4G/LTE voor Proximus (iOS7) discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) ivanhoeke uw LTE heb je toch laten afzetten?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ivanhoeke uw LTE heb je toch laten afzetten?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De 4G option van 10€ ja gisterenmiddag. Toen ik die LTE had dan spreken we over dinsdag en volgens mij was het gisteren donderdag. Niet?
Dus denk ff 2x na voor je iets schrijft aub. Mijn besluit staat alleziens vast : Zolang Proximus van Apple geen carrier update krijgt waarmee je 4G (LTE) ontvangst hebt foefel ik niet meer op de iPhone om het toch aan de praat te krijgen. Een download van 20MB en een upload van 7MB is voormij niet 10x sneller op 4G zoals ze beweren bij Proximus. En als je de kaart van Proximus bekijkt zou je op heel veel plekken in België 4G moeten hebben, en heb het amper op 3 plaatsen. Op mijn slaapkamer bijv wel maar niet in de living terwijl het hetzelfde gebouw blijft. Maar ja... Zal wel mijn schuld weer zijn zoals steeds! Laatste bericht in dit onderwerp want het is duidelijk LTE werkt niet zoals het moet met al dat gefoefel! En als er zijn die beweren van wel dan sturen ze maar een pm en zullen we is afspreken waar er voormij geen 4G ontvangst was. Wie gaat de uitdaging aan? Waarschijnlijk niemand! |
|
|||
|
|||
Citaat:
hier zie ik wat info daarover staan. |
|
|||
|
|||
Dat kan je met zeppelin of fakeopperator
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
(enkel Base klanten!) Base 4G: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...e_4G_10.3.ipcc Mobile Vikings '4G': https://dl.dropboxusercontent.com/u/...s_4G_10.3.ipcc MV '4G': https://dl.dropboxusercontent.com/u/...V_4G_10.3.ipcc (CarrierName is hier dus MV..) MV 'LTE': https://dl.dropboxusercontent.com/u/..._LTE_10.3.ipcc (CarrierName MV) Laatst gewijzigd door dsoffers; 10-01-14 om 19:52. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties, ik had ondertussen gevonden waar in de naam kon aanpassen naar MV in de carrier.plist via ifile. Maar dit had misschien makkelijker geweest
|
|
|||
|
|||
Niemand dat LTE gaat testen waar ik het heb gevraagd, niemand die me een pm stuurt met wat ik gevraagd heb. Dat zegt veel! Dat die rommel LTE NIET en ik HERHAAL niet werkt zoals het moet met die ipcc file.
|
|
|||
|
|||
Ik heb in het andere topic al geantwoord, maar ik zal het hier ook nog even doen:
Moest ik dichterbij wonen en Proximus hebben zou ik het wel willen komen testen, maar dat veranderd nog steeds niets aan de dekking van Proximus die op die plek waarschijnlijk niet voldoende is voor je iPhone, waardoor die de voorkeur geeft aan een 3G netwerk. (Moest hij toch blijven vasthouden aan LTE, incl. wegvallende ontvangst zou je batterij binnen de kortste keren leeg zijn en dan had je hier moeten komen klagen dat door de jailbreak of het 'gefoefel' je batterijverbuik de hoogte in is gegaan..) Ik denk dat er hier (en in het andere topic) voldoende screenshots staan die bewijzen dat het 'gefoefel' wel werkt. Dat Proximus onvoldoende dekking heeft op de plaatsen die jij belangrijk vind, daar kan ik niets aan doen. Niemand verplicht je om te jailbreaken en de aangepaste Carrier Bundle te gebruiken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voormij is het en blijft het tot op heden gefoefel sorry...En dit tot er iemand mij het tegendeel kan bewijzen en niet enkel en alleen maar met wat flauwe woorden! |
|
|||
|
|||
Ga anders gewoon bij Proximus wenen ipv de mensen hier lastig te vallen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De dekking is trouwens ook afhankelijk van toestel tot toestel. Op plaatsen waar ik matige LTE dekking heb met Base heeft mijn broer met zijn S4 wel voldoende ontvangst om verbonden te blijven). Ligt niet aan het 'gefoefel', wel aan het toestel. De LTE ontvangst van de iPhone is op geen enkele manier "beperkt" door de Carrier Bundle, wel door een antenne minder vergeleken met bv. de S4. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ja dat zal hier niemand hebben beschikbaar gesteld zeker? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 januari 2014 om 15:13 ---------- Citaat:
Maar wat mij betreft einde discussie veel plezier nog met jullie gefoefel! Van harte hoop ik dat al die iPhone's door het gefoefel niet meer herstelbaar zijn via iTunes en dat Apple toch kan zien dat de toestellen gejailbreakt zijn en dat er gefoefeld is om LTE/4G aan de praat te krijg en dat er dan wordt gezegd : Geen garantie. De enige manier dat jullie het misschien begrijpen dan wat er kan en wat niet! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Trouwens, als Proximus dan toch weigert ondersteuning te geven voor 4G op iPhones, zeg dan dat je problemen hebt met je Android toestel? Persoonlijk zou ik naar een provider gaan waar ze wel support geven, of het nu via 'gefoefel' actief staat of door Apple zelf. Ik heb MV vorig weekend gecontacteerd met een vraag i.v.m. LTE op mijn iPhone en ik heb op een zondagochtend reactie gehad van hen terwijl mijn vraag helemaal niet dringend was. Dat noem ik ondersteuning, maar het is geen geheim dat MV beter naar zijn klanten luistert dan de andere providers. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik hoop van harte dat je binnenkort officiële support krijgt van Apple voor Proximus LTE en dat het gebeurd voordat iPhone 8s uit komt. |
|
||||
|
||||
@ivanhoeke
Overal waar ik kom en waar Proximus LTE dekking heeft heb ik LTE met mijn iPhone. Het werkt hier al meer dan een week perfect. Ik Jailbreak al van begin 2008. Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn toestel. En laten we nu ontopic blijven ipv elkaar aan te vallen. |
|
|||
|
|||
@ivanhoeke
ik heb iets ontdekt. soms staat er bij mij gewoon 3g terwijl ik weldegelijk op lte zit. Want een speedtest op 3g geeft geen 40mb/s he. is dus volgens mij een probleem ergens maar ik heb dan weldegelijk lte |
|
|||
|
|||
Ik ben zelf in Mechelen geweest deze vrijdag en had daar probleemloos LTE dekking. Ook in Grimbergenn, juist naast Vilvoorde, had ik op de meeste plaatsen LTE zonder problemen. In Vilvoorde ben ik zelf nog niet geweest sinds ik de nieuwe carrier heb, donderdag, dus daar kan ik voorlopig niets over zeggen.
Heb de 2de beschikbare ipcc gebruikt die hier aangeraden was en ging over naar LTE waar het beschikbaar was. Op sommige plaatsen lijkt hij mij inderdaad ook langer op 3g te blijven dan over te schakelen. Nu om eerlijk te zijn moet ik ook toegeven dat mij dit eigenlijk niet veel kan schelen of ik nu 3G of LTE heb. Ik krijg enkel de kriebels als ik die vervelende E te zien krijg. Op 3G surfen is naar mijn mening ook al snel genoeg. Nu ja ik Facebook niet, dus ik vind het ook niet belangrijk dat die statusupdates supersnel op mijn scherm verdwijnen! Surfen via een gsm zal altijd trager blijven dan via een computer! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
LTE schakelaar Proximus(BE)/Vodafone(NL) iPhone 5 | toontje | iPhone algemeen | 205 | 18-11-13 17:20 |
iphone 5S LTE schakelaar Proximus | ikmisje | iPhone algemeen | 1 | 22-10-13 11:28 |
LTE Proximus | Urbanfoto | Proximus | 6 | 21-09-13 15:26 |
Probleem: Geen 4G/LTE na Carrier update van Proximus ?! | Koenne101 | iPhone algemeen | 15 | 08-08-13 12:03 |
|
|