//

Proximus doen of niet?

Proximus doen of niet? discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Is het niet zo dat de batterij zwaarder belast wordt als je minder goede dekking hebt? Als geen bereik hebt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Proximus
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 15-04-15, 10:03
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Is het niet zo dat de batterij zwaarder belast wordt als je minder goede dekking hebt?
Als geen bereik hebt en hij constant naar een netwerk moet zoeken wel anders niet volgens mij
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 15-04-15, 11:38
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Bij mij thuis switcht de iphone van 1 naar 2 bolletjes. Dus er is altijd bereik, maar soms iets beter. Als ik je goed begrijp, verbuikt dit dan geen extra batterijcapaciteit in vergelijking met een plaats waar je vast 5 bolletjes ontvangst hebt? Ben je hier zeker van?
  #63  
Oud 15-04-15, 11:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Ben je hier zeker van?
Nee.

Citaat:
The base station controls the power output of the mobile, keeping the GSM power level sufficient to maintain a good signal to noise ratio, while not too high to reduce interference, overloading, and also to preserve the battery life.
GSM Power Control | GSM Power Class | Radio-Electronics.Com
  #64  
Oud 15-04-15, 11:50
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Bij mij thuis switcht de iphone van 1 naar 2 bolletjes. Dus er is altijd bereik, maar soms iets beter. Als ik je goed begrijp, verbuikt dit dan geen extra batterijcapaciteit in vergelijking met een plaats waar je vast 5 bolletjes ontvangst hebt? Ben je hier zeker van?
Ik zou niet weten waarom de batterij rapper leeg zou zijn met twee bolletjes ipv van 5.. Zoals ik al schreef pas bij het constant zoeken van een netwerk dan gaat de batterij wel zuipen (bv: als hij op mijn werk in mijn kleedkastje ligt moet hem constant naar netwerk zoeken) dus dan zet ik hem op vliegtuigmodus
  #65  
Oud 15-04-15, 11:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Ik zou niet weten waarom de batterij rapper leeg zou zijn met twee bolletjes ipv van 5..
Als de ontvangst veldsterkte daalt wordt het zendvermogen verhoogd om een goede signaal/ruis verhouding te behouden. Hoe hoger het zendvermogen (max. 2.000 mW) hoe meer energie er gebruikt wordt.
  #66  
Oud 15-04-15, 11:58
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als de ontvangst veldsterkte daalt wordt het zendvermogen verhoogd om een goede signaal/ruis verhouding te behouden. Hoe hoger het zendvermogen (max. 2.000 mW) hoe meer energie er gebruikt wordt.
Ok maar het is nu toch niet zo dat hij Batterij zuigt? want thuis heb ik ook maar maximum twee a drie bolletjes? (proximus)
  #67  
Oud 24-04-15, 16:47
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
want thuis heb ik ook maar maximum twee a drie bolletjes? (proximus)
Aha dus bevestiging dat het Proximus netwerk zuigt...
  #68  
Oud 24-04-15, 22:23
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Aha dus bevestiging dat het Proximus netwerk zuigt...
Dat zeg jij maar ieder zijn ding ondanks dat ik hier maar twee bolletjes heb blijf ik toch tevreden over proximus maar dat is een eeuwige disccusie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Proximus Logo op niet-jailbroken iPhone 3G mzlf92 Overige providers België 44 13-11-10 19:42
België: Proximus internetabonnement werkt niet. Bibipken Overige providers België 7 03-11-10 23:21
Proximus: pdp identiteit niet geacepteerd Vincent82 iPad algemeen 7 31-10-10 13:31
ipphone 1G + proximus => gprs werkt niet matty Proximus 5 08-12-08 15:25
België: sms werkt niet op proximus netwerk Anvar Overige providers België 30 04-02-08 09:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.