Geen automatische overschakeling van wifi naar 3G discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje heb ik geregeld het probleem dat mijn Iphone 4s niet meer automatisch overschakeld van wifi naar 3G, er staat dan geen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen automatische overschakeling van Wi-Fi naar 3G
Sinds een tijdje heb ik geregeld het probleem dat mijn Iphone 4s niet meer automatisch overschakeld van Wi-Fi naar 3G, er staat dan geen van beide symbooltjes en heb dan ook geen data verbinding meer.Even in vliegtuigmodus zetten is voldoende om de 3G data verbinding terug in orde te krijgen.Kan het iets te maken heben met de upgrade naar IOS 5.1?
Soms werkt de overschakeling wel normaal! Het is altijd bij de overschakeling van Wi-Fi naar 3G en niet omgekeerd.Kan iemand helpen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je bent helaas niet de enige met dit kleine probleempje.
Kameraad van me heeft hetzelfde voor, ik heb het zelden voor alhoewel ik het vandaag eens ben tegen gekomen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad automatische synchronisatie van foto's via Wi-Fi | StephanD | Muziek, foto & video | 9 | 17-05-12 18:28 |
Overschakeling Wi-Fi naar 3G | EEEE | Wi-Fi | 2 | 18-12-11 20:36 |
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi | Brumemail | Wi-Fi | 0 | 19-09-10 16:45 |
Mac OS X: overschakeling van windows naar mac | kris77 | iTunes | 8 | 02-01-10 15:45 |
Wi-Fi maakt geen automatische verbinding | bzoei | Archief | 2 | 31-03-08 23:25 |
|
|