Iphone - Proximus 3G Generations. discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik het goed begrijp zijn dit dan de tarieven: Standaardtarief Internet On GSM bij gebruik in België De dienst Internet On GSM is standaard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp zijn dit dan de tarieven:
Standaardtarief Internet On GSM bij gebruik in België De dienst Internet On GSM is standaard geactiveerd bij elk beltarief (met of zonder factuur). Het standaardtarief voor Mobile Internet is gebaseerd op de tijd dat u online bent. Internet On GSM Standaardtarief Tarief Details Internet On GSM Access Time € 4,99 /uur U surft weinig, tarief gebaseerd op de tijd dat u online bent, gefactureerd aan € 0,42 /5 min. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vandaag een sms gekregen van Proximus dat ik reeds 111 uren op hun netwerk had gesurft in de periode van 28/11 t/m 3/12. dit terwijl ik thuis en op mijn werk op Wi-Fi zit. Proximus gebeld! Ze rekenen me daarvoor € 700 aan! Na veel discussie gaven ze een technische fout van hen toe maar moest ik nog steeds € 190 ophoesten. Na nog wat discussie en een derde medewerker die eindelijk luisterde werd mij toch een creditnota van € 620 beloofd. Ben benieuwd! Dit kan toch niet?! Zo goed als altijd over Wi-Fi gaan en zij gaan beweren dat ik in enkele dagen meer dan 6500 min hun netwerk gebruikte?! Hoop dat ze dit echt rechtzetten! Anders .. hallo, TestAankoop!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het lijkt me straf dat je 22 uur per dag op hun netwerk zat. Wss echt technische fout, maar een credit nota van 620 euro zou ik dan toch niet mee akkoord gaan, dan betaal jij nog steeds 80 euro teveel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens vandaag in Het Laatste Nieuws op blz. 8 een artikeltje gelezen met dezelfde toestanden bij Mobistar. Pure telecommaffia! Iemand hier soortgelijke ervaringen ? Misschien moeten we ons groeperen en samen een klacht indienen! Laat het me au.b. weten! Laatst gewijzigd door Foxie21; 09-12-09 om 23:46. |
|
|||
|
|||
Heb even aan het rondbellen en horen geweest.
Voor ons de belgen hier op het forum denk ik dat BASE het goedkoopste is. Base : Bij elke herlaadbeurt van minimum 10euro , onbeperkt* sms'en 24u/24 en 7d/7, 30 dagen lang.. Internet : 10 euro voor 500 MB. Dus voor 20 euro per maand kom je goed weg. Proximus: 15 euro voor 5000 gratis sms. 24,99 euro voor 500 mb. Dat is al 40 euro in de maand he :-s |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind het zelf nog te onbekend, te klein, te nieuw bedrijf/netwerk om over te stappen van proximus.. Ook de site is verre van professioneel. Ik wacht zelf nog even af. Laatst gewijzigd door GasGasR6; 15-12-09 om 20:23. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben in ieder geval zeer tevreden bij M V
Geen problemen met dataverkeer,bellen,smsen en mmsen kortom alles werkt prima en zonder abonement,als ik niet meer tevreden ben kan ik zo weer weg. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dat is een goede oude belgen gewoonte. Iets dat niet bekend is, staan mensen onzeker tegenover, en grote bedrijven (telenet-belgacom vb) gaan mensen klagen dat ze te duur zijn, maar alternatieven zoeken ze niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik 1 nadeel moet vermelden in vergelijk met proximus is dat base slechter overschakeld bij het over de grens gaan. bv naar NL en terug, je blijft lang op KPN. Bij Proximus is dat beter geregeld. |
|
|||
|
|||
Dat hangt af van hoe sterk de mast zendt, ik had in Utrecht zelfs nog eens proximus. Terwijl ik bij MV al op hun netwerk stond vlak voor Roosendaal... Hangt ook af van je antenne, een iPhone antenne is al bij al vrij zwak tov die van Nokia
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: iPhone 4 - Proximus | Cokeman | Overige providers België | 3 | 26-09-10 14:15 |
België: Proximus 3G instellen op iPhone 4 | rbn | Overige providers België | 6 | 01-09-10 16:47 |
België: proximus + iphone? | Theezakj | Overige providers België | 1 | 25-06-10 11:53 |
België: Proximus of iphone kapot? | blaugrana | Overige providers België | 8 | 27-09-09 01:06 |
België: iPhone en Proximus | Tasty | Overige providers België | 72 | 18-05-08 00:02 |
|
|