Proximus doen of niet? discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Ben in 1996 overgestapt van Proximus naar Mobistar. Heb ook absoluut geen spijt. Ik ben sinds vandaag terug bij Proximus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben al gans men leven bij mobistar.. Geen spijt van.. Juist men abo laten aanpassen voor op 4g te kunnen naar DL 15 +
Proxi vind ik met alle respect een ouwe bomma s provider |
|
|||
|
|||
Citaat:
Achterlijke dat deze uitspraak doet en ook de andere die dat denken! |
|
||||
|
||||
Bon...Ik stel voor dat we deze discussie laten voor wat ie is...
Iedereen neemt de provider die hij/zij het beste vind... Zelf ben ik nog nooit door mijn provider bedrogen...wel al dikwijls lastig gevallen door anderen om te switchen...Maar da's nu eenmaal het economisch bestel waarin we leven...It's a dog eat dog world...
|
|||
|
|||
Vanaf vandaag 4G bij Proximus. Hoi hoi!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit op 7.1.1 en daarnet ook de carrier gekregen.
|
|
|||
|
|||
4G switch! Op 7.1
|
|
||||
|
||||
Proximus is good maar heb van Mobistar ook geen klachten hoor
Minder tevreden ben ik over Base. |
|
|||
|
|||
Tegen volgende week weg bij die gangsters!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Proximus
Hallo Iedereen,
Ik zou graag een abonnement nemen bij Proximus pour telefoon of gsm, internet et tv met een décoder. Ik heb het pack maxi met multi boeket gratis ?? gezien op internet. Is dit een voordelig pack voor een verbruik van internet met 1 pc, 2 tabletten en 2 smartphones ? Voor de televisie zou ik graag digitaal kijken en ook speciale sport zenders hebben voor mijn man, natuur zenders en ook enkele zenders voor jonge mensens. bedankt voor uw hulp. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Als ik je even kan helpen wil ik graag het volgende zeggen. Persoonlijk vind ik Proximus enkel geschikt voor gsm en mobiel internet. Voor € 10,00 per maand abo heb je al 1g aan internet en gratis sms'n dacht ik. Bereik en kwaliteit van mobiel internet en gsm is echt niet te evenaren door de andere Providers. Voor het overige heb ik niets dan slecht te vertellen over proximus (Belgacom): service over tv, telefoon en internet thuis trekt echt op niets. Wij hadden vroeger niets dan problemen met Belgacom. Nu al reeds 5 jaar klant bij Telenet en tot op heden nog maar 1 keer een panne gehad omdat ze aan het werken waren aan het systeem in de straat. Panne heeft overigens 1 uur geduurd en was rond 12.30 's middags. Voor de rest kan ik je niet verder helpen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn ogen zijn nu echt open gegaan: dat Proximus het beste mobiele netwerk van België heeft, is een fabeltje. Base is veel beter. Moest het geen abo van het werk zijn, ik zou onmiddellijk terugkeren naar Base! |
|
|||
|
|||
Mja, ik spreek dan ook uit eigen ervaring.
Als ik kijk naar mijn omgeving dan beginnen de meeste toch allemaal over te stappen van netwerken zoals Mobile Vikings, Base en Mobistar wegens niet voldoende 3g en 4g dekking en de prijzen die ze ervoor moeten betalen. Nogmaals, enkel mijn eigen ervaring. |
|
||||
|
||||
1...2...of 3 bollekens...Wat maakt het uit...Dekking is er bijna overal...3G of 4G dekking is veel belangrijker en de 4G van Mobistar vliegt hier op den boerenbuiten...ook binnen...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Proximus Logo op niet-jailbroken iPhone 3G | mzlf92 | Overige providers België | 44 | 13-11-10 19:42 |
België: Proximus internetabonnement werkt niet. | Bibipken | Overige providers België | 7 | 03-11-10 23:21 |
Proximus: pdp identiteit niet geacepteerd | Vincent82 | iPad algemeen | 7 | 31-10-10 13:31 |
ipphone 1G + proximus => gprs werkt niet | matty | Proximus | 5 | 08-12-08 15:25 |
België: sms werkt niet op proximus netwerk | Anvar | Overige providers België | 30 | 04-02-08 09:44 |
|
|