4G/LTE voor Proximus (iOS7) discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis MMS haha, da sta bij mij simpelweg nie eens meer ingevult, goed zot ik nog ga betalen voor een fotoke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mmm moet bij proximus een 4G abbonement in optie bijnemen.
De 500mb mobiel internet is er al door op 2 dagen pfff... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 januari 2014 om 20:02 ---------- Dit lees ik nu op internet als je het omzeilt om toch LTE te ontvangen met Proximus : Er zijn wat methodes in omloop om toch LTE/4G netwerk te hebben op een Iphone5, maar optimaal werken deze niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lte werkt nu perfect. Onrust stoken noem ik dit! |
|
|||
|
|||
Eigenlijk is het originele artikel al van augustus 2013.. Waarschijnlijk gaat het daarin over de iPad ipcc die toen door Proximus gebruikers op hun iPhone werd gebruikt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij lukt het niet. Bij mij is proximus carrier 15.5
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als dat is gebeurd moet je die ipcc uploaden vai itunes en dan nog is syncroniseren, zo heb ik het althans gedaan en is mij gelukt dus... |
|
|||
|
|||
Oke thx ivanhoeke nog eens proberen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik zou ook graag 4G op mijn iPhone 5S hebben, maar als ik deze handelingen (probeer) uit te voeren, moet ik dan geen ander abonnement aanvragen dat 4G aankan ? Of kan ik gebruik maken van 4G met mijn 3G abonnement ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
U kan 4G gebruiken in je 3G abbonement maar hou er rekening mee dat die erdoor vliegen de mb's. |
|
|||
|
|||
Ja ivanhoeke gelukt was vergeten te synchroniseren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Prima veel succes ermee .
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2014 om 19:42 ---------- He lukt bijmij wel met een smart 15. En je kan die 4G optie altijd terug ongedaan maken . |
|
|||
|
|||
ik doe bliijkbaar iets mis want als ik die dropbox file open zie ik nergens ipcc file...
enkel 2 mappen |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
LTE schakelaar Proximus(BE)/Vodafone(NL) iPhone 5 | toontje | iPhone algemeen | 205 | 18-11-13 17:20 |
iphone 5S LTE schakelaar Proximus | ikmisje | iPhone algemeen | 1 | 22-10-13 11:28 |
LTE Proximus | Urbanfoto | Proximus | 6 | 21-09-13 15:26 |
Probleem: Geen 4G/LTE na Carrier update van Proximus ?! | Koenne101 | iPhone algemeen | 15 | 08-08-13 12:03 |
|
|