4G/LTE voor Proximus (iOS7) discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb daarstraks bij een test in Aalst 68mb gehaald. Maar dat is echt het max....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb daarstraks bij een test in Aalst 68mb gehaald. Maar dat is echt het max.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
delete lol
blijkbaar al sedert vrijdag voor sommigen de carrierupdate, bij mij vandaag.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Restoren naar 7.1.1 is voor mij nog geen oplossing, zolang er nog geen jailbreak voor te krijgen is. Greets Wijcky |
|
|||
|
|||
Binnen in Harelbeke haal ik 60.55 mbps voor download en 32.20 voor de upload met de Ookla speedtest.
Buiten zou dit sneller moeten zijn? |
|
|||
|
|||
Heb nog is aan het googlen geweest en blijkbaar moet je op IOS 7.1 minimum zitten om de Carrier Update binnen te krijgen... Zal dus maar terug de Commcenter Patch installeren voor men 4G...
|
|
|||
|
|||
Indeed...
Klein vraagje--> waarom jailbreak je? Wel extra functies haal jij er nog uit? Puur uit interesse, nothing more, nothing less... |
|
|||
|
|||
Ik gebruik vooral BiteSMS & De close all programs button
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
http://appldnld.apple.com/iOS7.1/Car...be_iPhone.ipcc werkt perfect en je hebt de commcenter patch nietmeer nodig! Laatst gewijzigd door v0lcom; 29-04-14 om 20:55. |
|
|||
|
|||
Sinds de 4g van proximus op mennen iPhone werkt is het bij mij niet meer mogelijk om men data netwerkinstellingen met apn en dergelijke in te stellen. Nog iemand die dit heeft?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Winning!!!!!
|
|
|||
|
|||
Hmm, toch maar opnieuw 4G afgezet. Het zoeken naar de satellieten zorgt ervoor dat mijn batterij het hard te verduren krijgt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het zoeken naar een signaal dan .
Ik merk gewoon dat de batterij sneller leeg is als 4G aan staat ... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hier kan je de ipcc downloaden:
http://appldnld.apple.com/iOS7.1/Car...be_iPhone.ipcc werkt perfect en je hebt de commcenter patch nietmeer nodig![/QUOTE] Hoe heb je dit gedaan? Groetjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
LTE schakelaar Proximus(BE)/Vodafone(NL) iPhone 5 | toontje | iPhone algemeen | 205 | 18-11-13 17:20 |
iphone 5S LTE schakelaar Proximus | ikmisje | iPhone algemeen | 1 | 22-10-13 11:28 |
LTE Proximus | Urbanfoto | Proximus | 6 | 21-09-13 15:26 |
Probleem: Geen 4G/LTE na Carrier update van Proximus ?! | Koenne101 | iPhone algemeen | 15 | 08-08-13 12:03 |
|
|