4G/LTE voor Proximus (iOS7) discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Hoe krijg je dat uur min en seconden op de iphone thespikie? Met StatusModifier...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij de vorige patch (via iPad-patch) kon je geen telefoons ontvangen als je op LTE zit. Heeft iemand hier nu al ervaring mee?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Tijdens bellen gaat hij over naar 3G en daarna terug naar LTE hier. |
|
||||
|
||||
Klopt inderdaad, bij in- en uitgaande gesprekken gaat hij naar 3G.
|
|
|||
|
|||
Commcenter patch v1.1 is vrijgegeven en hiermee kan je de carrier.plist aanpassen.
Is dat niet handiger dan met de files te werken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelf heb ik het reeds uitgetest maar ik ga het niet vertellen doet een ander ook niet die laten de mensen ook maar verder foefelen! |
|
|||
|
|||
heb je toevallig de remove ipcc?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Helpt netwerkinstellingen herstellen niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En wat is de reden waarom je de instellingen wil verwijderen?
|
|
|||
|
|||
Commcenter patch 1.1 is uit en daarmee kan je carrier.plists aanpassen. en ik wou dan via de unknown.bundle lte activeren op de iphone en zo een gesignde bundle hebben en misschien dat dit stabieler was
|
|
||||
|
||||
Wat is er dan niet stabiel aan de andere methode.
Ik werk al een week met de .IPCC en dat werkt tot hier toe zonder problemen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan heb jij geluk bijmij doet hij het nergens.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb Mobile Vikings en heb nergens problemen, vandaag had ik in Antwerpen overal waar ik kwam LTE en 1x even getest met Speedtest, 57Mb download en 15Mb upload.
Maar weet iemand hoe je de carrier naam in je statusbar aanpast? Mobile Vikings neemt nu bijna de volledige ruimte in en daar stond eerst BASE. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik dan upload bekijk dat de mensen van Mobistar hebben en wat sommige hier bij Proximus halen zeg ik dat er iets niet kopt met die ipcc. Vertel me anders is wat je zou willen aanpassen in een pm. Zal het dan eens proberen te doen. Als je wilt doen wat op andere websites beschreven staat van Show4GSwitch blabla dan hoeft de pm niet. En er nog eens opnieuw opzetten? Nee dank U! Wacht wel tot Apple voor Proximus een carrier update vrijgeeft! Heb mijne buik van al dat gefoefel meer dan beu. Proficiaat voor bij wie het goed werkt, maar zoals steeds hier dus niet! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 januari 2014 om 16:42 ---------- Citaat:
Geen appels beginnen vergelijken met peren . |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
LTE schakelaar Proximus(BE)/Vodafone(NL) iPhone 5 | toontje | iPhone algemeen | 205 | 18-11-13 17:20 |
iphone 5S LTE schakelaar Proximus | ikmisje | iPhone algemeen | 1 | 22-10-13 11:28 |
LTE Proximus | Urbanfoto | Proximus | 6 | 21-09-13 15:26 |
Probleem: Geen 4G/LTE na Carrier update van Proximus ?! | Koenne101 | iPhone algemeen | 15 | 08-08-13 12:03 |
|
|