Mijn Iphone 7 krijgt geen mails meer binnen discussie in Telenet forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds donderdag krijg ik geen mail meer binnen en kan ik niets verwijderen... Niet aan de instellingen gezeten ofzo. Telenet instellingen staan nog zoals ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone 7 krijgt geen mails meer binnen
sinds donderdag krijg ik geen mail meer binnen en kan ik niets verwijderen...
Niet aan de instellingen gezeten ofzo. Telenet instellingen staan nog zoals ze moeten staan Kan iemand zeggen wat er mis is? Iphone7 ios12.4 Als ik met een andere mail naar mijn eigen stuur, krijg ik "mail delivery system" (delivery to the following recipients was aborted after 0 secons) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
In mijn iPhone geen e-mails weg te doen | nelhaverbus | iPhone algemeen | 1 | 27-02-15 12:06 |
Appstore updates komen niet meer binnen op mijn iPhone | Rodajo | iPhone algemeen | 3 | 29-09-11 17:14 |
kan geen mails versturen met windows live op mijn Iphone, graag advies | edwinvanlaer | iPhone algemeen | 6 | 01-10-10 17:32 |
iPhone haalt geen mails meer binnen | Londonforever | iPhone algemeen | 1 | 20-09-08 18:06 |
|
|