Huidige levertijden T-Mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) En zo komt het allemaal toch nog goed haha ;D...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
En zo komt het allemaal toch nog goed haha ;D
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoor graag van je. Windmill Laatst gewijzigd door WINDMILL; 23-11-10 om 17:37. |
|
|||
|
|||
Dat valt plotseling reuze mee!!! 17:03 uur kreeg ik een sms dat ik mail had ontvangen en via internet een afspraak kon maken, en dat kon ook nog voor morgen, dus deze dame is superblij . Ruim 3 weken gewacht, nu is het wachten op de 2e die 10 dagen later is besteld.
|
|
|||
|
|||
Dus, hij is binnen enzeau, maar nu!!! Heb de stappen van T-mobile gevolgd, microsim eruit drukken in de foon en gaan met die banaan. Maarrrr, hij geeft aan dat die geen service heeft. Nu denk ik dat de sim eventueel morgenochtend pas word geactiveerd, maar in de handleiding stond dat alle iphone 4 microsims als geactiveerd worden gelevert en dat je dus gelijk kunt bellen etc. Andere ervaringen hier mee?
Ps. hij is al verbonden geweest met itunes, alles functioneert behalve bellen/sms/3g. Laatst gewijzigd door LAYZESurfer; 23-11-10 om 22:48. Reden: extra text |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je al contact opgenomen met TMobile. Ik heb nameijk hedenochtend mijn iPhone4 ontvangen en naar t-Mobile gebeld. Hoefde alleen mijn ICC nummer door te geven. De medewerker van T-Mobile vertelde mij na 3 minuten dat mijn simkaart was geactiveerd. Na de middag werkte mij iphone 3 nietmeer en kon ik de nieuwe simkaart in mijn oude iPhone stoppen en gewoon gebruiken. Dus de tip van Flip: FF met T-Mobile bellen. Suc6 |
|
|||
|
|||
weet iemand waarom mensen die via het internet bestellen hun iphone 4 16GB eerder binnen hebben dan mensen die in een T-shop bestellen?
|
|
|||
|
|||
Vandaag gereserveerd in de shop. Die vertelde mij dat ik via de T-mobile website 8-10 weken moest wachten en bij hun 2-8. Toch maar gereserveerd en een aanbetaling van 50 euro gedaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mag toch hopen van niet. Ik moet het doen via de Early Renewal regeling en dat kan alleen in de shop op via klantenservice
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En daar kwam ik 2 dagen geleden achter.. Ik had namelijk mijn rekeningnummer doorgegeven van een betaalrekening waar ik geen pinpas van heb: Ik heb 2 betaalrekeningen, 1 met een pinpas waar ik mijn boodschappen etc van betaal, en 1 zonder pinpas waar al mijn vaste kosten van afgeschreven worden. Ik log dus altijd in met mijn boodschappen-pinpas en zie dan altijd al mijn rekeningen. Maar dat terzijde. 2 dagen terug ben ik (pas) begonnen met bellen naar T-mobile dat ik een foutje gemaakt moet hebben met mijn rekeningnummer (want ik kan dus met dat rekeningnummer geen 1 ct betalen aan de deur met de pinpas). Ik heb T-mobile wel 5x aan de telefoon gekregen, 4x werd ik doorverwezen naar de koeriersdienst AMP zodat zij wel even mijn rekeningnummer moesten wijzigen. Maar hun gebeld, en zij zeiden uiteraard dat zij niets mogen wijzigen in de contracten en dat T-mobile hun even moesten inseinen dat er een wijziging moest worden doorgevoerd. Bij T-mobile zeiden ze dat zij niet in het contract kunnen kijken :-s dat dat allemaal via AMP moest gebeuren... De 5e keer dat ik T-mobile heb gebeld heb ik gezegd dat ik echt een oplossing wilde vinden hiervoor omdat ik heeeeel graag mijn iPhone wil Als laatste heb ik een medewerkster gesproken die mij niet meteen wilde afpoeieren en echt wilde helpen. Ze gaf aan dat het te kort dag was om hier nu nog wat mee te doen. Zij kan niet meer een dag van te voren een wijziging doorgeven aan AMP omdat dat allemaal via systemen gaat (een fax sturen oid is in deze tijd niet mogelijk). Het enige advies wat zij mij kon geven is de aflevering afwachten en hopelijk is de koerier soepel met de verificatie van de 1 ct. Als dat niet zo was en de koerier gaat weer naar huis met de iPhone, dan moest ik T-mobile weer bellen en vragen of ze deze medewerkster die ik gesproken had een mailtje wilde sturen of ze mij terug wilde bellen en dan zou zij met mij een tegemoetkoming willen af spreken voor deze toestant. Ik weet nog niet wat ze hiermee bedoeld, financieel of een tegemoetkoming in de nieuwe levertijd. Ze gaf namelijk ook aan dat de levertijd alleen maar hoger is geworden 8-10 weken omdat T-mobile als enige nog een onbeperkte data-bundel en nog niet per minuut afrond. De koerier aan de deur gehad vandaag dus. En ik heb mij netjes gelegitimeerd dat was ok. Maar mijn pinpas kwam niet overeen met wat er op zijn papier stond. Zij vroegen toen om een rekening afschrift, dus ik heb mijn map met al mijn rekeningafschriften laten zien dat het daadwerkelijk op mijn naam staat, dat was ok. Toen kwamen ze erachter dat er 1 cent gepint moest worden en dat dat niet mogelijk was, ze zijn weer naar huis met de iPhone waar ik met smart op gewacht had.... Ik heb daarna meteen T-mobile gebeld en gevraagd of die ene medewerkster mij wilde terugbellen. Ik ben benieuwd wat de volgende stap is.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
... Screenshot: |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Rond T-mobile als enige nog niet per minuut af?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm dat zou mooi zijn. Ik heb de mijne pas 06-11-2010 besteld en moet zo te horen nog even wachten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat klinkt inderdaad hoopgevend, ik heb hem echter via de T-mobile shop besteld. Jij via de website ofniet?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Lekker is dat, als je op The Phone House site kijkt en je wilt een iPhone bestellen bij T-Mobile staat er : Belangrijke leveringsinfo: De iPhone is vanaf begin januari 2011 weer verkrijgbaar.
Nou ik ga dus echt niet 3 maanden wachten. edit: Sta nu ingeschreven voor een Vodafone abbo en T-Mobile abbo, kijken welke sneller is. Laatst gewijzigd door nickmdc; 25-11-10 om 18:13. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis case, levertijden | sjalih | iPhone accessoires en onderdelen | 139 | 01-10-10 18:31 |
ipod touch 4G levertijden | pimjai | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-09-10 18:41 |
Levertijden! | Superswiegie | Odido (T-Mobile) | 49 | 31-07-10 14:15 |
T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen | nowayjose | Odido (T-Mobile) | 4 | 27-11-08 14:50 |
Contractovername huidige aanbieder naar T-Mobile | demasterbaas | Koopinformatie Nederland | 1 | 28-09-08 01:58 |
|
|