Netwerk problemen Proximus discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) ha sorry, k zie het in jouw profiel... k vraag me af: ligt het nu aan die 3.1 op mijn iphone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ha sorry, k zie het in jouw profiel...
k vraag me af: ligt het nu aan die 3.1 op mijn iphone? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Iphone GS 3 16GB wit os 3.1 (door dom foutje van mij nu moet ik uiteraard wachten voor jailbreak)!
|
|
|||
|
|||
Neen, want ik zit nog steeds op 3.01 en nog steeds geen bereik als mijn 3G afstaat. Ik vind dat niet zo erg, want ik vertoef meestal op plaatsen waar ik 100% bereik heb met 3G, en 'k heb nog altijd een GSM van het werk waarmee ik het meeste bel.
|
|
|||
|
|||
Hallo iedereen
hier ook niets dan problemen steek ik mijn proximus abonnement kaart er dan ben ik niet bereikbaar steek ik mijn proximus pay&go kaart erin doet ie het wel erg vervelend, daar ik eigenlijk die pay&go nooit gebruik dan koop je eens zo'n gesofisticeerd (lees duur) toestel, kan er niet mee bellen mss verhuizen naar Amerika ?? pfffffff |
|
|||
|
|||
Citaat:
of een andere provider overwegen? Mobistar is anders ook ni slecht |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sinds gisteren geen 3G netwerk meer via Proximus netwerk: De Morgen Multimedia - Proximus heeft technisch probleem met 3G-netwerk (629683)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Contact opgenomen met de klantendienst en blijkbaar hebben ze me afgesloten van het netwerk wegens onbetaalde facturen.
Bij mijn eerste factuur hadden ze het Mobile internet tarief vergeten activeren waardoor ik een ongelofelijke hoge factuur kreeg gepresenteerd. Men ging dit via credit nota's in orde brengen (Meneer, je hoeft niks te betalen... alles komt in orde) en nog steeds krijg ik een factuur + creditnota met de melding ik nog tegoed heb van Proximus, maar blijkbaar is dat onjuist! Ze hebben toegegeven dat ze gebrekkig zijn in de correcte informatie naar de klant toe en hebben onmiddellijk (een half uurke geduld) mijn 3G netwerk terug geactiveerd. Mijn excuses voor dit vals bericht |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
netwerk, probleem, proximus, service |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: [Proximus] Mobiel data netwerk probleem | gellinckske | Overige providers België | 3 | 16-03-11 17:13 |
Geen netwerk met Proximus SIM | xanadu.dm | Overige providers Nederland | 12 | 25-01-09 20:32 |
Proximus - Plotseling geen netwerk meer | avdlprive | Archief | 5 | 14-11-08 01:13 |
geen netwerk (proximus) bij 1.1.2 btl 4.6 | Baas007 | Archief | 6 | 12-02-08 18:00 |
België: sms werkt niet op proximus netwerk | Anvar | Overige providers België | 30 | 04-02-08 09:44 |
|
|