Huidige levertijden T-Mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) geen zorgen ik heb ook nog geen bericht gehad van amp, hoop dat dat nog deze week gaat gebeuren, zoals belofte....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen zorgen ik heb ook nog geen bericht gehad van amp, hoop dat dat nog deze week gaat gebeuren, zoals belofte.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
bezorgafspraak gemaakt!! maandag wordt hij bezorgd
|
|
|||
|
|||
hmm ik merk wel dat ze sch....t hebben aan klanten die eerder bestelt hebben bij tmob ze laten andere gewoon voorgaan die later hebben bestelt, weet niet wie dat beleid heeft verzonnen maar is wel een beetje vreemd, hier nog niks vernomen er staat nog steeds dat het binnen is maar nog niet verstuurd naar het magazijn, dus ook laatste keer tmob voor mij.
|
|
|||
|
|||
hmm volgens tmob ben jij een leugenaar ik belde voor een sim unlock en vroeg gelijk hoe dat zat met volgorde van bestellen en dat was simpel nee hoor wij doen altijd op volgorde uitleveren en en jij liegt dus. volgens tmob. wat een ..... bedrijf is dat toch. |
|
|||
|
|||
Nou, net de bezorgafspraak gemaakt.... Zaterdag komt ie... eindelijk...
Eigenlijk wel precies de 5 weken levertijd die ervoor stond toen ik hem bestelde op 17 oktober... Maar ok... hij is dus onderweg.... op naar zaterdag... Wel handig dat je het bezorgadres nog kunt aanpassen.... Kan ik hem lekker op mijn werk laten aankomen !
|
|||
|
|||
Citaat:
"Dag en plaats levering AMP Logistics bezorgt op werkdagen tussen 08:30 en 18:00 uur. U kunt de bestelling thuis in ontvangst nemen, maar ook bijvoorbeeld op uw werk, bij vrienden of familie." Laat die van mij a.s. Maandag op het werk bezorgen.
|
|||
|
|||
Als de 20ste deze maand op zaterdag valt, was dat toch een mogelijkheid om te kiezen !
Beste W.M.M. van den Waarsenburg, De status van uw bestelling is het laatst gewijzigd op Donderdag, 18 November 2010. Uw orderstatus Uw bezorgafspraak is gemaakt: Leverdag: Zaterdag, 20 November 2010Contactpersoon:W.M.M. van den Waarsenburg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als de bakker zegt dat hij van maandag t/m zaterdag open is, dan neem ik aan dat ik op zondag geen brood bij hem kan kopen. Dan blijft de deur gewoon dicht. |
|
|||
|
|||
In het kalendertje wat je te zien krijgt kan je ook kiezen voor zaterdag...
Ik neem aan dat als ze niet op zaterdag bezorgen je dat ook niet kunt kiezen.. Misschien is zaterdag voor hen ook een werkdag (voor mij trouwens ook) En misschien kon jij niet meer voor zaterdag kiezen omdat de planning vol was ? Of misschien een andere regio waar ze wel bezorgen op zaterdag ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie zelf ook dat ik kan kiezen voor volgende week zaterdag de 27ste. Het is dus niet zo dat ik je niet geloof, maar wat ik dus vreemd blijf vinden is dat AMP Logistics aangeeft alleen op werkdagen te bezorgen. Daar staat dus geen woord Frans bij toch ? |
|
|||
|
|||
Tja.. ik weet het ook niet hé... dat van die werkdagen geeft t-mobile aan volgens mij... op de site van de leverancier kan ik het niet vinden...
Ook op aflevertijd.nl sta ik geregistreerd voor zaterdag ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie ook een sms gekregen van AMP of enkel een mail? En kwam die in de normale inbox of bij spam terecht? (ik heb op woensdag het smsje van t-mobile gekregen dat ik een email+sms kon verwachten van AMP maar tot dusver nog niets gehoord.)
|
|
|||
|
|||
Ik heb van T-mobile een sms gehad... en meteen een email waar je de afspraak kom maken... verder niets..
Kwam, bij mij gewoon in mijn inbox... (eigen email server) Een dag voor bezorging krijg je om 9 uur in de avond een sms en mail met het tijdvak waarin ze komen ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Idem. Woensdag bericht dat ik deze week een afspraak kon gaan maken en vandaag om 18:00 uur nogmaals sms + email ontvangen met ordergegevens. |
|
|||
|
|||
Dan zal ik maar eens opnieuw een kijkje nemen (desnoods op de website van t-mobile) want ik heb enkel en alleen het smsje gekregen maar verder geen email of iets dergelijks. Hoop hem volgende week toch wel te hebben mn vorige iphone is doodgegaan xD
|
|
|||
|
|||
Elke week gemaild met de vraag: waar blijft mijn toestel.
Vandaag aflever-afspraak gemaakt, al met al dus 5,5 weken gewacht....... |
|
|||
|
|||
2
Order Verwerkt 3 Order verzonden naar magazijn Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden. Iemand een idee hoe lang het dan nog kan gaan duren voordat je de iphone echt in je handen hebt THX, Pascal
|
|||
|
|||
Afgelopen maandag was het bij mij nog status 2. Op dinsdagochtend kreeg ik een SMS dat ik een bezorgafspraak kon maken. Er kon toen gekozen worden voor woensdag of alle dagen erna.
|
|
|||
|
|||
26 oktober besteld,wordt maandag bezorgt. Op een dag na dus 4 weken, valt dus nog enigzins mee.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis case, levertijden | sjalih | iPhone accessoires en onderdelen | 139 | 01-10-10 18:31 |
ipod touch 4G levertijden | pimjai | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-09-10 18:41 |
Levertijden! | Superswiegie | Odido (T-Mobile) | 49 | 31-07-10 14:15 |
T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen | nowayjose | Odido (T-Mobile) | 4 | 27-11-08 14:50 |
Contractovername huidige aanbieder naar T-Mobile | demasterbaas | Koopinformatie Nederland | 1 | 28-09-08 01:58 |
|
|