Huidige levertijden T-Mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) 27 okt besteld en dinsdag bezorgt. Was de eerste optie beschikbaar voor mij...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
27 okt besteld en dinsdag bezorgt. Was de eerste optie beschikbaar voor mij
Laatst gewijzigd door LAYZESurfer; 19-11-10 om 22:22. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb 28 oktober besteld via de T-Mobile.nl en ook afgelopen woensdag een sms ontvangen dat ik eind deze week een sms en een e-mail zou ontvangen. Heb alleen beiden nog niet ontvangen...
|
|||
|
|||
Zou mooi zijn als T-mobile ook naar andere shops gaat leveren o.a. The Phone House. Zo te zien komen er weer wat iPhones binnen.
|
|
|||
|
|||
Ik ga mijn achtste week in!
2-10 besteld in T-mobile shop. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net binnen 17-10 besteld. das iets meer dan 4 weken.
telefoon besteld met contract verlening met een goed aanbod, dus tja dan maar liever 4 weken wachten dan bestellen bij een andere telecom shop.
|
|||
|
|||
Waar gaat t dan over bij tmobile shops dan? Ik ga nu mijn zevende week in en sommige hoeven maar drie weken te wachten??!!!
|
|
||||
|
||||
Ga eens langs de winkel. Bij mij was ook een fout gemaakt bij The Phone House en met drie weken had ik hem. Gewoon langs gaan. Er zijn best veel mensen hier op het forum die een winkel inliepen en er met een iPhone uitkwamen.
Bel eens een rondje. |
|
|||
|
|||
Nou sms gekregen besteld op 15/10 in de T-shop helaas kan ik vandaag nog niet dus maandag maar!
|
|
|||
|
|||
Nou, net de Iphone ontvangen... en wat denk je... alle aanvragen voor het activeren van de sim worden pas maandag in behandeling genomen ! hahaha
Dus de oude sim maar ff wat ingekort.... werkt ook !
|
|||
|
|||
Ben al paar keer langs geweest en gebeld maar steeds zeggen ze dat ze geen idee hebben wanneer er nieuwe iPhones binnen komen
|
|
||||
|
||||
TJa, dan houd alles op. Dan heb je je best gedaan. Toch vreemd. Je kunt straks zo overstappen op de iPhone 5
|
|
|||
|
|||
Nou ben er niet echt blij mee dat ik zo lang moet wachten. Toen ik ik de iPhone bestelde zeiden ze dat het ongeveer 2 a 3 weken zou duren. Blijkbaar duurt het veel langer en bellen ze zelf niet naar klanten dat het wat langer duurt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat is hij mooi!!
|
|
|||
|
|||
Inmiddels een nieuwe sms ontvangen dat ik nu uiterlijk morgen (dinsdag 23 november) een e-mail & sms ontvang.
|
|
|||
|
|||
Ik heb maandag 1 november telefonisch besteld. N.a.v. de berichtjes hier, ben ik zaterdag gaan bellen, bleek dat ze (ook 1 op 10 nov. besteld) nog in bestelling staan, ben dus bang dat het nog wel ff duurt.....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Morgen wordt hij geleverd... Tijdstip... Nog niet bekend. 28 okt besteld dus nog geen 4 weken.....
|
|||
|
|||
Ik heb even voor 17.00 uur een nieuwe sms gehad. Morgen wordt hij bij ook geleverd, tijdstip ook onbekend. Kon gelukkig het adres wel aanpassen. Wordt nu op mijn werk geleverd.
|
|
|||
|
|||
Vandaag een telefoontje gekregen dat mijn iPhone 4 16Gb binnen is, besteld op 2-10, dus ruim 7 weken gewacht, maar.........................het is de moeite waard!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis case, levertijden | sjalih | iPhone accessoires en onderdelen | 139 | 01-10-10 18:31 |
ipod touch 4G levertijden | pimjai | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-09-10 18:41 |
Levertijden! | Superswiegie | Odido (T-Mobile) | 49 | 31-07-10 14:15 |
T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen | nowayjose | Odido (T-Mobile) | 4 | 27-11-08 14:50 |
Contractovername huidige aanbieder naar T-Mobile | demasterbaas | Koopinformatie Nederland | 1 | 28-09-08 01:58 |
|
|