Probleem iPhone gaat na tijdje op Edge verbinding

Probleem iPhone gaat na tijdje op Edge verbinding discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op een locatie waar ik er zeker van ben 3G is maar na een tijdje verminderd het bereik en gaat hij terug ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Belgi > Proximus
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 April 2014, 15:13
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: priv
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard Probleem iPhone gaat na tijdje op Edge verbinding

Hallo,

Ik ben op een locatie waar ik er zeker van ben 3G is maar na een tijdje verminderd het bereik en gaat hij terug tot edge, als ik hem in flight mode zet zit ik op 3G erna, maar na een tijdje terug op edge terwijl mijn provider in dat gebied 3G dekking garandeert hiervoor had ik nooit problemen

Probleem is plots opgedoken iemand advies ....

Mvg antoon100
__________________
Advies wordt op je eigen verantwoordelijkheid uitgevoerd!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15 April 2014, 15:29
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 25 March 2014
Berichten: 53
Standaard

Misschien zit je databundel er doorheen? dan wilt hij nog wel eens automatisch terugschakelen naar edge zodat de kosten niet oplopen. Ik zou even je data verbruik bekijken bij je provider.
  #3  
Oud 15 April 2014, 16:55
boeffie's schermafbeelding
» iPhone X 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 26 June 2008
Locatie: Akkrum
Berichten: 110
Stuur een bericht via Skype™ naar boeffie Send a message via twitter to boeffie
Standaard

Ik heb het gevoel dat sinds ze overal de masten aanpassen voor 4g dit op 1 of andere manier storend is voor de 3G verbinding en dat zou ook veel accu problemen verklaren .
Ik kan het natuurlijk mis hebben maar sinds hier 4g bereik is heb ik wel meer problemen met de accu en verbinding
  #4  
Oud 15 April 2014, 20:03
ballegooier's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 5 August 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.693
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appleuser Bekijk bericht
... dan wilt hij nog wel eens automatisch terugschakelen naar edge zodat de kosten niet oplopen.
Waar haal je deze onzin vandaan...
  #5  
Oud 15 April 2014, 20:35
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 25 March 2014
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Waar haal je deze onzin vandaan...
Hahaha, dacht dat dit zo was. Omdat je bij providers wel eens hebt staan dat je buiten je bundel alleen nog sloom internet hebt(uitgedrukt in kbps), maar als dit onzin is heb ik niks gezegd
  #6  
Oud 15 April 2014, 20:55
ballegooier's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 5 August 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.693
Standaard

Dat klopt zeker, dat je na overschrijden data bundel teruggezet kan worden in snelheid, maar dat doen ze ongeacht welk netwerk je op zit. GPRS, Edge, 3G of 4G...
  #7  
Oud 15 April 2014, 20:57
» iPhone 6s Plus 128GB (Zilver) [FW: 9.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 11 January 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 782
Standaard

@appleuser, klopt T Mobile verlaagd de snelheid naar 64kbps nadat je data bundel is verbruikt en je kan tegen betaling de snelheid laten resetten door T Mobile.

Zie net dat ik iets te traag een reactie heb geplaatst. 😴

Laatst gewijzigd door faire4u; 15 April 2014 om 20:59. Reden: Reactie net te laat geplaatst.
  #8  
Oud 15 April 2014, 21:02
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 12.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 12.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.911
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faire4u Bekijk bericht
@appleuser, klopt T Mobile verlaagd de snelheid naar 64kbps nadat je data bundel is verbruikt....
Proximus, Mobistar en Base doen dat niet.
  #9  
Oud 15 April 2014, 21:44
ballegooier's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 5 August 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.693
Standaard

Hangt ook van je abonnement af, natuurlijk. Vodafone heeft abonnementen bijv. waar je boven je bundel 0,10 per MB gaat betalen. Maar ze hebben ook abonnementen waar je in eerste instantie in snelheid afgeknepen wordt.

Maar terug on-topic naar het probleem van de TS!
  #10  
Oud 15 April 2014, 21:53
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 12.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 12.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.911
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Maar terug on-topic naar het probleem van de TS!
In dat geval zal de TS eens met zijn Belgische provider moeten bellen. Als ik mij nog goed herinner heeft de TS een Base abonnement.
  #11  
Oud 16 April 2014, 09:07
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: priv
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard

Ik zit momenteel bij Proximus (eerder werkte ik met herlaadkaart BASE, later abbo Mobistar) ondertussen terug veranderd.

Mijn databundel(nog 400MB over van 500MB) zit er nog niet door dat kan ik checken via de Hello app van proximus

Maar ik ben in afwachting, heb ook problemen met de tv overal applicatie,

via Wi-Fi werkt deze perfect maar met 3G niet, normaal moet je daar extra voor betalen maar omdat ik al digitale tv klant was (in een pack) heb ik dat gratis.

En Service van Belgacom/Proximus ben ik ook niet tevreden over ik krijg steeds te horen kies optie ... , geef het nummer waar voor uw belt en druk op hekje(continu in loop)

Toevallig kreeg dan iemand toch aan de lijn te pakken en die ging het bekijken en legde de telefoon af en de loop begon terug.

En als ik onmiddelijk hekje duw, we hebben het telefoonnummer waarvoor uw belt niet herkend.

Ik ga waarschijnlijk morgen langs bij Proximus maar als dit niet betert ga ik terug naar mijn Mobistar abbo Dolphin 12.

Dat is toch geen service h, diensten beloven die niet werken.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
op edge en gewoon geen verbinding hebben stormen Proximus 4 15 April 2013 18:19
Geen Edge verbinding, wel Wi-Fi Hosley Wi-Fi 5 1 October 2010 11:24
iphone maakt automatisch verbinding terwijl edge en 3g uitstaan leonbdv iPhone algemeen 8 14 October 2009 21:28
2.0.2 geen verbinding Edge/Gprs steem72 iPhone algemeen 3 29 September 2008 13:23
Gaat iphone 3G automatisch over op edge bij afwezigheid Wi-Fi? Manimalle T-Mobile 14 6 August 2008 20:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:31.