proximus: pay&surf discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) MV is idd de beste oplossing van het moment. Hun netwerk is sterk verbeterd sinds vorig jaar. Dus niet veel reden meer om te twijfelen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MV is idd de beste oplossing van het moment. Hun netwerk is sterk verbeterd sinds vorig jaar. Dus niet veel reden meer om te twijfelen.
Vooral hun roaming (full option only) en tarrief ( 15 full/12 data only) zijn grote troeven. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Thx voor de info! Heb mij zonet de data only simkaart aangeschaft. Wel vind ik het jammer dat er nog geen mogelijkheid bestaat om 3G te hebben in het buitenland..
Stel nu dat ik een full option (voorzien voor gsm) aanschaf voor de iPad, kan ik dan in het buitenland op het internet surfen met 3G? |
|
|||
|
|||
Inderdaad, enkel met de full option kan je roaming gebruiken in het buitenland. Als je deze zou willen en net besteld hebt, ben ik zeker dat je dit nog kan veranderen door hen ff te contacteren ( via twitter, mail, telefoon ).
Het is natuurlijk wel 3 euro verschil. Dus als je het niet veel gebruikt, kan je altijd een 2e sim aanvragen, en die enkel opladen als je naar het buitenland gaat ( ofzo ). |
|
|||
|
|||
Zoals je zei heb ik een tweede sim gekocht, maar dan een full option. Deze gebruik ik dan enkel voor 3G te hebben in het buitenland. Ook in dit geval is MV voordeliger dan Proximus. Als ik herlaad bij MV betaal ik €0.50 per MB in het buitenland(als je herlaadt voor €25, heb je 50 MB).
Bij Proximus kun je ook herladen voor in het buitenland, maar daar betaal je €25 voor 40 MB... Lang leve MV ;-) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pay & Go (Proximus België) direct leeg bij 3Gs. | Joery | Proximus | 9 | 25-04-12 02:26 |
AT&T Pay as you go | dabbenvanger | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 26-07-11 22:00 |
AT&T Pay as you Go | wvy | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 05-04-10 20:57 |
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 | Dennis² | KPN | 24 | 24-10-08 21:10 |
van proximus (pay&go) naar mobistar (my45 for iphone) | diddi | Archief | 4 | 15-07-08 16:19 |
|
|