[Iphone 4S]Kan geen Wi-Fi inschakelen discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke bedankt ik was er bang voor maar moet er toch aan geloven. Dank jullie wel voor de snelle response. Weten jullie ook of dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oke bedankt ik was er bang voor maar moet er toch aan geloven. Dank jullie wel voor de snelle response.
Weten jullie ook of dit onder de garantie valt als hardwarefout? Heb nog de telefoon bij vodafone los gekocht. Moet ik dan bij vodafone wezen of aplle zelf? heb nog tot 12 februari 2013 voor garantie van 1 jaar |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 januari 2013 om 22:39 ---------- Citaat:
Thanks Timosha.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na inschakelen 3g: geen service | gjhuisman | iPhone algemeen | 10 | 20-02-13 09:23 |
Ik kan niet "kopen vanuit apps" inschakelen | andrah | iPhone algemeen | 0 | 02-10-12 23:59 |
Plugins inschakelen iPhone 3Gs | Derwinnn | iPhone Apps | 0 | 15-08-10 04:09 |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
"Dit is geen iPhone App. Vliegtuigmodus inschakelen; ja/nee" | victorswell | iPhone Apps | 8 | 06-01-10 21:51 |
|
|