[Iphone 2G] Wifi problemen discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone 2G met FW 2.2 Als ik mijn Wi-fi aanzet dan zoekt die wel netwerken en vind ze ook, maar bovenin het scherm blijft het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Iphone 2G] Wi-Fi problemen
Iphone 2G met FW 2.2
Als ik mijn Wi-fi aanzet dan zoekt die wel netwerken en vind ze ook, maar bovenin het scherm blijft het rondje staan ipv te veranderen in de 3 wi-fi streepjes. Als ik vervolgens safari opstart krijg ik te horen dat ik geen netwerk verbinding heb. maar als ik vervolgens bij de instellingen kijk staat er toch echt dat hij verbonden is met ons netwerk. Ook bosspreference zegt dat de wi-fi aanstaat maar het rondje bovenin blijft staan en ik krijg geen netwerk verbinding. Gr. Eric
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verschillende mogelijkheden:
Soft reboot (uitsliden en weer aanzetten) Harde reset (home- en sleepbutton tegelijk ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat) Laat de iPhone het eigen netwerk vergeten en stel het opnieuw in Herstel de netwerkinstellingen: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi problemen | prullenbak | Wi-Fi | 42 | 18-11-12 08:41 |
Wi-Fi problemen Iphone 3G | guido401 | Wi-Fi | 0 | 22-09-10 11:35 |
Wi-Fi problemen | thgj | Wi-Fi | 1 | 05-11-09 11:09 |
iPhone Wi-Fi en andere problemen | DJ-Xtremer | Wi-Fi | 20 | 18-08-09 17:13 |
Oplossing Wi-Fi problemen iphone 1st gen (non greyed) | djoxid | Wi-Fi | 2 | 28-04-09 16:54 |
|
|