Proximus discriminerend t.o.v. bepaalde abonnementen ? discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joppe Moet je nu extra betalen. want ik ben ook MTV generation en ik heb al 3 facturen gad van boven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Joppe: Ik heb geen idee. Mijn factuur wordt afgesloten op de 22e van elke maand. Ik heb de papieren versie nog niet thuis gekregen en de online versie is ook nog niet beschikbaar .... binnen een paar dagen weet ik het.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zou je dit dan even kunnen zegge?? Ik zou dit ook graag doen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Alvat bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nu heb ik weer wa voor precies, kheb zo diejen bundel van 200 mb gepakt ergens begin november ofzo, voor november factuurke gekregen en geen enkel probleem, nu zat ik zaterdag nog ff te kijken naar men verbruik voor december en khad iets van 10 mb bij verzonden en 65 ofzo bij ontvangen.Nu kijk ik vandaag, ineens 74 bij verzonden en 4.6 gb bij ontvangen.Ik schakel 3g altijd uit wanneer ik het niet gebruik en ik wijzig men apn altijd een klein beetje zodat er niet internet.proximus.be maar bv internet.proximus1.be ofzo staat.Nu hoop ik maar dat dit geen ramp gaat zijn, normaal zou ik er met een 150 euro vanaf komen denk ik want tis 0.03 euro per bijkomende mb buiten bunden van 200 mb.Iemand enig idee hoe dit kan of kan er ook een probleem zijn met mijn meter op iphone want bij proximus kunnen ze natuurlijk niets zeggen pas begin volgende maand
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gewoon afwachten en als er iets niet klopt naar de klantendienst bellen.
Bij proximus zijn ze zeer professioneel en de call-girls kunnen daar ook veel voor u doen. Ze kunnen u makkelijk een creditnota uitschrijven ofzo. Gewoon vriendelijk zijn en komt altijd in orde (bij mij dan toch) |
|
||||
|
||||
dus wil dat zeggen dat een proximus abbo. met mtv generation NIET kan bellen op iphone of .. ? want ik heb dat ook en kon niet bellen op iphone :s -> https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post243512
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen data abo en ik kom elke maand voor verassingen te staan
iemand sugesties voor goeie abo's tussen 0 en 20 euro per maand |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
slot op bepaalde apps | hnasje | iPhone Apps | 5 | 19-11-10 01:55 |
Bepaalde PDF onleesbaar | Hans1908 | iPad algemeen | 3 | 12-09-10 23:13 |
Adresboek bepaalde groepen syncen | ocygen | iTunes | 0 | 10-07-10 01:10 |
Bepaalde filmjes spelen niet. | RoyalMess | iPhone algemeen | 5 | 06-09-09 22:16 |
Bepaalde apps weg na herstel. | lluuk | Archief | 1 | 29-03-09 20:02 |
|
|