Huidige levertijden T-Mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, ik had dat wel begrepen, maar je zou het daar ook eens kunnen vragen. Ik ging het een keer vragen en toen zeiden ze: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ja, ik had dat wel begrepen, maar je zou het daar ook eens kunnen vragen.
Ik ging het een keer vragen en toen zeiden ze: normaal hebben we ze in voorraad, maar nu niet. Waarschijnlijk morgen weer. (dat was dus oktober) Ongelooflijk dat ze nog niet overal volop in de winkels liggen. Het worden nog collectors items. Straks komt de 5 al weer uit. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Jezus, 6-8 weken duurt lang in T-Shop hier in Almere
|
|
|||
|
|||
Na precies 5 weken heb ik de Iphone afgehaald bij de T-shop
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
10 december via klantenservice verlengt. Ik ben benieuwd
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als het Dinsdag is, dan wacht ik al 4 weken!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Na 7 weken!!! Eindelijk mijn Iphone binnen en niet met het daarbij bestelde Tmobile abonnement, maar omdat er van alles mis is gegaan bij GSMWEB uiteindelijk toch een redelijk nette compensatie aangeboden gekregen en nu een simlock vrije Iphone 4 met een Vodafone abonnement en voor het toestel minder hoeven te betalen... Helaas heeft het allemaal 3 weken langer geduurd dan in eerste instantie verwacht, maar wat ben ik blij met mn nieuwe super gave toestel! |
|
|||
|
|||
Vandaag sms gekregen van AMP, na 2.5 week
Het is wel echt vervelend dat je pas om 21.00 te horen krijgt hoe laat je hem krijgt en maar tot 18.00 de datum kunt veranderen. Van 11.00 tot 15.00 is het voor mij niet mogelijk om thuis te zijn dus het zou fijn zijn als ik wist hoelaat hij kwam. Iemand die dit probleem ook heeft gehad en evt. heeft opgelost? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat een onzin zeg :@
ik heb hem in een t-shop besteld en wacht nu al 5 weken daarintegen krijgen mensen het al binne 2.5 week :@:@ |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Order bij 2Call geannuleerd wegens geen verwachte levertijd. Donderdag 9 december telefonisch bij T-Mobile besteld, vandaag smsje ontvangen en morgen binnen! Binnen 5 werkdagen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat zou niet verkeerd zijn. Ik heb hem 10 December telefonisch besteld, dus moet ik vandaag een SMS krijgen....spannend......zal wel niet zoveel geluk hebben
|
|
||||
|
||||
9 december besteld en meteen te horen gekregen dat er 6-8 weken levertijd op zit. Ze verwachten wel dat dit na de Kerst sneller zal gaan, maar ik zal toch nog even geduld moeten hebben ben ik bang!
|
|
|||
|
|||
Ik had hem ook besteld via een T-shop. Daar vertelde ze me, na vier weken wachten, dat het nog 4 tot 6 weken kon duren. Vorige week woensdag, 8 december, mijn bestelling geannuleerd in de T-shop.
Vervolgens meteen 's middags een nieuwe bestelling gedaan via t-mobile.nl. Vandaag heb ik mijn iPhone ontvangen. Precies een week! Eigenlijk schandalig voor alle wachtenden in de T-shops. Het gaat om een iPhone 4 16GB (nieuwe klant). |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Rot op met T-Mobile.. bij KPN en Vodafone kunnen ze wel leveren en wij moeten lekker 6-8 weken wachten.. Ik was net naar T-Mobile Shop geweest en dat zeiden ze..
|
|
|||
|
|||
Heb vorige week vrijdag gebeld met de klantenservice en net een mailtje gehad dat ze m vrijdag op mijn werk langsbrengen. Dus via de klantenservice 1 week levertijd op het moment ( in mijn geval )
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis case, levertijden | sjalih | iPhone accessoires en onderdelen | 139 | 01-10-10 18:31 |
ipod touch 4G levertijden | pimjai | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-09-10 18:41 |
Levertijden! | Superswiegie | Odido (T-Mobile) | 49 | 31-07-10 14:15 |
T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen | nowayjose | Odido (T-Mobile) | 4 | 27-11-08 14:50 |
Contractovername huidige aanbieder naar T-Mobile | demasterbaas | Koopinformatie Nederland | 1 | 28-09-08 01:58 |
|
|