"sim-lock" vrije iphone + proximus ?! discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Losse iPhone in Frankrijk: 649 euro » Nieuws » iPhoneclub.nl Staat overal, misschien toch beter eerst eens goed informeren. Je koopt een iPhone in Frankrijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Losse iPhone in Frankrijk: 649 euro » Nieuws » iPhoneclub.nl
Staat overal, misschien toch beter eerst eens goed informeren. Je koopt een iPhone in Frankrijk voor 650€ en dan kost het 100€ om hem simlock-vrij te maken. Om dit te doen moet je die 100€ op het prepaid simkaartje laden van Orange die je bij de iPhone krijgt. Daarna bellen naar orange die dan het IMEI-nr doorgeeft aan Apple, die zenden een koerier met instructies en dan kan je de iPhone simlock-vrij maken door aan te sluiten op iTunes en de iPhone te herstellen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iworld
volgens mij moet je gewoon Iworld eens gebruiken, en hem instellen naar belgie ..
... ? |
|
|||
|
|||
ooit al eens gedaan, nu alles terug opgekuist, maar 't werkte dus niet...
|
|
|||
|
|||
noggis doen ..
Moet lukke |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@ Tommy
maar ik heb wel (nog) niet die honderd euro betaald he... |
|
|||
|
|||
@ Zeveraer
Hoeveel heb je je iPhone juist betaald en wat hebben ze gedaan bij de aankoop? Normaalgezien betaal je 649€ voor je iPhone en moet je dan nog eens 100€ op die Orange prepaid kaart zetten (nu promotie 75€ opladen + 25€ bonus). Deze halen ze er dan af om je iPhone Simlockvrij te maken. |
|
|||
|
|||
Halo. ben vrij nieuw met dit alles, maar ben van plan om een nieuwe Iphone 8G te laten overkomen uit de US. Kan iemand mij helpen om deze perfect te laten werken met een proximus-kaartje. Wie zou mijn toestel kunnen aanpassen (aangezien ik zelf hiervoor geen hardware heb), natuurlijk mits kleine vergoeding (In Belgie dus...). Weet dus nog niet wat de firmware zal zijn, waarschijnlijk de laatste nieuwe?!?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar je weet misschien dat dit wil niet goedkoop is tegenwoordig en dat je al snel 50 euro moet neertellen voor de 'hardware' PM (personal message) me indien je graag zou hebben dat ik dit voor je doe (woon regio antwerpen) |
|
|||
|
|||
probeer eens met dit "ziphonegui3", dit programmatje doet alles, gewoon laten draaien, succes
|
|
|||
|
|||
sorry, hetvolgende programma is het "ziphonegui3"
|
|
||||
|
||||
gekocht in duitsland je 112 iphone??? deze gaat alleen werken op duitse netwerken, je zult moeten jailbreaken en unlocken, zodat je PROXIMUS kunt ontvangen. wil k deze voor je unlocken gratis en nederlands en al erop zetten, ben van regio limburg heusden. als je van andere provincie bent, vraag rond, er zal ook wel volk zijn uit jouw regio.
BOZZ uit antwerp ikke uit limburg
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 27-02-08 om 18:25. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hey Allemaal,
Ik heb een Iphone 3g. Ik heb per ongeluk een update gedaan in itunes, waardoor hij naar een firmware versie van 3.1.3 is gegaan, waardoor ook de baseband naar 05.12.01 is gegaan. Ik heb hier en daar gelezen dat er geen unlock bestaat hiervoor. Is dit echt waar of is er nog een mogelijkheid om hem terug te unlocken. Jailbraiken was geen probleem, het unlocken lukte ook dacht ik, maar hij blijft zoeken naar het proximus-netwerk, maar vindt het niet. Hopelijk hebben jullie enkele antwoorden. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Helaas voor jou, je kunt wel jealbreaken maar niet unlocken op 3.1.3
|
|
|||
|
|||
en heeft iemand er een idee van of er een unlock zit aan te komen? Ik heb gelezen dat er mss toch een unlock komt voor de 1.3.1
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag over "lock" app in Appstore | janoranje | iPhone Apps | 3 | 02-11-10 01:35 |
Vastloper bij installeren "Lock Calendar"? | mphoogeveen | Archief | 3 | 14-10-09 20:17 |
iPhone 3GS: Sim lock vrije Iphone | cderooij | Unlock | 2 | 07-07-09 08:47 |
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim | elvisP | Odido (T-Mobile) | 20 | 02-01-09 18:19 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|