Huidige levertijden T-Mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) T-mobile shop 7 weken, duurde het bij mij, levertijd was 6-8weken....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-mobile shop 7 weken, duurde het bij mij, levertijd was 6-8weken.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg vanmorge een telefoontje "onbekend" maar hoorde niets. Hoop niet dat dit T-mobile is, want er is geen voicemailbericht ingesproken. Krijg je ook bericht via sms of mail?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door 020; 02-12-10 om 18:17. |
|
|||
|
|||
30 september besteld in de T-shop. Ik wacht nu dus 9 weken.....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want jammergenoeg hebben de t-mobile shops geen telefoonnummer vna het filiaal. Alleen een algemeen t-mobile service nummer. Maar die kunnen je dat denk ik niet vertellen. Die hebben moeilijk zicht op reservaties en binnenkomende iphones, maar je kan het altijd proberen. |
|
|||
|
|||
op de site van tmobile staat levertijd 4-6 weken
|
|
|||
|
|||
In de T-mobile shop in Utrecht lopen ze nu 4 weken achter. Ze zitten nu in de week van 10 oktober. Heb hem op 5 november besteld, wordt dus nog minimaal 4 weken wachten.
|
|
||||
|
||||
Nu is de levertijd 4-6 weken! Geld dat ook voor T-Mobile shops want ik denk dat op T-Mobile.nl alleen voor online bestellingen telt?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 4 16gb op 22 oktober besteld in de T-mobile shop in Eindhoven. Anderhalve week geleden ben ik eens langs gewipt om te informeren naar de stand van zaken want zit ondertussen in week 7. Daar lieten ze de klapper zien met alle bonnen en er zit nog een flink aantal vóór mij... Zelfs nog bonnen van September! Dat kan nog even duren is het enige wat ze kunnen zeggen, apple levert slecht. Nog meer mensen die in Eindhoven gekocht hebben?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijne in Venlo gekocht en ben hier ook al 4,5 week aan het wachten. Vodafone en KPN krijg je hem de dag erna.
Mooi is dat mijn hi abonnement 11 januari afloopt. Dus als ik mijn Iphone 4 niet voor 11 december krijg moet ik een maand langer hi houden (aangezien er een maand opzegtermijn op zit). t-mobile moet dit regelen aangezien ik mijn nummer mee wil nemen. wat een gezeik! Laatst gewijzigd door sanrox; 06-12-10 om 17:19. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook in Eindhoven in de shop besteld op 30 september. Dit is dus mijn 10e wachtweek en mijn geduld is op! Heel irritant dat ze daar helemaal geen informatie kunnen geven over de levering maar dat er wel een levertijd van 4-6 weken wordt aangegeven op de website.
Is dit in andere shops ook zo? |
|
|||
|
|||
ik had nog maar 10 bonnetjes voor me ofzo in haarlem
|
|
|||
|
|||
@ Tzx: wanneer heb jij je Iphone besteld?
|
|
|||
|
|||
24 november, 2 weken dus
|
|
|||
|
|||
ik heb ook in Eindhoven besteld op 12 november.
a.s vrijdag zit ik op precies 6 weken :@ |
|
|||
|
|||
Zal de naam van Apple goed doen nu ze dus aan alle providers verkopen, maken ze er zo'n zooitje van dat er opeens leveringsproblemen zijn 6 maanden na lancering van een product. Over knullig gesproken...
|
|
|||
|
|||
Datum bestelling: 20 november
Verkooppunt: T-Mobile online Product: iPhone 4 16gb icm i-150 abo Vandaag een sms van AMP ontvangen. Morgen heb ik mijn iPhone!!!!!!!! Een levertijd van 2,5 week. Ik was toch wel bezorgd na mijn bestelling; ik kreeg toen te horen via sms dat de bezorgingstijd max. 10 weken was. |
|
|||
|
|||
Aanvullende informatie:
- ik ben een nieuwe klant, nummerbehoud regel ik wel als ik mijn iPhone in mijn handen heb. - betaling onder rembours |
|
|||
|
|||
Zelfde hiero,
Heb 18 november besteld en heb vandaag een sms van AMP ontvangen. Ben ook nieuwe klant en besteld via tmobile.nl Morgen iPhone YEAH!! |
|
|||
|
|||
Het is toch niet normaal dat ik al 4,5 week aan het wachten ben terwijl je hem via internet na 2,5 week hebt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis case, levertijden | sjalih | iPhone accessoires en onderdelen | 139 | 01-10-10 18:31 |
ipod touch 4G levertijden | pimjai | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-09-10 18:41 |
Levertijden! | Superswiegie | Odido (T-Mobile) | 49 | 31-07-10 14:15 |
T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen | nowayjose | Odido (T-Mobile) | 4 | 27-11-08 14:50 |
Contractovername huidige aanbieder naar T-Mobile | demasterbaas | Koopinformatie Nederland | 1 | 28-09-08 01:58 |
|
|