Mobile Vikings IPCC op iOS4 (Ook iPhone 4 en iPad!) discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom je nog niet officieel een IPCC bestand kan installeren via iTunes is heel simpel. Sinds iOS4 wil Apple dat de IPCC gesigneerd (Goedkeuring) wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waarom je nog niet officieel een IPCC bestand kan installeren via iTunes is heel simpel. Sinds iOS4 wil Apple dat de IPCC gesigneerd (Goedkeuring) wordt voor dat hij kan bijgewerkt worden via iTunes. Dus voorlopig kan het alleen via de niet officiële weg en dus alleen met een JB iPhone.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ha Scorpio. Nog druk gehad in de bunker ivm 'onze' tigermeet op Volkel.
Ik ben nog steeds hees van het tiger trance feest van afgelopen vrijdag! Even weer on-topic: Ik heb vandaag 4.1 op mijn iphone4 gezet en zonder problemen gejaibreakt. Ik heb een belgische never-locked iphone4 en ik probeer nu telkens mijn vodafone instellingen te wijzigen voor 3G/MMS/Etc. Die had ik mooi met een custom vodafone logo in een IPCC bestand staan. Maar zoals je zelf al meldt werkt dat (nog) niet op 4.1 Nu ben ik al aan het stoeien geweest met iphonebrowser en getracht de inhoud van de IPCC zelf maar in de iphone te zetten...zonder succes... Nu kan ik zelf niet eens meer handmatig mijn instellingen aanpassen via 'instellingen'. Kun je me misschien helpen hoe ik toch mijn ipcc inhoud op de juiste plek krijg middels iphonebrowser? Alvast bedankt. 1 team 1 taak |
|
|||
|
|||
Is er al een update voor ios 4.1?
Gr, eduard |
|
|||
|
|||
Ja, zie hier:
Patch for CommCenter iOS4 V.4.1 on 3G/3GS/4G - xSellize Echter kun je daar ook lezen dat er een bug zit waardoor hij nog niet werkt op de iPhone4... Nog even geduld dus... |
|
|||
|
|||
Mij is het gelukt om een ipcc teladen op een iphone4 4.1 Heb eerst commcenter geinstalleerd dan reboot en toen ipcc geladen weer een reboot dan weer opnieuw ipcc laden en dan een respring gedaan. Zo is het bij mij gelukt heb nu het mobile vikings logo ipv base en alle juiste instellingen.
|
|
|||
|
|||
In Cydia staat ondertussen versie voor 4.1 maar helaas werkt ie niet bij mij...
Kan iemand me helpen? IK krijg namelijk de afbeelding niet. |
|
|||
|
|||
Werkt hier prima, thanks !!!!
|
|
||||
|
||||
Ik ben hier al een tijdje mee bezig maar het lukt me dus niet. Ik heb CommCenterNoSig 4.1 geïnstalleerd, reboot gedaan maar bij het installeren van het IPCC file heb ik het volgende probleem: wanneer ik Shift+Restore doe in iTunes dan kan ik geen IPCC file selecteren omdat ik het bij "bestandstypes" niet kan veranderen. Er staat daar enkel "IPSW"
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat het belangrijk is van die commandoregel uit te voeren. Er ontbrak wel ergens een slash of backslash in, maar daarvoor moet je geen expert zijn om dat op te lossen.
|
|
|||
|
|||
fout in cmd prompt
hallo, als ik het commando invoer in cmd krijg ik volgend bericht:
"Crogram wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batch bestand" wat doe ik verkeerd? of wat kan ik hiet aan doen? Greetz |
|
|||
|
|||
Tsja, zo zou het bij mij ook niet werken. Het begint met c:\program....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, ik heb gevonden hoe het moet: de code die je in commandprompt voor Windows 32 bit moet invoeren is:
"C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing In de code in de openingspost staat een backslash te kort. Als je gebruik maakt van de Cydia app "Makeitmine" of MIM dan moet je je carrier resetten zodat je zogezegd weer je originele logo te zien zou krijgen. Pas dan is de Mobile Vikings IPCC te zien. Laatst gewijzigd door Wook; 19-11-10 om 18:19. |
|
|||
|
|||
Hey, uiteindelijk is het gelukt om het commando in te voeren en zo maar nu heb ik nog steeds geen ander icoontje het is nog steeds base. Ik heb wel gemerkt in ifile dat de icoontjes er wel zijn maar niet worden gebruikt. Kan ik evt die files naar een andere map kopiëren?
|
|
|||
|
|||
Ik bezit een iPhone 3G 8GB JB 4.1 (8B117) en heb gekozen voor het derde logo waar MV gewoon geschreven staat. Nu heb ik wel aan de hand dat ik niet meer op het mobiele internet kan terwijl alle instellingen wel goed staan.
Iemand die mij kan helpen? |
|
|||
|
|||
Bestaat er ook een IPCC voor 4.2?
Laatst gewijzigd door kenneth12345; 16-12-10 om 19:23. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De Source is wat verouderd.
Volg deze tutorial: iPhone Mobile Vikings IPCC op iOS4 (Ook iPhone 4 en iPad!) - 9lives - Games Forum Dit moet zonder problemen lukken! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS instellingen voor iPhone (Mobile Vikings) | Lancia | Mobile Vikings | 12 | 13-06-11 11:55 |
IPCC KPN ios4 | Folkypolky | KPN | 1 | 23-10-10 22:13 |
België: mobile vikings iphone 4 | lwie | Overige providers België | 13 | 03-08-10 17:44 |
Mobile Vikings .IPCC bij 3.1.2 | Levian | Archief | 8 | 25-10-09 14:24 |
|
|