen, abbo verlengd en met een 32 GB iPhone 4 weer naar buiten gelopen. Was wel de laaste 32gb die ze hadden, maar er gingen diverse 16gigs weg naar anderen die kwamen verlengen of afsluiten. Wat ook wel mooi is: er zit nog 4.1 op dus kan nog untehtered jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
In de T-Mobile shop werd mij verteld dat de levertijd 8 tot 10 weken was. Mijn vriendin heeft haar iPhone 4 bij de BelCompany geregeld. Binnen een week was het helemaal rond, zonder gezeur of gezeik.
|
|
|||
|
|||
Heb zelf vorige week een Iphone 4 black 16 Gb besteld bij T-Mobile.
Die gaven aan dat de levertijd 4 weken is, maar kan deze volgende week al ophalen dus maar 3 weken. |
|
|||
|
|||
30 december telefonisch besteld bij Tmob KS, daarna enkele keren gebeld met de KS: uw toestel komt eraan.
Blijkt vandaag de hele bestelling niet goed te zijn doorgevoerd: nog eens 4 weken wachten . Een telefoontje naar de BelCompany en daar hadden ze voldoende op voorraad! Telefonische order geannuleerd, nu de trotse bezitter van een Iphone 4 16Gb |
|
|||
|
|||
Gisteravond bij Vodafone besteld (32 GB), zojuist gebeld voor afspraak, morgenavond bezorging. Goede service!
|
|
|||
|
|||
Vandeweek een 16gb iPhone bij T-Mobile Den Bosch besteld, levertijd zou 3-4 weken zijn, heb nog geen week hoeven wachten..
|
|
|||
|
|||
vorige week maandag besteld, vandaag afspraak kunnen maken, morgen binnen
|
|
|||
|
|||
7 weken wachttijd en nog steeds geen iPhone van t-mobile. Ben het onderhand helemaal zat. Liefst wil ik er morgen eentje ophalen. Vanavond bij Vodafone naar binnen gelopen, maar ook daar 4 weken indien nummer behoud. Welke mogelijkheden heb ik nog? Naar België rijden?
|
|
|||
|
|||
Superfly, wat je nog kan doen is een simlock vrij toestel kopen die kan je gelijk meenemen en iedere abbonement op afsluiten.
Anders zul je toch echt moeten wachten. |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag bij via de T-mobile site een chat geopend en heb daar de volgende levertijden gekregen.
Ik dacht ik deel ze even. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. |
|
|||
|
|||
Dank! Mag bijna verlengen. Heb je nog iets over een prijs bij verlengen?
|
|||
|
|||
donderdag naar de tmobile winkel gegaan bestelt en gister opgehaald binnen 4 werkdagen is dus wel nice tegenover de 6-10 weken bij andere winkels
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis case, levertijden | sjalih | iPhone accessoires en onderdelen | 139 | 01-10-10 18:31 |
ipod touch 4G levertijden | pimjai | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-09-10 18:41 |
Levertijden! | Superswiegie | Odido (T-Mobile) | 49 | 31-07-10 14:15 |
T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen | nowayjose | Odido (T-Mobile) | 4 | 27-11-08 14:50 |
Contractovername huidige aanbieder naar T-Mobile | demasterbaas | Koopinformatie Nederland | 1 | 28-09-08 01:58 |
|
|