verbinding maken met mobiel datanetwerk niet mogelijk. discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je al eens geprobeerd van na de update, hem opnieuw op te starten? Bij mijn zus was dat ook het probleem, en na de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb je al eens geprobeerd van na de update, hem opnieuw op te starten?
Bij mijn zus was dat ook het probleem, en na de update de iphone weer opnieuw opgestart en 3G werkte weer normaal. Gr. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja heb hem opnieuw opgestart na de update , zal wel keer naar iphone winkel gaan anders alvast bedank voor de raad
|
|
|||
|
|||
Hopelijk kunen ze je daar dan helpen, wat mijn persoonlijke ondervindingen zijn dat die bij Mobistar toch maar een bende diebielen zijn hoor.
Gr. En nog veel succes! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Naar de klantendienst bellen daar en tegen .................................. de wachtijd is meer dan ............
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk melding | friemelke74 | iPhone algemeen | 22 | 07-04-11 16:31 |
Kan geen verbinding met mobiel netwerk maken | martijn1108 | Odido (T-Mobile) | 3 | 25-11-10 11:41 |
Mobiel datanetwerk niet zichtbaar | labo46 | iPhone algemeen | 13 | 01-04-10 13:49 |
mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk T-MOBILE 3.1.2 | Jappieh | Odido (T-Mobile) | 1 | 16-11-09 12:00 |
Mobiel datanetwerk niet mogelijk | Smile Now Cry Later | iPhone algemeen | 7 | 09-10-09 23:12 |
|
|