Kan geen verbinding krijgen met router discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Net elders gelezen: ga eens op je iPhone naar Instellingen/Wi-Fi; selecteer je netwerk en klik dan op 'Vergeet dit netwerk'. Sluit Instellingen. Dan weer opnieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Net elders gelezen: ga eens op je iPhone naar Instellingen/Wi-Fi; selecteer je netwerk en klik dan op 'Vergeet dit netwerk'. Sluit Instellingen. Dan weer opnieuw starten, Wi-Fi en kijken of het dan lukt?
|
|
|
|
|||
|
|||
ButcherJF en ControlSje voorlopig bedankt voor jullie inzet, maar ik ga nu 14 dagen vakantie houden en is dit probleem dan nog niet opgelost, dan vinden wij elkaar wellicht weer. Groetje Ed
|
|
||||
|
||||
OK, goeie vakantie - en graag gedaan.
|
|
|||
|
|||
Veel plezier op vakantie, en misschien tot over 2 weken.
|
|
||||
|
||||
ik heb een Linksys WRT150N heb hem op gemengd staan dus B,G en N.
en hij heeft gewoon verbinding, maar heb wel 1 x zitten bellen met Linksys vanwege het Wi-Fi want me ps3 had supder slecht signaal, maar inmiddels opgelost. dus het volgende wat ik heb gedaan als je een losse modem hebt en router doe je het volgende - modem van stroom afhalen. - alle kabels goed aansluiten. - modem weer aanzetten - router aanzetten - dan naar je desbetreffende IP gaan van linksys is gewoon 192.168.1.1 - Gebruiksn. admin Wachtwoord admin - als je dan startpagina krijgt en er staat bovenaan bij typeinternetverbdingen 'automatische configuratie DHCP' dan meot hij het doen. Hoop hierbij geholpen te hebben
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan geen apps krijgen op mijn iphone met itunes | tsiisfamke | iPhone Apps | 9 | 03-01-11 22:56 |
Wel verbinding met de router maar geen internet | Oranje | Wi-Fi | 37 | 26-05-10 20:42 |
Kan geen verbinding maken met | Guest-1102131139 | Wi-Fi | 0 | 19-02-10 16:45 |
Verbinding met router | Tjeerd | iPhone algemeen | 0 | 17-09-08 16:16 |
Windows: Itunes kan geen verbinding krijgen met Iphone | Arcon | iTunes | 10 | 26-06-08 10:28 |
|
|