Huidige levertijden T-Mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm . 2 November iPhone 4 besteld, net een mailtje gehad, en hij wordt morgen geleverd . Oh, heb het besteld via een verlenging via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hmm. 2 November iPhone 4 besteld, net een mailtje gehad, en hij wordt morgen geleverd . Oh, heb het besteld via een verlenging via de telefoon.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
MM steeds meer t-mobile klanten krijgen de phone na 3/4 weken.
Ik heb hem bij de Phonehouse besteld.... (eind okt) Levert de phonehouse nog wel t-mobile Iphones? Wie heeft er al een gehad |
|
||||
|
||||
Ik heb er een gekocht bij The Phone House met T-mobileabonnement en ik heb drie weken moeten wachten.
|
|
|||
|
|||
4 November een Iphone 4 met contract verlenging, telefonisch besteld bij T-mobile en morgen word deze geleverd door AMP logistics. Redelijk snel.
|
|
|||
|
|||
Bij mij duurt het ook zo lang, ik heb vandaag ook een aanvraag gedaan voor Vodafone abbo. Als ik die eerder krijg ga ik gewoon voor Vodafone
|
|
|||
|
|||
Hiero 9 November besteld en vandaag mogen ontvangen!
|
|
|||
|
|||
Ook bij T-mobile?
Lijkt erop dat de levertijden aan het teruglopen zijn! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij is net binnen!
Nu alleen nog wachten tot T-mobile de simkaart activeert.(tussen 14.00 en 15.00) |
|
|||
|
|||
29 oktober via internet besteld en dinsdag mailtje gehad dat ik een afspraak kon maken. 2 weken geleden kreeg ik nog een sms dat de levertijd max 10 weken is
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem gisteravond besteld en kreeg vanmiddag een smsje dat de levertijd max 8 weken is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
edit: heb hem zelf via de shop besteld. |
|
|||
|
|||
28 september besteld, nog steeds niks binnen @ T-Mobile Shop A'veen ( Bestel hier NIET )
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
levertijd t-mobile iphone 4
Via internet bij t-mobile besteld op 9 november. Op 25 november had ik hem in huis en binnen 24 uur was ik geactiveerd en 'in de lucht'. Er is een nieuwe periode in mijn leven begonnen .............................
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
levertijd was bij mij precies 4weken
30 oktober besteld op zaterdag 27 november afgeleverd |
|
|||
|
|||
Ik wacht het nog even af totdat de maand om is en anders ga ik ook even langs. bedankt alvast voor de reacties
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
29 okt bestelt bij phonehouse....tot nu toe nog niks gehoord....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis case, levertijden | sjalih | iPhone accessoires en onderdelen | 139 | 01-10-10 18:31 |
ipod touch 4G levertijden | pimjai | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-09-10 18:41 |
Levertijden! | Superswiegie | Odido (T-Mobile) | 49 | 31-07-10 14:15 |
T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen | nowayjose | Odido (T-Mobile) | 4 | 27-11-08 14:50 |
Contractovername huidige aanbieder naar T-Mobile | demasterbaas | Koopinformatie Nederland | 1 | 28-09-08 01:58 |
|
|