4G/LTE voor Proximus (iOS7) discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thespikie hier kan je de ipcc downloaden: http://appldnld.apple.com/iOS7.1/Car...be_iPhone.ipcc werkt perfect en je hebt de commcenter patch nietmeer nodig! Hoe heb je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Groetjes[/QUOTE] Je moet dan via itunes aanzetten dat je ook ipcc's kan uploaden. Druk op de windowstoets + R (of Start > uitvoeren), Typ cmd en klik OK. Vul volgend commando in en voer het uit: 32-bit: "C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1 64-bit: "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1 en start dan itunes op en houd shift in en klik op iphone herstellen en rechts kies je dan ipv ipsw ipcc en dan kan je deze file er gewoon op uploaden |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Code:
defaults write com.apple.itunes carrier-testing -bool true Code:
defaults write com.apple.itunes carrier-testing -bool false Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 03-05-14 om 09:07. Reden: Schreifvauten |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb net de aangepaste carrier bundle geïnstalleerd, maar klopt het dat je nu de keuze tussen edge niet meer kunt kiezen? ik kan enkel 3G of 4G kiezen… vroeger stond er nog de aan uit knop van 3G ook bij, die is nu gewoon vervangen door 4G en als ik deze uit zet kom ik enkel op 3G terecht… kan dat?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En wat zou je nog met edge doen😳
|
|
||||
|
||||
Heb juist firmware update gehad naar 16.2
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mobiel data netwerk kan of moet je terug de aanbieder gegevens invullen. bv internet.proximus.be enz....
In 16,1 was dat niet meer nodig. Zelfs niet meer aanwezig. Een stap terug noemen ze dat. |
|
|||
|
|||
De stap terug is wellicht gedaan om in de toekomst je roaming provider te kiezen
Providers laten je vanaf 1 juli bundels kopen bij roamingproviders - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Ik heb iPhone 5s en zit bij proximus maar heb tot op heden nog geen gebruik kunnen maken van 4g hoewel er in Antwerpen overal dekking zou moeten zijn.. Ik heb begrepen dat er nog mensen zijn die dit probleem hebben/hadden maar is er intussen al een oplossing voor? Ik heb de laatste carrierupdate 16.2 erop staan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Instellingen > mobiel netwerk > schakel 4G in |
|
|||
|
|||
Ik had dat ook, en via FB aan Eva gevraagd of 4G geactiveerd was bij mijn Generation Connect. 2 uur later was het in orde.
16.2 is de goeie. (en de laatste) |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
LTE schakelaar Proximus(BE)/Vodafone(NL) iPhone 5 | toontje | iPhone algemeen | 205 | 18-11-13 17:20 |
iphone 5S LTE schakelaar Proximus | ikmisje | iPhone algemeen | 1 | 22-10-13 11:28 |
LTE Proximus | Urbanfoto | Proximus | 6 | 21-09-13 15:26 |
Probleem: Geen 4G/LTE na Carrier update van Proximus ?! | Koenne101 | iPhone algemeen | 15 | 08-08-13 12:03 |
|
|